Stránka 47 z 52
Napsal: 17.9.2007 17:32
od Hafan
Chybička se vloudila:
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/brn ... 1082-1.jpg
Toto není za zastávkou Jundrovská ale Krematorium
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/brn ... 7/1101.jpg
Sem by se mohlo doplnit že se jedná o poslední standartní vůz K2 v původním krémovém nátěru
Napsal: 09.9.2007 22:04
od KZsoci
Wow, nový miskolcský fotožurnal je velmi dobrý! Moc krásné fotky a dobré texty.
Je dobry vidět, že Maďarsko začiná být cíl kamarádů tramvají v ČR a SR.
Vůz 210 je už z Mostě.
Budapeštský fotožurnál má zajimavý vlastnost: není foto od vozech UV, ač 20.8. byl poslední den provozu...
Napsal: 02.9.2007 16:23
od trupman
V budapešťském speciálu je u 19. fotky (retro-označník) popisek "A zrejme aj povodný označník aký sa používal v roku 1903,...". Opravdu si autor tohoto fotožurnálu myslí, že v roce 1903 byly čtyřnápravové tramvaje s nůžkáčem a skosenými čely?
Mě ten označník spíš připadá, jako nepovedený pokus o historizující vzhled.
Napsal: 27.8.2007 11:00
od Bobek
V Košickém FŽ je popisek "Jediným trolejbusovým zástupcem je Škoda 14Tr ev.č. 1002", přičemž na obrázku je kloubák 1003.
Napsal: 26.8.2007 20:48
od pawel
ještě hlásím ohlášení chybové stránky namísto FŽ z Letenské II.
http://foto.prazsketramvaje.cz/2007/srp ... /index.php
Napsal: 26.8.2007 19:40
od MOp
pawel píše:upozorňuji na chybku ve fž ze segedína - nejde o vozy T6A5, ale T6A2... jinak moc zajímavé.
Chybka odstraněna, Martins se mými slovy omlouvá za toto nedorozumění, které se stává maximálně 1 za 10 let..
Napsal: 26.8.2007 18:27
od pawel
upozorňuji na chybku ve fž ze segedína - nejde o vozy T6A5, ale T6A2... jinak moc zajímavé.
Napsal: 22.8.2007 23:19
od KZsoci
Martins píše:Zaujala mě ta modernizace KT8D5. Jsou už některé vozy na modernizace nebo je to zatím jen plán do budoucna ?
To nevím.
Každý rok je řečeno "Tento rok dělame opravdu nízkopodlažní KT8D5" - ale až dosud se to neudalo... Jezdí-li ještě ev.č. 211 (který je v původním nátěru), tak ještě není na modernizace - tamten vůz bude prototyp modernizace, když nevím falešně. Ale, asi v roce 2008 přijedou peníze EU a tak začiná tzv "Velký Projekt", který obsahuje nové tramvaje, modernizaci KT8D5 atd...
Modernizace je zajimavá, protože, vím-li dobře, ne ČKD Pragoimex a Krnov odpovídají pro modernizaci, ale ve vlastních dílnách bude DP to dělat... Myslím, že tyto české firmy mají lepší praxi v této...
---
Ještě něco (já taky nevěděl jsem, ale kamarád z Miskolce řekl):
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/mis ... %20ter.jpg
Tato souprava nestojí na Szent Anna tér, ale na Városház tér (Náměstí Radnice).
Napsal: 22.8.2007 20:17
od Martins
Absolut píše:KZsoci: Jezdí ještě někde Bengali? V Szegedu?
V Szegedu mají doposud 12 voźů Bengali, konkrétně FVV HCS-10a 802, 803, 806, 808, 809, 810, 812, 813, 815, 817, 818 a 821, které se vypravují na linku 3 (3F). Taky jsem slyšel, že by točny měly být hotové příští rok.
Napsal: 22.8.2007 19:59
od Martins
KZsoci píše:Ahoj!
Fotožurnál Speciál Miskolc obsahuje velmi hezké fotky, ale chtěl bych korigvat několik chyb v textu:
- Hlavní nádraží Miskolce se jmenuje jen "Tiszai pályaudvar" (slovo villamos potom znamená jenom tramvaj, myslím, že bylo tady "Tiszai pályaudvar, villamos végállomás ("Konečná zastávka električky"
)). Tiszai pályaudvar znamená "Tisaové (?) nádraží", druhé, menší nádraží se jmenuje "Gömöri pályaudvar" (Gömörské nádraží).
- Ex Vídeň vleky jsou typu c3.
- Széchenyi utca (a ne Szeheney) -> István Széchenyi byl důležitý maďarský osobitost v 19. století.
Mimo to, stanice Diósgyőr je nová stavba - dřive byla také smyčka tam a jezdili jednosměrné kloubáky Bengáli. Doufáme, že pomocí peníze Evropské Unie bude trať prodloužen do Diósgyőr-Majláth, kde bude opět smyčka. Tramvaje KT8D5 dostají nízkopodlažní střední čast, a DP kupuje nové, nízkopodlažní tramvaje namísto E1+c3. Doufáme.
Ahoj,
chyby vznikly na straně odesilatele. Čast je čistě z neznalosti (vleky C3), část je dílem chyb, které vznikly úpravami na poslední chvíli (že villamos = tramvaj vím).
Zaujala mě ta modernizace KT8D5. Jsou už některé vozy na modernizace nebo je to zatím jen plán do budoucna ?
Budeš mít ještě co opravovat. Dokončuji teď fotky a popisky do fotožurnálu ze Szegedu a s svým dílem v nejbližších dnech přispěje i MOp ...
Napsal: 21.8.2007 14:56
od KZsoci
MOp píše:Připomínky snad zapracovány, děkuji.
Není zač. Ale na hlavní straně fotožurnálu ještě stoji "Miscolc".
Napsal: 21.8.2007 14:50
od Absolut
Děkuji mnohokrát za informace, Bengali se chci svézt, ale 2007 na to už není čas ani peníze....
Napsal: 21.8.2007 14:48
od KZsoci
V Szegedu tramvaje KT4 a T6A2 ještě neumí jezdit na linkách 3 a 3F, protože není možnost obratít v konečných zastávkách. Asi v 2008 budou budovani trojúhelníky v Vadasparku a na Fonógyári útě.
V Debrecenu je jen jedna linka: DP má 10+1 vozů KCSV6 a ještě několik Bengáli; 11 KCSV jsou nepostačující, tak potřebují také Bengáli. Tam bude být nová linka č. 2, a pak přijedou nové tramvaje. Ale myslím, že to neminou před 2009, 2010...
Napsal: 21.8.2007 14:45
od MOp
Připomínky snad zapracovány, děkuji.
Napsal: 21.8.2007 14:42
od Absolut
A máš představu, jak dlouho tam ještě budou?