Stránka 47 z 52

Napsal: 17.9.2007 17:32
od Hafan
Chybička se vloudila:

http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/brn ... 1082-1.jpg
Toto není za zastávkou Jundrovská ale Krematorium

http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/brn ... 7/1101.jpg
Sem by se mohlo doplnit že se jedná o poslední standartní vůz K2 v původním krémovém nátěru :-)

Napsal: 09.9.2007 22:04
od KZsoci
Wow, nový miskolcský fotožurnal je velmi dobrý! Moc krásné fotky a dobré texty. :) Je dobry vidět, že Maďarsko začiná být cíl kamarádů tramvají v ČR a SR. :) Vůz 210 je už z Mostě.

Budapeštský fotožurnál má zajimavý vlastnost: není foto od vozech UV, ač 20.8. byl poslední den provozu...

Napsal: 02.9.2007 16:23
od trupman
V budapešťském speciálu je u 19. fotky (retro-označník) popisek "A zrejme aj povodný označník aký sa používal v roku 1903,...". Opravdu si autor tohoto fotožurnálu myslí, že v roce 1903 byly čtyřnápravové tramvaje s nůžkáčem a skosenými čely? :lol:
Mě ten označník spíš připadá, jako nepovedený pokus o historizující vzhled.

Napsal: 27.8.2007 11:00
od Bobek
V Košickém FŽ je popisek "Jediným trolejbusovým zástupcem je Škoda 14Tr ev.č. 1002", přičemž na obrázku je kloubák 1003.

Napsal: 26.8.2007 20:48
od pawel
ještě hlásím ohlášení chybové stránky namísto FŽ z Letenské II. http://foto.prazsketramvaje.cz/2007/srp ... /index.php
:)

Napsal: 26.8.2007 19:40
od MOp
pawel píše:upozorňuji na chybku ve fž ze segedína - nejde o vozy T6A5, ale T6A2... jinak moc zajímavé.
Chybka odstraněna, Martins se mými slovy omlouvá za toto nedorozumění, které se stává maximálně 1 za 10 let.. :)

Napsal: 26.8.2007 18:27
od pawel
upozorňuji na chybku ve fž ze segedína - nejde o vozy T6A5, ale T6A2... jinak moc zajímavé.

Napsal: 22.8.2007 23:19
od KZsoci
Martins píše:Zaujala mě ta modernizace KT8D5. Jsou už některé vozy na modernizace nebo je to zatím jen plán do budoucna ?
To nevím. :? Každý rok je řečeno "Tento rok dělame opravdu nízkopodlažní KT8D5" - ale až dosud se to neudalo... Jezdí-li ještě ev.č. 211 (který je v původním nátěru), tak ještě není na modernizace - tamten vůz bude prototyp modernizace, když nevím falešně. Ale, asi v roce 2008 přijedou peníze EU a tak začiná tzv "Velký Projekt", který obsahuje nové tramvaje, modernizaci KT8D5 atd...

Modernizace je zajimavá, protože, vím-li dobře, ne ČKD Pragoimex a Krnov odpovídají pro modernizaci, ale ve vlastních dílnách bude DP to dělat... Myslím, že tyto české firmy mají lepší praxi v této...

---

Ještě něco (já taky nevěděl jsem, ale kamarád z Miskolce řekl):

http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/mis ... %20ter.jpg

Tato souprava nestojí na Szent Anna tér, ale na Városház tér (Náměstí Radnice).

Napsal: 22.8.2007 20:17
od Martins
Absolut píše:KZsoci: Jezdí ještě někde Bengali? V Szegedu?
V Szegedu mají doposud 12 voźů Bengali, konkrétně FVV HCS-10a 802, 803, 806, 808, 809, 810, 812, 813, 815, 817, 818 a 821, které se vypravují na linku 3 (3F). Taky jsem slyšel, že by točny měly být hotové příští rok.

Napsal: 22.8.2007 19:59
od Martins
KZsoci píše:Ahoj!

Fotožurnál Speciál Miskolc obsahuje velmi hezké fotky, ale chtěl bych korigvat několik chyb v textu:

- Hlavní nádraží Miskolce se jmenuje jen "Tiszai pályaudvar" (slovo villamos potom znamená jenom tramvaj, myslím, že bylo tady "Tiszai pályaudvar, villamos végállomás ("Konečná zastávka električky" :) )). Tiszai pályaudvar znamená "Tisaové (?) nádraží", druhé, menší nádraží se jmenuje "Gömöri pályaudvar" (Gömörské nádraží).
- Ex Vídeň vleky jsou typu c3.
- Széchenyi utca (a ne Szeheney) -> István Széchenyi byl důležitý maďarský osobitost v 19. století.

Mimo to, stanice Diósgyőr je nová stavba - dřive byla také smyčka tam a jezdili jednosměrné kloubáky Bengáli. Doufáme, že pomocí peníze Evropské Unie bude trať prodloužen do Diósgyőr-Majláth, kde bude opět smyčka. Tramvaje KT8D5 dostají nízkopodlažní střední čast, a DP kupuje nové, nízkopodlažní tramvaje namísto E1+c3. Doufáme. :)
Ahoj,

chyby vznikly na straně odesilatele. Čast je čistě z neznalosti (vleky C3), část je dílem chyb, které vznikly úpravami na poslední chvíli (že villamos = tramvaj vím).

Zaujala mě ta modernizace KT8D5. Jsou už některé vozy na modernizace nebo je to zatím jen plán do budoucna ?

Budeš mít ještě co opravovat. Dokončuji teď fotky a popisky do fotožurnálu ze Szegedu a s svým dílem v nejbližších dnech přispěje i MOp ...

Napsal: 21.8.2007 14:56
od KZsoci
MOp píše:Připomínky snad zapracovány, děkuji.


Není zač. Ale na hlavní straně fotožurnálu ještě stoji "Miscolc". :oops:

Napsal: 21.8.2007 14:50
od Absolut
Děkuji mnohokrát za informace, Bengali se chci svézt, ale 2007 na to už není čas ani peníze....

Napsal: 21.8.2007 14:48
od KZsoci
V Szegedu tramvaje KT4 a T6A2 ještě neumí jezdit na linkách 3 a 3F, protože není možnost obratít v konečných zastávkách. Asi v 2008 budou budovani trojúhelníky v Vadasparku a na Fonógyári útě.

V Debrecenu je jen jedna linka: DP má 10+1 vozů KCSV6 a ještě několik Bengáli; 11 KCSV jsou nepostačující, tak potřebují také Bengáli. Tam bude být nová linka č. 2, a pak přijedou nové tramvaje. Ale myslím, že to neminou před 2009, 2010...

Napsal: 21.8.2007 14:45
od MOp
Připomínky snad zapracovány, děkuji.

Napsal: 21.8.2007 14:42
od Absolut
A máš představu, jak dlouho tam ještě budou?