No a mě zase vadí outsorcing činností, který se MUSEJ vykonávat a ten kdo to teď vykonává, koná to jen a jen pro podnik. Příkladně třeba ta myčka, vyhýbky nebo třeba provozní elektrikáři....Káem píše:Vadí mi tu spíš ta snaha za každou cenu dokázat, že outsourcing MUSÍ být nákladnější zatímco jalové kilometry tramvají tu téměř pro nikoho nejsou zbytečným nákladem. V podstatě je to ale konzistentní s rozšířeným názorem "nikdy se to tak nedělalo" a s tím, že pro šotouše je každá jízda tramvaje krásná.
Outsorcing
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Makroekonomická a mikroekonomická výhodnost se opravdu může lišit. Pro podnik je rozhodující jeho účetnictví.
Ten problém bude spíš na tomto fóru stejného druhu, jako , že kilometr jízdy tramvaje nestojí 5-15 korun, přičemž ve "zbytku světa" o tom nikdo nepochybuje, ale já to tady prostě nedokážu vysvětlit.
Já si nikoho neoutsourcuju, takže se mohu jen domnívat teoreticky. Vadí mi tu spíš ta snaha za každou cenu dokázat, že outsourcing MUSÍ být nákladnější zatímco jalové kilometry tramvají tu téměř pro nikoho nejsou zbytečným nákladem. V podstatě je to ale konzistentní s rozšířeným názorem "nikdy se to tak nedělalo" a s tím, že pro šotouše je každá jízda tramvaje krásná.
Ten problém bude spíš na tomto fóru stejného druhu, jako , že kilometr jízdy tramvaje nestojí 5-15 korun, přičemž ve "zbytku světa" o tom nikdo nepochybuje, ale já to tady prostě nedokážu vysvětlit.
Já si nikoho neoutsourcuju, takže se mohu jen domnívat teoreticky. Vadí mi tu spíš ta snaha za každou cenu dokázat, že outsourcing MUSÍ být nákladnější zatímco jalové kilometry tramvají tu téměř pro nikoho nejsou zbytečným nákladem. V podstatě je to ale konzistentní s rozšířeným názorem "nikdy se to tak nedělalo" a s tím, že pro šotouše je každá jízda tramvaje krásná.
Nějak stále nemůžu pochopit onu výhodnost. 0,3% do SF by v tomle případě neudělalo ani 0,5Kč na hodinové mzdě. Číslo je vyšší, DP tedy zaplatí víc, já jako poplatník taky. Navíc u státního/městského podniku mi nějak nevadí, pokud platí víc na daních (což je případ vyplácení mzdy místo platby za službu) - v konečném důsledku je to jen kolečko ve státním rozpočtu. Pokud ty peníze vyplatí soukromé firmě, tak se z nich do rozpočtu vrátí míň. Takže z pohledu daňového poplatníka je to dražší i o víc, než jen o rozdíl nákladů.Káem píše:Akri: Tipnul bych si, že za tyto lidi se neodvádí 0,3% do SF. Kupříkladu. Pravděpodobně se na ně nevztahují nejrůznější požitky z KS. Rozdíl cca 12-14Kč/hod s ohledem na to, že je to nákup služby a ne mzda je docela přijatelný. I když absolutně je to číslo vyšší, relativně opravdu může být nižší.
Máš nedostatečné ekonomické znalosti v tom, komu patří ona strážní služba. Pak bys i věděl, čí je to zisk.Akribius píše:Káem: jsi vystudovaný ekonom a já blbej tramvaják takže potřebuju poradit.Jde o outsourcing.V Motole bylo 8 vrátných a teď je tam 8 černých šerifů.
Vrátní měli 67Kč/hod+náklady zaměstnavatele (33%??)+mundůr.Prémie nemají a jediné co mají navíc je legitka.
Šerifové mají 65Kč/hod,ale agentura si řekne o 33% nákladů za odvody,co za ně zaplatí+zisk (8-15Kč/hod).
Pak to vychází,že vrátní měli cca 90Kč/hod+ legitka v hodnotě 4300Kč děleno cca 2000odprac. hod. takže náklady na vrátného byly 92Kč/hod
Šerif 65+33% +8-15Kč/hod zisku je cca 94-101 Kč/hod
Kde je úspora outsourcingu nebo kde mám chyby z nedostatečných ekonomických znalostí?
Díky
(Navíc na výkazu nějakého manažera vypadá úspora 8 pracovních míst vždycky dobře.)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Káem: jsi vystudovaný ekonom a já blbej tramvaják takže potřebuju poradit.Jde o outsourcing.V Motole bylo 8 vrátných a teď je tam 8 černých šerifů.
Vrátní měli 67Kč/hod+náklady zaměstnavatele (33%??)+mundůr.Prémie nemají a jediné co mají navíc je legitka.
Šerifové mají 65Kč/hod,ale agentura si řekne o 33% nákladů za odvody,co za ně zaplatí+zisk (8-15Kč/hod).
Pak to vychází,že vrátní měli cca 90Kč/hod+ legitka v hodnotě 4300Kč děleno cca 2000odprac. hod. takže náklady na vrátného byly 92Kč/hod
Šerif 65+33% +8-15Kč/hod zisku je cca 94-101 Kč/hod
Kde je úspora outsourcingu nebo kde mám chyby z nedostatečných ekonomických znalostí?
Díky
Vrátní měli 67Kč/hod+náklady zaměstnavatele (33%??)+mundůr.Prémie nemají a jediné co mají navíc je legitka.
Šerifové mají 65Kč/hod,ale agentura si řekne o 33% nákladů za odvody,co za ně zaplatí+zisk (8-15Kč/hod).
Pak to vychází,že vrátní měli cca 90Kč/hod+ legitka v hodnotě 4300Kč děleno cca 2000odprac. hod. takže náklady na vrátného byly 92Kč/hod
Šerif 65+33% +8-15Kč/hod zisku je cca 94-101 Kč/hod
Kde je úspora outsourcingu nebo kde mám chyby z nedostatečných ekonomických znalostí?
Díky