Možnosti rekonstrukcí

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Tonda Ježek v NK

Příspěvek od Tonda Ježek v NK » 17.9.2006 14:05

Ad zapůjčení wany:

Ano když není tak není, a proto mám smůlu a nemám se čím chlubit. Ovšem to asi v Praze neplatí. Volby za dveřmi, tak občanům ukážeme, jak na ně myslíme a jakou pěknou tramvaj jim do Prahy dodáme. A někteří si možná ani nevšimnou toho, že je liberecká. Pro mě to je chlubení cizím peřím nic víc. Pochopil bych to ještě, kdyby šlo o nějakou novou supertram, která se má do Prahy začít dodávat. Ale takto rekonstruovaná T3... A co se týče toho článku tak s tím musím jenom souhlasit.

Demon

Příspěvek od Demon » 30.3.2006 12:35

Dnešní přírůstek 8481 a ještě jeden budoucí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Demon

Příspěvek od Demon » 30.3.2006 12:29

Tady pravda vypadají hodně odlišně...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 30.3.2006 0:34

Všimněte si, jak jsou z původní T3M 1569 pečlivě odtrhány na ev.č. jedničky, aby to naoko nebyl stejný vůz. :)
Jinak původní 1569 se stále používá jako posunovací vůz v Ústředních Dílnách.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 29.3.2006 17:03


Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 29.3.2006 16:54

Nemusi se chodit do Ba : Brno staci,

vozy 1615 staly vedle sebe kolikrat i na dvore :)

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 29.3.2006 16:46

Absolut píše:Ad Demon: To snad neva ne? To uměli už v 80tých letech v Liberci - foto setkání T2 č. 32 a T3 č. 32 obojí celé provozuschopné vozy je snad v každý knížce.... no a vlastně teď maji taky T2 a T3R.PV stejnyho čísla.... ale v Prase tohle moc nepamatuju, snad leda se mohla v dílnách potkat 8088/I T3M čekající za zbastlení na 5519/II a 8088/II T3M2DVC.

Nevěděl by někdo tak je to s techničáky na vozech 8012/II ex. 8087/I, 8087/II ex nic, 8088/II ex nic a 5519/II ex 8088/I? Vychází mi že ze 2 T3M se zrodily 4 tramvaje, nejde mi o to kde se fyzicky vzaly díly, ale jak je to papírově... tuším že zam budou hrát úlohu papíry z 8012/I nebo 8026/I, co uiž byly dávno v kopřivách...
Znám příklad i z Bratislavy.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 29.3.2006 9:10

Ad Demon: To snad neva ne? To uměli už v 80tých letech v Liberci - foto setkání T2 č. 32 a T3 č. 32 obojí celé provozuschopné vozy je snad v každý knížce.... no a vlastně teď maji taky T2 a T3R.PV stejnyho čísla.... ale v Prase tohle moc nepamatuju, snad leda se mohla v dílnách potkat 8088/I T3M čekající za zbastlení na 5519/II a 8088/II T3M2DVC.

Nevěděl by někdo tak je to s techničáky na vozech 8012/II ex. 8087/I, 8087/II ex nic, 8088/II ex nic a 5519/II ex 8088/I? Vychází mi že ze 2 T3M se zrodily 4 tramvaje, nejde mi o to kde se fyzicky vzaly díly, ale jak je to papírově... tuším že zam budou hrát úlohu papíry z 8012/I nebo 8026/I, co uiž byly dávno v kopřivách...

Demon

Příspěvek od Demon » 28.3.2006 17:40

Martin píše:Nová čísla rekonstruovaných vozů:
8205...8177
To je dobrý, 8205 stojí asi 15 metrů od 8177 a už jí nahradila ?

Demon

Příspěvek od Demon » 28.3.2006 16:27

Tak v tom případě to bereš hóóóóódně zjednodušeně...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 28.3.2006 16:21

Však taky T3R.PV je nová tramvaj, s ní ani tak problém nemám...
ale T3R.P kupodivu beru jako tram z roku 1960 jen tak trochu omytou s digi panelem :)
však on to někdo přesune :)

Demon

Příspěvek od Demon » 28.3.2006 16:08

Tak trochu už to v diskuzi o 14T přeháníme...
Já sice psal o R.Pv, ale v podstatě to sedí na všechny R.P.
U R.P je to jako by jsi vzal karoserii Oktávie z 60. let, kompletně jí opravil, vyměnil haubnu, dveře, blatníky, okna, vrazil do ní motor 2.0 TDi, elektrony, 18ti palcový kola, posilovače, ABS, ESP a všelijaký další vymoženosti a o tom všem řekl, že to je origoš rok 1962 !!!
U R.PV a R.PEv nemáš ani tu karoserii starý Oktávie, ale na její papíry postavíš úplně novou (kdyby to šlo).
Prosím o přesunutí. :oops:

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 28.3.2006 15:34

tramvajak (líný&unavený) píše:mno tak to nemáš opět úplně pravdu; co zůstává, tak je rám. Čela se odřezávaj, plechy v bočnicích taky (částečně i střecha - nad okapovými žlábky), zásahy jsou i do rámu - mění se sloupky, paždíky... takže moc toho opravdu nezůstane...
zkrátka tam určitě něco zůstane :) stejně tak dokážů přizpůsobit i vozíik... pak na něj třeba můžu namontovat žárovky, tlačítko na přehazování výhybek, digitální panel atd... všechno jde...

tramvajak (líný&unavený)

Příspěvek od tramvajak (líný&unavený) » 28.3.2006 15:31

Tom píše:kdepak z těch vozů ale přecijen mnoho zůstane... třeba celá kastle :)
mno tak to nemáš opět úplně pravdu; co zůstává, tak je rám. Čela se odřezávaj, plechy v bočnicích taky (částečně i střecha - nad okapovými žlábky), zásahy jsou i do rámu - mění se sloupky, paždíky... takže moc toho opravdu nezůstane...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 28.3.2006 15:26

Demon píše:Ale tohle prostě neni ten případ co popisuješ ! Tady nejde o kosmetický úpravy, ale o výrobu zcela nových vozů na papíry vozů z šedesátých let, ať už připadají někomu jakkoli nemoderně.
Asi by se tahle diskuze měla přesunout kam patří...
kdepak z těch vozů ale přecijen mnoho zůstane... třeba celá kastle :)

já bych na vozíku také odstranil jen prohnilé dřevo... takže je to úplně ten samý případ...

Odpovědět