Stránka 2 z 29

Napsal: 03.5.2007 21:58
od MOp
demon píše:By nás Martin asi nepochválil...
No to to bereš hákem, když už si s generálním tykáš! :-)

p.s. dostal jsem dnes fotky nove privezeneho krnovaka. to je 8185?

Napsal: 03.5.2007 21:55
od demon
arny píše:No nejspíš to byla debata někde u kávičky a u :smt030 , nejspíš na nějaké vozovně nebo možná dokonce v ÚD, čistě hypotetická.
U :smt030 "na nějaké vozovně nebo možná dokonce v ÚD" tedy rozhodně NE !
Za co nás máš... :wink:
By nás Martin asi nepochválil...

Napsal: 03.5.2007 21:46
od arny
Koukám, tady se ta debata rozjela a k tomu stačí jedna otázka. o možnosti rekonstrukce
adam_r píše:...vyvstava otazka, co udela skrin T3...
To by zase neměl být problém teoreticky spočítat je to jen mechanika. taky si myslím, že projekt KT3N je zbytečná, Stejně jako je z nouze ctnost projekt nízké Káči, i když dobře za něj…
demon píše:...nad úroveň čistě hypotetickou...
No nejspíš to byla debata někde u kávičky a u :smt033 , :smt030 nejspíš na nějaké vozovně nebo možná dokonce v ÚD, čistě hypotetická. :lol: :lol: :lol:
Dobrý, ne ? :smt033
Celou dobu jsem si myslel, že Absolut nemá domov a teď vím, že ho má. Po pravdě po „flašce“ toho jeho pití, bych měl také problém ho najít. 8-) 8-)

Napsal: 03.5.2007 19:09
od Jabberwocky
demon píše:Tak na realizování bodu 1) v délce 6,5 hodiny by mi několik stokorun (i v délce řádky) určitě nestačilo.
Já měl na mysli pochopitelně rakouskou korunovou měnu z roku 1892 :-)

Napsal: 03.5.2007 15:50
od demon
Jabberwocky píše:Uf, tak teď nevím, jak bych si to měl představit.
Tak na realizování bodu 1) v délce 6,5 hodiny by mi několik stokorun (i v délce řádky) určitě nestačilo.
Bod 2) je nesmysl už jen proto, že na svý věci si dávam pozor... :wink:
Ano, Cé (3) je opět správně !!! :P

Napsal: 03.5.2007 8:40
od Jabberwocky
demon píše:Také na té stoupající úrovni permantně pracuje !
Dnes nad tím například strávil cca 6,5 hodiny a investoval takto hezkou řádku stokorun... :roll:
Akorát že to málokdo dokáže ocenit tak, jako ty !!!
Uf, tak teď nevím, jak bych si to měl představit. Strávil jsi šest a půl hodiny posloucháním úvah na úrovni ne vyšší než čistě hypotetické, kde se hovořilo především v rovině dohadů? A pak jsi za to dal hezkou řádku stokorun? Řešení jsou zhruba tři:
1) Byl ses radit s právníkem
2) Navštívil jsi libovolný vědecký kongres (to samo o sobě nebývá drahé, ale řádil tam kapsář)
3) Strávil jsi večer v knajpě a zatáhl jsi útratu (a cestou domů jsi narazil na Absolutí beywák, jak jsme viděli z fotek ;-)

P. S.: Tohle začíná připomínat "plodnou debatu", tak bych asi poprosil o přesun. Díky.

Napsal: 02.5.2007 22:40
od demon
Jabberwocky píše:Démonické příspěvky mají poslední dobou stoupající úroveň :-)
Také na té stoupající úrovni permantně pracuje !
Dnes nad tím například strávil cca 6,5 hodiny a investoval takto hezkou řádku stokorun... :roll:
Akorát že to málokdo dokáže ocenit tak, jako ty !!!

Napsal: 02.5.2007 22:33
od Jabberwocky
Démonické příspěvky mají poslední dobou stoupající úroveň :-)

Re: KT3 RNP a co Vy na to

Napsal: 02.5.2007 22:29
od demon
arny píše:Mě by zajímalo, jestli se o tom vůbec někdy uvažovalo.
Nemůžu samozřejmě mluvit za hlavy pomazané ve vedení DPP, ale zodpovědně můžu prohlásit, že jsem takové úvahy nikdy nezaslechl rozvádět více, než nad úroveň čistě hypotetickou.
Tedy, že se o tom nikdy nemluvilo jinak, než v rovině úvah a dohadů a nikdy nic takového nepřešlo do vážně myšlených diskuzí... :P

Dobrý, ne ? :smt033

Re: KT3 RNP a co Vy na to

Napsal: 02.5.2007 22:00
od adam_r
arny píše:Kdysi jsem z zaslechl (nespíš agentura JPP), že se uvažovalo možnosti T3 (SU..) rekonstruovat spojením dvou vozů v jeden a s nízkopodlažním článkem uprostřed něco ve stylu plzeňské KT3RN. Podle mě by to neměl být konstrukčně žádný velký problém „spojili by se vlastně 2 RPéčka“.
Z konstrukcniho hlediska vyvstava otazka, co udela skrin T3, ze ktere se kus urizne a nahradi koubem po 2,5,10 letech provozu. Experimentalne se to testuje nekde na Ukrajine (myslim Kiev a jeste nekde jinde) a v Plzni.
Mě by zajímalo, jestli se o tom vůbec někdy uvažovalo. A také co si o tom myslí lidé zde na fóru. Koneckonců špatný nápad by to nebyl. Další nízkopodlažní tramvaj a podle mě by to ani nebylo žádné velké roztříštění vozového parku.
Osobne me projekt K3R pripada jako slepa ulicka. Pomer NP prostoru a ceny neni uplne odpovidajici. Cena se pohybuje okolo ceny soupravy wan (kde se ale jedna o novostavbu). Navis stejne jako {123}-wana to ma u nekterych dveri docela vysoke schody (staci byt hodne unaveny, ...)

KT3 RNP a co Vy na to

Napsal: 02.5.2007 21:42
od arny
Kdysi jsem z zaslechl (nespíš agentura JPP), že se uvažovalo možnosti T3 (SU..) rekonstruovat spojením dvou vozů v jeden a s nízkopodlažním článkem uprostřed něco ve stylu plzeňské KT3RN. Podle mě by to neměl být konstrukčně žádný velký problém „spojili by se vlastně 2 RPéčka“.

Mě by zajímalo, jestli se o tom vůbec někdy uvažovalo. A také co si o tom myslí lidé zde na fóru. Koneckonců špatný nápad by to nebyl. Další nízkopodlažní tramvaj a podle mě by to ani nebylo žádné velké roztříštění vozového parku.

Napsal: 18.3.2007 9:24
od MKzB
Může mi prosím někdo vysvětlit, jak je to s výrobou TV progressu? Jaký tam jsou vztahy Cegelecu a Alstomu?

Napsal: 16.3.2007 0:02
od PvvS
Oddeleno od t6 a prilepeno sem .

Napsal: 15.3.2007 23:58
od PvvS
Novy , neovereny....
Nevim , staci se podivat vsude okolo a zjistit co tam jezdi. Staci se mrknout na budapest, nebo na polaky. I combina zvladaji bez problemu.
Na ckd mi vadi jedno. Misto reseni problemu s vozovym parkem se jeho rekonstrukcema jenom flikuji problemy a posouvaji dal.

Co se tyce zrizeni. Za komunismu byli vozickari, mentalne opozdeni a dalsi tzv. jini drzeni pokud mozno v ustavech a mimo ostatni. Nic vic.

V ke to bude jiny problem. vedeni Dp odmitlo np B6A5, odmitlo soupravu T3R.EV+vv60LF, a ted vyrabi NP kachy , pomalu ve sve rezii. To mu hraje do karet. Tam kde by astra/anitra/porse vypadlo v oblouku, nebo drhlo prevodovkama o zem, tam T3/T6/KT8 staci pomala jizda. Tak proc by se dp namahal s vetsima opravama, upravama, nebo dokonce nedejboze kompletni opravou trate ?
V ke taky muzou mit wany ale to zalezi jinde.

Napsal: 15.3.2007 23:42
od Sheep
PvvS píše:Kafras nesmysly. Zjisti si, kdy se zacal vyvijet projekt rt6, kdy vozy B831/17Tr, projdi si sprvy CKD a asi se budes divit. Na papire ty vozy zpracovany podstatne driv nez vyjely. A podvozky v podstate shodny s dnesnima RT6 (predni zadni) se zkousely uz v 86

Kolik bylo na ulicich za komunismu vozickaru ? TAk to bych tedy rad vedel.

To ze tu na kolejich stale jezdi pojizdny muzeum a jeho stav se udrzuje podivnostma typu Wana, vleky, trojwana a nebo obyc krnovy, cimz se tu ty obludy konzervuji na dalsich 10-20 let je jenom na skodu.

V zapadni evrope byl vcelku casty soubeh starych dvounapravovych vozu a k nim se nakupovaly moderni Np vozy. V nemecku taky vznikaly podobny rekonstrukce, ovsem v podobe vlecnych vozu B4NF a novostaveb NB4 (spojovany casteji s T6A2). A i presto se to nedockalo nejakyho vetisoho uspechu.
Ony totiz prezitky CKD maji jednu vyhodu. Pojedou snad i po polnacce. Nepotrebuji prechodnice na vyhybkach, nepotrebui mirnejsi odboceni. MAzani okolku taky staci sem tam. A navic jsou opravitelny kladivem. Tim padem nejsou DP nuceny investovat do kolejovy site a proto budou modernejsi NP vozy vzdycky vypadat jako pojizdna basa s naradim na dlazbe. Proto budou do oblouku cukat a jezdit krokem. Staci se ale projet po nejakym nove rekonstruovanym (a poradne udelanym) useku a je videt rozdil v tichosti, kvalite jizdy a dalsi vyhody.
Skoda ze rekontrukce T3 nejdou zakazat stejne jako stary euro motory.
ok, lenze NP elektricky sa vyvijali, urcite v CSSR v takych 70tych a 80tych rokoch ziadna nejazdila na linke, inak s tymi vozickarmi to nejak nechapem, ako suvisi politicke zriadenie statu s poctom vozickarov?
Inak nevim sice preco ale co mas proti CKD brikam? ved su v pohode, a ked uz tak aspon tuna v KE mame zopar KTciek z krnova takze ked nastupim tak mozem byt asi stastny nie smutny lebo lepsie uz nebude...aspon momentalne, avsak neviem, su aj celkom komfortne a tie vase varia, wany, a neviem jake rekonstrukcie co drzite v brne a prahe sa musite mat celkom dobre..., ale neviem ci robime spravne s tym ze vyjadrujeme nespokojnost s MHD len preto ze nemame NP elektricky. Nehovorim ze sa tu maju vozy CKD donekonecna udrziavat ale zase ich naraz odpisat a dat tam nieco nove a neovere nebude najlepsie riesenie.