Nesmíš to brát ale podle T3, tam se skutečně vše rozpojuje - většinou řidičům nevyskočí tlačítko u OTZ (středové) a vůz jim pak po banální výměně třeba pojistky zářivek na nic nereaguje. U T6 a N2 je to skutečně tak jak píši, neboť je mým "dobrým" zvykem při jízdě setrvačností kurzistům PTG tímto způsobem nenápadně stahovat - musí pak odhalit v jakém stavu je tramvaj - to je bezproudí, resp. krátký provaz PTG...(většinou v tom hluku za jízdy neslyší sednout PTG na střechu).I.am.good píše:Nesouhlasím, vypne se vše, včetně např. topení apod. Po uvolnění tlačítka sepne pouze to, co normálně spíná při vypínači řízení v poloze I. Tlačítko ti totiž mimo vše ostatní shodí stykač řízení, a ten jak jednou odpadne, tak sepne jedině při otočení VŘ do polohy II. Jestli jsi někdy zažil něco jiného, tak se jednalo o závadu - přepoj v obvodu 24V.
U starého KT pokud nevyskočilo tlačítko OTZ, tak vůz jde nahodit, ale většinou nesepnou střešní ventilátory, nebo staťáky, nebo obojí... Je to tím, že těch spínacích kostiček je tuším šest. Proto je při manipulací s OTZ kurzistům kladeno na srdce, aby hříbek nechali samostatně vyskočit když klika dorazí do patřičné polohy a to jak u T3, nebo u jiných typů.