Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 31.10.2006 21:59
8701 píše:V tom případě ta linka nemá cenu protože budeš muset čekat na Hlubočepých.
A na víc bych linku 13 vyměnil za "21" jelikož ta jezdí jen ráno ta 21 by tam měla jezdit celodenně jelikož přes den tam jsou 2 linky no a intervaly...
Ta 21 by třeba byla jen 1*T užitečná by byla nízkopodlažní, jelikož pozice vozíčkářů v MHD je otřesná
jelikož chtějí-li do z Barrandova musí nízko busem a ten nejezdí furt pak do metra a né ve všech jsou s výtahem pak jet metrem a pak už dojet kam chťejí no a přestupy v metru..
Př situace u Muzea: jeden výtah je vedle muzea a druhý naproti Svobodné evropě, přejít v centru s kočárkem je horor a s invalidním vozíkem...
A ty invalidní busy ty jsou myslím jen 3 linky...
Ano, pozice vozíčkářů není otřesná. Vždyť DP má tolik (nevkusných) Citybusů, kterými vozíčkáři sice jezdí, ale nabídka výrazně převyšuje poptávku...
Souhlasim ale, že nějaký nízký tramky by to chtělo. Teď tu máme nízkou kachnu a Poršetru..., ale chce to víc.
A invalidní linky jezdí pouze 2 (I1 a I3) a jejich rozsah provozu je dost ... slaboučký..
-
radek31
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Příspěvek
od radek31 » 31.10.2006 20:13
jako centrum je brána Lazarská
ale když mi před týdnem přišlo předjetí (moje letošní první - o 2 sekundy, byl jsem napomenut
) tak Újezd směr Hellichova pro linku 12 byl brán jako ZC - což nechápu
-
Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Příspěvek
od Karotka » 31.10.2006 20:08
kombi píše:Nejlepší by bylo ty dva chybějící oblouky dodělat. Oblouk u ND z Modřan na Újezd by navíc konečně vedl ke zřízení zastávky linky 17 DC naproti stávající ZC a 18 by nemusela stavět dvakrát. Na Andělu navrhuju spíše než zbourat rohový dům udělat smyčku o 270 stupních ve tvaru σ před Kanzelsberger, což by rovněž umožnilo situovat zastávku do zastávky současné od Barrandova DC:-).
Oblouk z Modřan na Újezd by se možná vešel, ale opačný už ne. Nějak nerozumím, kde je v tomto případě DC a ZC (*).
U Anděla se nemusí smyčka přidělávat - už tam vlastně je (Ženské domovy). Podobně by se dalo vyřešit spojení Muzeum - (Tylovo nám. - Bělehradská - Zvonařka - zpět Bělehradská - I.P.Pavlova) - Ječná
*)
Teď se projevím jako nevzdělanec. Kde je "pražské tramvajové centrum", podle něhož se označují zastávky DC a ZC? A jak je to se zastávkami na tangentách (např. Krejcárek)?
-
kombi
- Uživatel
- Příspěvky: 16
- Registrován: 29.10.2006 22:56
- Bydliště: Toho času Fort Lauderdale, FL
Příspěvek
od kombi » 31.10.2006 18:35
Nejlepší by bylo ty dva chybějící oblouky dodělat. Oblouk u ND z Modřan na Újezd by navíc konečně vedl ke zřízení zastávky linky 17 DC naproti stávající ZC a 18 by nemusela stavět dvakrát. Na Andělu navrhuju spíše než zbourat rohový dům udělat smyčku o 270 stupních ve tvaru σ před Kanzelsberger, což by rovněž umožnilo situovat zastávku do zastávky současné od Barrandova DC:-).
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 31.10.2006 17:35
Část nesouhlasu P4 byla i kvůli tomu, že most měl sloužit i pro auta a radnice měla strach z většího zahlcení oblasti. Mostu jen pro tramvaje by se (prý) nebránili.
-
dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Příspěvek
od dušan » 31.10.2006 16:28
Jarin Jarin píše:..... že jeden z úmyslů je vést TT ul. Jeremenkovou, proti čemuž se ovšem staví různá občanská sdružení. ....
proti se staví i radnice prahy 4, prý kvůli kapacitě jeremenkovy ulice, ono je to fakt, že šoupnout tam tram asi nebude to pravé, ale toto spojení dvorce - budějovická - pankrác by dost ulehčilo nájezdové trasy vozovny pankrác do modřan a taktéž by toto spojení bylo využito, lidí na dvorcích z tram vystupuje dost a jdou na bus směrem do kopce. podle mne tato varianta začne být diskutována v momentě, kdy se někdo začne bavit o novém mostě dvorce-lihovar
-
Jarin Jarin
- Uživatel
- Příspěvky: 39
- Registrován: 25.10.2006 14:06
- Bydliště: Praha 1
Příspěvek
od Jarin Jarin » 31.10.2006 14:59
Obávám se, že jde jen o snovou vizi. Barrandov je již dostatečně obsloužen a Modřany mají cenu řešit až po dostavbě Dvoreckého mostu, resp. v rámci řešení dopravní situace jako celku po jeho dostavbě. Je známo, že jeden z úmyslů je vést TT ul. Jeremenkovou, proti čemuž se ovšem staví různá občanská sdružení. Jen ten nahoře tedy ví, jak tohle všechno dopadne!
-
8701
- Uživatel
- Příspěvky: 35
- Registrován: 07.8.2004 11:01
- Bydliště: nedaleko vozovny Motol
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 8701 » 31.10.2006 13:31
Mapl píše: ...Rozsah provozu stejný jako na lince 21 ... a o víkendech by všechny tramvaje končily na obratišti "Hlubočepy", protože tolik tramvají tam o víkendu barrandovští zrovna nepotřebují.
Na druhou stranu ve všední den by se tam více linek určitě hodilo. Díky provozu linky 21 by mohlo dojít k mírnému omezení na lince 20 a víc pořadí by mohlo být ukončených na Smíchově.
V tom případě ta linka nemá cenu protože budeš muset čekat na Hlubočepých.
A na víc bych linku 13 vyměnil za "21" jelikož ta jezdí jen ráno ta 21 by tam měla jezdit celodenně jelikož přes den tam jsou 2 linky no a intervaly...
Ta 21 by třeba byla jen 1*T užitečná by byla nízkopodlažní, jelikož pozice vozíčkářů v MHD je otřesná
jelikož chtějí-li do z Barrandova musí nízko busem a ten nejezdí furt pak do metra a né ve všech jsou s výtahem pak jet metrem a pak už dojet kam chťejí no a přestupy v metru..
Př situace u Muzea: jeden výtah je vedle muzea a druhý naproti Svobodné evropě, přejít v centru s kočárkem je horor a s invalidním vozíkem...
A ty invalidní busy ty jsou myslím jen 3 linky...
-
218
- Uživatel
- Příspěvky: 72
- Registrován: 16.11.2003 22:14
- Bydliště: PRAHA
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 218 » 31.10.2006 10:28
Spojení Sídl. Barrandov a Sídl. Řepy? Prodloužíme na Řepy 230
Jinak oboustranný napaječ (13) není až tak špatný nápad.
-
K-M
Příspěvek
od K-M » 31.10.2006 10:11
Typické tramvajové šotoušství.
28 už tu byla, ale v době, kdy nebyl Barrandovský most. Vedení přes centrum (tedy jako 21 a pak zpět na Smíchov) už tu taky bylo a nikdo s tím nejezdil - dokonce o povodních ne. No a navíc by to byl klasický přenašeč zpoždění z jednoho konce města na druhej. ještě byste to mohli doplnit o "železniční větev" SN-Radotín-Krč
:-)
Smysl by měla 13 do Řep jako oboustranný napaječ. Smysl by měla linka (27) od Vozovny Pankrác přes Výtoň na Anděl a Kotlářku. Umožnila by zrušit 4. Ale frekvence P4-P5 bude holt na autobusech až do postavení Dvoreckého mostu. Pokud poroste poptávka, tak posilovat 197 třeba prodloužením 124 nebo 118 klidně přes Křížovou na Knížecí, aby vznikly další vazby na busy.
-
radek31
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Příspěvek
od radek31 » 31.10.2006 9:06
cílem propojení 21 a 13 by nebylo vozit cestující z Modřan na Barrandov, ani dělat nějakou dementní okliku přes Národní divadlo (btw ta tvoje trasa je fakt reálná, když tam 2x nemáš potřebné oblouky
Palackého náměstí - Karlovo náměstí - Myslíkova - Národní divadlo - Újezd
z M. na ND se nedostaneš a z ND na Újezd taky ne)
už teď 21 trpí tím, že v Mysl. stojí 5 a víc minut v koloně aut, tomu neříkám rychlé spojení
ad rozsah - pokud by to bylo jen ve špičce, byla by to linka na 2 věci - chce to posílit provoz brzo ráno (mezi 5 a 6) a pozdě večer (mezi 9 a 1:30 - do Modřan i na Barrandov první noční nezvládají odvést ty kvanta lidí)
cílem by mělo být dostat cestující rychle z Modřan na Anděl a z Buranova na Pal. nám. (s návazností na 4,10 nebo 16 - kvůli spojení na I.P.P)
-
Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom 11 » 31.10.2006 7:01
Určitě bych taky zrušil 13 a nahradil 21 Levského-Sídl.Barrandov a zpět.Tam by to uvítalo lidí...
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 31.10.2006 6:45
Co se týče spojení linek 13 a 21, tak jsem jednoznačně pro.
Zrušit linku 13 a udělat následující s 21:
LEVSKÉHO - Nádraží Modřany - Nádraží Braník - Dvorce - Podolská vodárna - Palackého náměstí -
Palackého náměstí - Karlovo náměstí - Myslíkova - Národní divadlo - Újezd - Švandovo divadlo - Arbesovo náměstí - Anděl - Smíchovské nádraží - Hlubočepy - K Barrandovu - Poliklinika Barrandov - SÍDLIŠTĚ BARRANDOV
Rozsah provozu stejný jako na lince 21 ... a o víkendech by všechny tramvaje končily na obratišti "Hlubočepy", protože tolik tramvají tam o víkendu barrandovští zrovna nepotřebují.
Na druhou stranu ve všední den by se tam více linek určitě hodilo. Díky provozu linky 21 by mohlo dojít k mírnému omezení na lince 20 a víc pořadí by mohlo být ukončených na Smíchově.
-
8701
- Uživatel
- Příspěvky: 35
- Registrován: 07.8.2004 11:01
- Bydliště: nedaleko vozovny Motol
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 8701 » 30.10.2006 19:13
DJ LA DÉFENSE píše:To asi ne, leda kdyby se postavil most. To už tady jednou takhle byla 28 a nějak se to moc nechytilo. To je výhodnější jít na autobus.
To by obshluhovala nízká T3 je-větší, 2*T je moc. Něco jako 291. Spojení s centrem, s Andělem...
-
DJ LA DÉFENSE
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 19:07
dušan píše:možná by měla dost opodstatnění i linka spojující modřany a barrandov, prostě spojit 21 a 13
To asi ne, leda kdyby se postavil most. To už tady jednou takhle byla 28 a nějak se to moc nechytilo. To je výhodnější jít na autobus.