2 KM - šokuje mě, že pokaždé, když se pustíš do sporu týkajícího se provozu na poz. kom. nemáš pravdu - čekal bych, že to znáš lépe
1) tramvajový pás samozřejmě není vozovka a rozhodně není určen k řazení aut při odbočování
2) definice "náhle změnit směr nebo rychlost ..." se nikdy netýkala omezení, ale vždy pouze dání přednosti v jízdě!!! omezení je definováno tak, jak píše Petr
2 themuf - jste lhář, signalizace "na křižovatce Vršovická/Sportovní u zastávky Oblouková" je v zelené vlně, takže když vám padne zelená, tak tramvaj už musíte vidět - navíc nikdo vás nenutí najíždět na koleje, protože máte nádherný přehled o obou směrech i ze silnice
tak jen zvoní, ale nebrzdí, takže posléze když začně těsně před autem brzdit, tak buď ubrzdí a nebo ne
další blbost, tramvaj má tachograf, takže každá taková nehoda by se okamžitě uzavřela jako zaviněná od řidiče tramvaje (nemluvě o tom, že tam je většinou hromada svědků)
laskavě se zamyslete nad tím, že 1 auto s 1 opruzem uvnitř zdrží až 250 lidí v tramvaji a to naprosto zbytečně, protože tím neušetří žádný čas
ad Moráň - ano, často tam jedna tramvaj pozdrží pár sekund několik aut, ale stačí porovnat stovky lidí v tramvaji vs. pár lidí v autech a hned bude jasné, jestli to je rozumné nebo ne
když na žel. přejezdu čekají auta několik minut na vlak, který veze často méně lidí než tramvaj nikomu to nepřijde, ale pár sekund v Praze a každej se může zbláznit