Fotožurnál & Scanjournál

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4647
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od MOp » 30.5.2011 20:08

No a z jakeho duvodu je utahuje a povoluje? Protoze utvari rozchody! :-) Navic vpravo mezi kolejemi ma zdejsi tramforar pripraveno meridlo.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od 9001 » 30.5.2011 20:06

Ve dřevě je pořád toho dost. Třeba i celá trat Ohrada - Palmovka

Ještě jsem to viděl někde, ale to už si nezvpomenu :(

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4290
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od Bobik » 30.5.2011 19:39

Add oprava TT Mariánské hradby: Nechci se hádat, ale obávám se, že to co pracovník na obrázku 6 dělá není utváření rozchodu, nýbrž utahování (povolování) vrtulí.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1611
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od DavidD » 18.5.2011 17:36

Bobik píše:Ty pražce mě mrzí. Holt beton se špatně řeže motorovkou a blbě do něj lezou hřebíky. :lol:
Takže "poslední" úsek ve dřevě před reko jsou Modřany?
No ještě je ve dřevě určitě úsek Hlubočpy - Geologická. A to na mostní estakádě. viz. foto:
Obrázek

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4290
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od Bobik » 18.5.2011 8:22

Ty pražce mě mrzí. Holt beton se špatně řeže motorovkou a blbě do něj lezou hřebíky. :lol:
Takže "poslední" úsek ve dřevě před reko jsou Modřany?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4647
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od MOp » 18.5.2011 7:01

Pojizden bude jen nove budovany usek pod dnes jiz byvalou smyckou smerem do centra bo sdruzena zastavka bus + tram Podbaba (dnes Ve Struhach). Zbytek S49, misty zatravneno.

Soucasny svrsek tvori z velke casti kolejnice NP3 upevnene pomoci zebrovych podkladnic na betonovych prazcich. Kolejnice byly jeste svarovane termitem! Vyspravovana mista jsou doplnena rozchodnicemi, pripadne uzito jine upevneni.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4290
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od Bobik » 18.5.2011 6:52

Add reko Podbaba: Jestli jsem to pochopil správně, tak Jugopako bude až na pár posledních metrů pojížděných i bus celé v bezžlábku?
A ta původní trať někdy z 60. let (či ze kdy) je na betonových pražcích celá, nebo je to jen kus nějaké pozdější opravy (rekonstrukce)?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.5.2011 22:37

Isidor: Díky - sice jsem se byl podívat na Výstavišti a dokonce jsem TRAM zahlédl někdy večer na PA, ale toto musím vidět navlastní oči!

Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 03.11.2004 20:44
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od Isidor » 17.5.2011 21:18

Není cesty zpět...nebo spíš dál :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3013
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od kruťák » 09.5.2011 23:15

MM-M: Díky, to vysvětluje vše.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.5.2011 23:07

krtinek píše:Tak už tomu skoro rozumím, ale teď teda nechápu, proč tam vůbec byly ty provizorní označníky, když v nich stejně JŘ nebyly :D
Jestli se nepletu, tak už tady na TF někdo vysvětloval, že přenosné sloupky náhradních zastávek (a já počítám, že dotoho patří tyto doplňkové rámečky na ZJŘ) rozváží (odváží) někdo jiný než vlastní ZJŘ - čili nebyli tam na tom Strosu jako pozůstatek výluky u Pražské tržnice, díky čemuž přes Stros jezdilo více linek na jejichž ZJŘ nebylo na běžných sloupcích místo?!

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3013
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od kruťák » 09.5.2011 22:43

Tak už tomu skoro rozumím, ale teď teda nechápu, proč tam vůbec byly ty provizorní označníky, když v nich stejně JŘ nebyly :D

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Zastávka na znamení 142.

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od Jakub » 09.5.2011 20:25

Ano, to je evidenční číslo označníku, ale umístěného napevno. Já to myslel tak, že těch přenosných označníků je na skladě více a že mají čísla vlastní, tenhle třeba 110. Snad už je jasné, co myslím.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 889
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od ZXS91 » 09.5.2011 18:29

krtinek píše:....tak konkrétně tady na Strossmayeráku je napsáno "717/1 přední" a nikoliv "110", takže to to asi nebude :wink:
Evidenční číslo oné přídavné skřínky na jízdní řády, či jak to jinak nazvat? :)

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3013
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotožurnál & Scanjournál

Příspěvek od kruťák » 09.5.2011 18:22

Jestli je ev. č. označníku to, co zvýrazňuju na obrázku:
Obrázek
tak konkrétně tady na Strossmayeráku je napsáno "717/1 přední" a nikoliv "110", takže to to asi nebude :wink:

Zamčeno