Poslední jízda 8200 ..

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 16.2.2007 23:51

Vůz T3G ev.č.8200 dlouhodobě odstavený ve vozovně Strašnice ve společnosti strašnického sněhového pluhu T3 ev.č.5405 nesl chvíli na svém čele i evidenční číslo vozu T3SU ev.č.7007, z nějž byl modernizován {4.1.2007}
Vůz T3G ev.č.8200 dlouhodobě odstavený ve vozovně Strašnice po nalepení správného evidenčního čísla na čelo vozu {24.1.2007}

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Sirka » 16.2.2007 20:04

Mám dotaz na 8200: Ve FŽ jsem objevil relativně novou fotku z vozovny Strašnice a 8200 má svoje původ. ev. č. 7007. To je fotomontáž nebo to jako někdo přelepil a pak zase slepil?

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 05.2.2007 20:26

trainzjohny píše:Ona už je po tý bouračce opravená :shock: to je fofr, vypadala ošklivě.
Vypadala.. Zrovna tím nejvíc zmuchlaným sloupkem jde kabel na linkáč. Hodně špatně se vyndaval :? :wink: :)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 05.2.2007 18:24

I.am.good píše:Tak to by jsi se divil :)) I kdyby to bylo to ufo, tak se do toho budou dobejvat :) Dneska jsem byl na zkušebce s 7090 (dévécéčko) a čudlíky mi mačkali jak o závod :)))) .
Ona už je po tý bouračce opravená :shock: to je fofr, vypadala ošklivě.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 05.2.2007 17:36

Smurfx píše:Proč by se měl stydět? Cestujícím na zastávkách je srdečně jedno cokoliv, co nemá číslo jejich linky. Pokud by kolem nich proletělo UFO s nápisem služební jízda tak to s nima nehne, tak proč by měla nějaká tramvaj.
Tak to by jsi se divil :)) I kdyby to bylo to ufo, tak se do toho budou dobejvat :) Dneska jsem byl na zkušebce s 7090 (dévécéčko) a čudlíky mi mačkali jak o závod :)))) .

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 05.2.2007 13:14

taky možná z bezp.důvodů (menší provoz v noci) <-- defektní podvozek 8200 resp. 8022.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 05.2.2007 12:31

6432 píše:Proč byly 8200 i 8205 přesouvány v noci??...myslíte si že se za to DPP přece jenom trochu stydí a tak to takhle kamufluje? :roll: :lol:
Prostě proto, že v noci je nejmenší provoz a nikoho to nezdržuje. Berte toto jako důkaz, že nejpravděpodobnější vysvětlení bývají i nejjednodušší, ažzas budete o něčem, spekulovat. Nějaký fotící šotouše má DP u P. a cestující veřejnosti je jedno , jaký vrak kolem jede.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 05.2.2007 11:27

6432 píše:Proč byly 8200 i 8205 přesouvány v noci??...myslíte si že se za to DPP přece jenom trochu stydí a tak to takhle kamufluje? :roll: :lol:
Proč by se měl stydět? Cestujícím na zastávkách je srdečně jedno cokoliv, co nemá číslo jejich linky. Pokud by kolem nich proletělo UFO s nápisem služební jízda tak to s nima nehne, tak proč by měla nějaká tramvaj.

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 05.2.2007 11:19

Proč byly 8200 i 8205 přesouvány v noci??...myslíte si že se za to DPP přece jenom trochu stydí a tak to takhle kamufluje? :roll: :lol:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 02.2.2007 17:28

adam_r píše:Co se tyce atypicnosti ce - stejne se pri modernizacich na T3R.P ty cela davaji uplne pryc. typuju, ze 8200 odstroji, prohlidnou ram, a pokud bude v poradku, tak radova T3R.P. A nebo se na papiry 8200 postavi wana, skrin se strci do kouta, a bude se cekat, az prijde nejaka totalni shnilotina na reko T3R.P a skrine se zameni. Uvidime.
Měla by z ní být 8182 jak zde již někde bylo psáno, tudíž pokud bude skříň v poho tak ji ponechají pro jiný vůz... Asi tak - uvidíme :wink:

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 02.2.2007 16:38

Pepa píše:Návrat jako 7007? To asi ne, ale bylo by to pěkné, takové demodernizace :lol: Spíš ji mohli rovnou udělat alá T3R.P a nenechávat jen papíry pro T3R.PV a ta atypičnost čela by se dala ještě určitě změnit :wink:
Co se tyce atypicnosti ce - stejne se pri modernizacich na T3R.P ty cela davaji uplne pryc. typuju, ze 8200 odstroji, prohlidnou ram, a pokud bude v poradku, tak radova T3R.P. A nebo se na papiry 8200 postavi wana, skrin se strci do kouta, a bude se cekat, az prijde nejaka totalni shnilotina na reko T3R.P a skrine se zameni. Uvidime.

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 02.2.2007 14:14

Panove dal sem si trosku prace a 8200 zmodernizoval...
Jedine zasahy jsou vymena vyzbroje, predelani predni klapky na mensi s ochrannym krytem, cela ponechana puvodni, misto drzaku ceduli vsazeno klasicke Buse, dvere SKD...reseni interieru necham na vas...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 01.2.2007 22:13

Hlavně tohle celé co se týče by mělo být v tématu "T3R, T3G" ale to jen tak pro pořádek...
Anonymní zdroj z dílen v NK píše:Pár jich bude, dokud je ještě co fotit. Zatim je, v TF je psáno "skoro za sebou"... Navíc věřim v reinkarnaci kastle v R.P. Pokud na ní při montáži neproběhly nějaké nezvratné změny, na což nevypadá, tak jí na autogen nevidim... Opravovali se i horší.
Návrat jako 7007? To asi ne, ale bylo by to pěkné, takové demodernizace :lol: Spíš ji mohli rovnou udělat alá T3R.P a nenechávat jen papíry pro T3R.PV a ta atypičnost čela by se dala ještě určitě změnit :wink:

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 01.2.2007 18:43

Smurfx píše:. Musí být akorát (politická) vůle a schopní lidé. Kéž by byl takový přístup i u nás a RT6 mohly dávno jezdit
Přece si politici nezastíněj vrchol tramvajové techniky 14T nějaká 10 let starou tramvají. Když jsem v ÚD na 9101 něco málo dělal, tak jsem si myslel, že jí uvedou do provozu a když jí teď vídí stát na Pankráci stal se z optimisty pesimista.

V Polsku mají měkší normy a střední podvozek (což je u nás velkej problé) se jen vozí

Btw nemělo by se to přesunout jinam?

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 01.2.2007 17:19

Absolut píše:Ad 8701 - jestli 2 zaměstnanci, kteří se starají MPK Poznan o palubní počítače a informační systém na tramvajích a kromě toho fungují jako konzultace, když se něco podělá na RT6 jsou 24hodinový servis každého vozu, tak neumíš počítat. Mistr vozovny hodnotil RT6 po úpravách jako velmi spolehlivé vozy, mají mnohem méně poruch, než vozy Combino. Jeď se tam podívat, dám Ti vizitky na lidi ve vozovně, stačí umět malinko polsky nebo anglicky. Také jsem před osobní návštěvou nevěřil.
Tak zde je vidět, že když se chce, tak to jde. Musí být akorát (politická) vůle a schopní lidé. Kéž by byl takový přístup i u nás a RT6 mohly dávno jezdit

Zamčeno