LAUROVÁ a soupravy
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Já si samozřejmě ověřil oficielní cestou volnost koleje, aby se tam dalo otočit. Dvojici můžu rozpojit a otočit každý vůz zvlášť ale KT to nendeProxy píše:Zvláště, když si dovolí tady zveřejnit i fotku, že Pamatuji se, jak byli někteří zdejší diskutující potrestání za chlubení o podobné akci na rekonstruované smyčce v Hlubočepích...
Jinak s těma Hlubočepama, tak pokud vím (jestli to je ten případ co myslím), tak tam bylo jasné porušení zákazu jízdy na stavbu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
3U na Laurové
Nevidím do toho, ale podle mě trojúhelník jednoznačně zruší. Nemá to tam smyslu. Zastávku nechají, možná šoupnou pár metrů sem-tam.
S tím vyšinutím to je jasný, ale pakliže má hrot jazyka na středu magnetu tak není problém. Možná by ani 10 cm nebylo třeba. Možná jen 5cm. Byl jsem tam nedávno (tak půl roku) s dvojicí T6 a upřímě řečeno jsem se tam opotil. Bylo to někdy okolo půlnoci a nic moc vidět v tý tmě tam nebylo. Je tam jen jedna lampa. Naštěstí se nám podařilo rozrýt tu hlínu a bordýlek a najet až téměř na klínky a otočit se.
Re: LAUROVÁ a soupravy
Kde jsou ty doby, kdy na Laurovou bezne soupravy jezdili. Tehdy to byla myslim tez linka cislo 6.P_V píše:Pokud ten vůz stál jednou nápravou na jazyku a druhou mimo něj, tak by si velice koledoval o vyšinutí, když by popojel těch 10 cm proti nedolehlému jazyku.
Re: LAUROVÁ a soupravy
Pokud ten vůz stál jednou nápravou na jazyku a druhou mimo něj, tak by si velice koledoval o vyšinutí, když by popojel těch 10 cm proti nedolehlému jazyku.MF píše:Možná by bývalo stačilo vozy rozpojit kousek (tak 10cm) s nimi popojet a odhodit spřáhla stranou a dát je čelo na čelo.
LAUROVÁ a soupravy
Ve čtvrtek sjela z trasy linka 7. Byla od Anděla odkloněna na Smíchovské nádraží (kvůli nehodě na Bertramce), ale šofér si nějak popletl pojmy a zamířil na Laurovou. To by ani tak nevadilo, jenže na Laurovou smějí soupravy jen po předchozím průzkumu průjezdnosti kusé koleje a funkčnosti výhybky. Řidič zajel do šturcu až tam kam to šlo, ale na zarážky se nedostal. To je totiž nutné proto, aby se 1. osa dostala před zajišťovací výhybku. Ale ouha Na samém konci do profilu zasahovalo lešení a 1. osa na jazyku výhybky. Na místo přijel jeřáb a milou sedmičku přizvedl, výhybka domlaskla a jelo se zpět. Lešení bylo následně odstraněno.
Možná by bývalo stačilo vozy rozpojit kousek (tak 10cm) s nimi popojet a odhodit spřáhla stranou a dát je čelo na čelo.
Možná by bývalo stačilo vozy rozpojit kousek (tak 10cm) s nimi popojet a odhodit spřáhla stranou a dát je čelo na čelo.