Poslední jízda 8200 ..

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 13.3.2007 15:07

Dushman_8252 píše:kedy bude uz po rekonstrukci ???
Moc dlouho už to trvat nebude, 8182 (ex 8200) byla na lávkách snad o týden později než 8181 a ta už je prý předaná, takže 8182 už by mohla být na zkušebkách.
Ale nevim k čemu ti tahle informace bude, s 8200 už stejně nemá nic společnýho.

Uživatelský avatar
Dushman_8252
Uživatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28.1.2007 14:58
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dushman_8252 » 13.3.2007 13:16

kedy bude uz po rekonstrukci ??? chlapci ?? stejne je skoda ze ji museli predelat, aspon nakej typ tramvaje nakej vyznamnej a vsecko to podlelaj aspon ze mame jeste RT6N1 a 2 Z:idea:

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 18.2.2007 13:38

9001 píše:Si nepochopil problém. Proč se musela rozřezat skřín vozu z roku 1982,když se tu recyklují "vraky" z 60.let. A nebyl naprosto žádný problém z ní udělat klasický R.P Stejně modenizace dostávají nová čela ...
No ani "nová" skříň 25 let stará mi nepřijde aktuální... ale to věc názoru, já v tom už pak nevidím skoro rozdíl totiž. jestli 35 nebo 25. Ale chápu, že šotoušovi to rve srdce

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 18.2.2007 12:11

Otazkou je kolik uprav ramu se pri dosazeni TV8 delalo a jaky skody napachala na ramu ta nehoda.

Jinak co sem zjistoval, tak GO skrine je temer stejne draha jak koupe novy. A wana byla cirou nahodou o trochu levnejsi jak standartni krnov. (hola skrin)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 18.2.2007 3:50

DJ LA DÉFENSE píše:Vy s tim naděláte, stejně to byl hnusnej aušuš, pro tnhle barevnej krám teda plakat, nebudu... Na rozdíl od T3R, ta byla alespoň hezká. 8600 půjde podle mě taky co nevidět maximálně 3/4 roku dýl tomu nedávám...
Si nepochopil problém. Proč se musela rozřezat skřín vozu z roku 1982,když se tu recyklují "vraky" z 60.let. A nebyl naprosto žádný problém z ní udělat klasický R.P Stejně modenizace dostávají nová čela ...

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 18.2.2007 0:34

Vy s tim naděláte, stejně to byl hnusnej aušuš, pro tnhle barevnej krám teda plakat, nebudu... Na rozdíl od T3R, ta byla alespoň hezká. 8600 půjde podle mě taky co nevidět maximálně 3/4 roku dýl tomu nedávám...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 18.2.2007 0:10

I.am.good píše:Prostě vy v tom hledáte logiku, nicméně logika se u DPP nepoužívá :wink: :?
Já v tom nějakou logiku vidím, pokud by se jednalo o nové kastle s wanou...

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 17.2.2007 23:07

Důvod je jasný - bohužel opět ukazuje na totálně dementní vedení DP - potřeba vytipovat několik skříní na rozpárání, abych místo nich mohly být nové kastle. Nebudete tomu nejspíš věřit, ale prý to je problém :)) Tak alespoň mi to sdělila jedna dosti špička na vedení ED :)
Prostě vy v tom hledáte logiku, nicméně logika se u DPP nepoužívá :wink: :?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 17.2.2007 22:21

Karotka píše:Pokud platí (2) - (3) < (1), tak jsem ochoten veřejně prohlásit, že DP šetří :roll:
A co když na té skříni byly udělány nějaké změny, které neumožňovaly rekonstrukci na T3P....

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 17.2.2007 22:10

(3) Kilogram železného šrotu stojí řádově 4 až 8 korun. A toho šrotu bude méně než 15 tun, celá tramvaj má cca 16 až 17 tun a nezanedbatelná část z toho jsou podvozky a výzbroj.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 17.2.2007 21:56

Měl bych poměrně konkrétní dotaz, jestli tu někdo neví:
(1) kolik stojí repase staré skříně T3
(2) kolik stojí nová skříň VarCB3
(3) kolik stojí 15 tun železného šrotu

Pokud platí (2) - (3) < (1), tak jsem ochoten veřejně prohlásit, že DP šetří :roll:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 17.2.2007 17:55

Sirka píše:To chápu, i mě je zmizelých prototypů líto, ale spíš se divim, že to nevadilo žádnému nadřízenému. V době, kdy je sebemenší iniciativa tvrdě trestána... :roll:
Pokud by to nevadilo, 8200 by se tam před cestou do dílen nevrátilo. Tak si to promysli...

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Sirka » 17.2.2007 17:11

Petr píše:Spíš to byla smutná připomínka toho, že relativně nový vůz jde do šrotu, zatímco stále ještě opravujeme starší vozy... Nehledej v tom nic velkého, jsou prostě mezi tramvajáky lidé, pro něž vozy nejsou jen plechovky na přepravu cestujících a umí jim projevit i úctu...
To chápu, i mě je zmizelých prototypů líto, ale spíš se divim, že to nevadilo žádnému nadřízenému. V době, kdy je sebemenší iniciativa tvrdě trestána... :roll:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 17.2.2007 14:54

Sirka píše:No dobře, ale kdo si dal tu práci, aby na pár dní vyměnil evidenční číslo? Docela mě překvapilo, že to jde.
Spíš to byla smutná připomínka toho, že relativně nový vůz jde do šrotu, zatímco stále ještě opravujeme starší vozy... Nehledej v tom nic velkého, jsou prostě mezi tramvajáky lidé, pro něž vozy nejsou jen plechovky na přepravu cestujících a umí jim projevit i úctu...

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Sirka » 17.2.2007 12:25

No dobře, ale kdo si dal tu práci, aby na pár dní vyměnil evidenční číslo? Docela mě překvapilo, že to jde.

Zamčeno