Fotožurnál & Scanjournál
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotožurnál & Scanjournál
No a z jakeho duvodu je utahuje a povoluje? Protoze utvari rozchody! Navic vpravo mezi kolejemi ma zdejsi tramforar pripraveno meridlo.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotožurnál & Scanjournál
Ve dřevě je pořád toho dost. Třeba i celá trat Ohrada - Palmovka
Ještě jsem to viděl někde, ale to už si nezvpomenu
Ještě jsem to viděl někde, ale to už si nezvpomenu
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Fotožurnál & Scanjournál
Add oprava TT Mariánské hradby: Nechci se hádat, ale obávám se, že to co pracovník na obrázku 6 dělá není utváření rozchodu, nýbrž utahování (povolování) vrtulí.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Fotožurnál & Scanjournál
Ty pražce mě mrzí. Holt beton se špatně řeže motorovkou a blbě do něj lezou hřebíky.
Takže "poslední" úsek ve dřevě před reko jsou Modřany?
Takže "poslední" úsek ve dřevě před reko jsou Modřany?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotožurnál & Scanjournál
Pojizden bude jen nove budovany usek pod dnes jiz byvalou smyckou smerem do centra bo sdruzena zastavka bus + tram Podbaba (dnes Ve Struhach). Zbytek S49, misty zatravneno.
Soucasny svrsek tvori z velke casti kolejnice NP3 upevnene pomoci zebrovych podkladnic na betonovych prazcich. Kolejnice byly jeste svarovane termitem! Vyspravovana mista jsou doplnena rozchodnicemi, pripadne uzito jine upevneni.
Soucasny svrsek tvori z velke casti kolejnice NP3 upevnene pomoci zebrovych podkladnic na betonovych prazcich. Kolejnice byly jeste svarovane termitem! Vyspravovana mista jsou doplnena rozchodnicemi, pripadne uzito jine upevneni.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Fotožurnál & Scanjournál
Add reko Podbaba: Jestli jsem to pochopil správně, tak Jugopako bude až na pár posledních metrů pojížděných i bus celé v bezžlábku?
A ta původní trať někdy z 60. let (či ze kdy) je na betonových pražcích celá, nebo je to jen kus nějaké pozdější opravy (rekonstrukce)?
A ta původní trať někdy z 60. let (či ze kdy) je na betonových pražcích celá, nebo je to jen kus nějaké pozdější opravy (rekonstrukce)?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotožurnál & Scanjournál
Isidor: Díky - sice jsem se byl podívat na Výstavišti a dokonce jsem TRAM zahlédl někdy večer na PA, ale toto musím vidět navlastní oči!
Re: Fotožurnál & Scanjournál
Není cesty zpět...nebo spíš dál
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotožurnál & Scanjournál
MM-M: Díky, to vysvětluje vše.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotožurnál & Scanjournál
Jestli se nepletu, tak už tady na TF někdo vysvětloval, že přenosné sloupky náhradních zastávek (a já počítám, že dotoho patří tyto doplňkové rámečky na ZJŘ) rozváží (odváží) někdo jiný než vlastní ZJŘ - čili nebyli tam na tom Strosu jako pozůstatek výluky u Pražské tržnice, díky čemuž přes Stros jezdilo více linek na jejichž ZJŘ nebylo na běžných sloupcích místo?!krtinek píše:Tak už tomu skoro rozumím, ale teď teda nechápu, proč tam vůbec byly ty provizorní označníky, když v nich stejně JŘ nebyly
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotožurnál & Scanjournál
Tak už tomu skoro rozumím, ale teď teda nechápu, proč tam vůbec byly ty provizorní označníky, když v nich stejně JŘ nebyly
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Fotožurnál & Scanjournál
Ano, to je evidenční číslo označníku, ale umístěného napevno. Já to myslel tak, že těch přenosných označníků je na skladě více a že mají čísla vlastní, tenhle třeba 110. Snad už je jasné, co myslím.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotožurnál & Scanjournál
Evidenční číslo oné přídavné skřínky na jízdní řády, či jak to jinak nazvat?krtinek píše:....tak konkrétně tady na Strossmayeráku je napsáno "717/1 přední" a nikoliv "110", takže to to asi nebude