Proxy píše:Já bych to nedramatizoval - každé zaměstnání má občas krizové situace, kdy se ti z běžné desetiminutové pauzy na oddych stává minutový sprint na WC nebo z půlhodinového oběda stává 10minutová jednohubka.
nemám pocit, že bych něco hrotil - ono totiž jedna věc je, že v každém zaměstnání je svačina a svačinka, to beru, ale na druhou stranu je tady Zákoník práce, který jasně definuje pauzy v práci řidičů (pro všechny řidiče to platí)
Proxy píše:Otázka je, zda jsou řidiči v práci aby zajistili dopravní obsluhu metropole nebo proto aby seděli na přestávce?
samozřejmě, že mám obsluhovat město, nejsem žádný flákač, kdekdo to může dokázat
Proxy píše:Omlouvám se za ten hrubý tón, ale nemám rád remcaly, které nenabízejí žádné rozumné řešení. Případně budu rád, pokud napíšeš, jak tyto situace řešit?
hrubý tón nepociťuji a za remcala se též nepovažuji, jen jsem psal o tom, jak prostě nezafungoval dispečink
Proxy píše:>Napadá mne jedině v okamžicích, že mají tramvaje zpoždění nestíhající přestávky, aby v tu chvíli vyjeli své kolegy vystřídat záložní řidiči z vozoven...
>Druhé řešení zde několikrát popsal Káem - střídané přestávky s přechodem na jinou soupravu dle aktuální potřeby.
k čemu by bylo, kdyby mne vystřídal jiný řidič, který by jel se stejným zpožděním?
střídané přestávky na jinou soupravu? - ano, ale jak to chceš udělat, když se toto plánuje na dané spoje, a já ti přijedu o 40 minut pozdě a tudíž by ta moje měla být již pryč? nejlepší řešení vždy bývalo X-ko, které mohlo jet dočasně za vypadlou tramku.
Taky jsem napsal, že by mi bývalo stačilo, kdyby se ozvali z dispečinku, že o situaci vědí a že ji řeší. Hledat nějaké řešení od lidí, kteří nejsou v podniku a nevidí vnitřní pochody(neříkám, že jsou dokonalé, ale prostě nějaké pochody tam jsou) je zbytečné, neb neví, co my.