Virtuální služební vůz ev.č.6092, kdo nechce ať nenastupuje!

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

HELLO martins ,pisem Szeged

Příspěvek od 6514 » 04.8.2007 14:03

TBZ : 900-902 =080597
-------903.904.905.908 =130298
-------906--907 =260298
-------909 ------=260298
........910 a 912 :170298
------911--------:200298 to boli T6.ky

310105=200,,,,290305=201,,,,230306=202,,,,250305=203
020505=204,205,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nevim...206.....251505=207
161205=208,,,, 310806=209,,,,130906=210
211, presne nevim okolo 10 2006 ?????
206,posledne, presne nevim, asi duben 2007
vyprava :221206 : 1-ka :204,207,205,210,900-908.209.208.203.907-901
----------------------3.3F .812,20,18,03,17,21,a rezerv :815-----
----------------------4----903.200,912,202,201
vyprava120507 : 1-ka:905-910.906-904,205,901-900,902.209.903-912.
202,206,,teraz d-4 :907,201,909,210,207..3-ka:817.13,18,02,09.21, a 803

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

pokracujem,III

Příspěvek od 6514 » 03.8.2007 19:07

tarján--dugonic--vadas--fono--fono--vadas--dugonics--tarján
1-3F 15,00--15,16----15,28--15,35--15,46--15,53--16.05--16.21
2-3-- 15,12--15,28----15.40-------------------15.41--15.53--16.09
3-3F 15.24--15.40----15,52--15,59--16.09--16.17--16.29--16.45
4-3 15.36--15,52----16.q4------------------16.05--16.17--16.33
5-3F 15.48--16.04--- 16.16--16.23--16.33-16.41--16,53--17.09
6-3 16.00--16.16---16.28------------------16.29--16.41--16.57
2-3F 16.12
1-3 16,24
4-3F 16.36
3-3 16,48
6-3-F 17.00
5-3 17,12
1-3F 17.24
2-3 17.36
3-3F 17,48
4-3 18.00
5-3F 18,12
6-3 18,24 a tako stihle ide verkli cely den, pri tarjan vzdy sa meni tabulka

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

ked kliknes na www.szkt.hu

Příspěvek od 6514 » 03.8.2007 18:24

tam vidis vypisane ze :VONALHÁLOZATI TÉRKÉP, tam kliknes, to znamena ze :mapa linkove vedenie,
rob sebe ccoopiu a pozry:. Medzy tarján telep -dugonics tér chodi periodicke.
4-3-4-+3F-4-3-4-3F a tak dal. interval je 6 minut. linka 4 ve kazdy
12 minut odhadza, 3 a 3F premáva kazdy 24 minut -proc 24 minut ? hned povym, Tarján-Dugonics = 16 minut, linka 3 dvojkolajny usek
dugonicc tér-kálvaria- vadaspark = 6-6 minut. medzy duonics tér--vadaspark je jednokolajny trat, a na 6 minut od digonic je vyhybka=kálvária, tu vzdy stretne 3 a 3F alfbo 3F --3 linka 3 pri vadasparku nestretne voznem, vodic meny staniste, a odchádza naspet
návrat do tarjan ma tiez 12+16 = 28 minut jazda
28-28 = 56 + 4 minut cákanie, medzy tym tabulka meny na 3F
ako 3F tiez 28 minut ide ku vadaspark, ale ve vadasparku stretne tiez
voznem 3F, voz má ku FONOGYARI UT 7 minut jizda potom 10 minut ceka a ide návrat, a za 24 minut stretne
na 3F ex 3 a opacne, pri kazdu odchod od tarján. meny sa tabulka
puvodne- medzy vadaspark- fonogyari ut jes 1 vyhybka, ale to nefunkcne, a pravda je menej cestujucich su medzy fonogyari ut- vadaspark

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

HHello Martins

Příspěvek od 6514 » 03.8.2007 17:56

teraz nestarajme otom, ze co povi Jara, alebo I am good.lebo mame ovela dolezitejsi vec.urcite ze vcera nemal si tolko casu v segedu, aby sy mal celkovy prehlad ..
linka c 1. ma dve kriterii, a, skolny den potom b. prazniny.
medzy dvoch nádrazi- rokus a hlavny. linka c 1 jazdy 23 minut. interval ma 5 minut. a vypravaju 9 vozy. ked je skolne vyucovanie vtedy vypravuju 4 nestabilna dvojicka = 8 voz = t6. to nie je predpisane ze stale toiste vlaky maju chodit. na prazdniny je tolko rozdielm ze T6 chodi iba solo
skolny :4 dvojce T6 + 1 solovy T6 + 4 vuz klbak :KT4D, niekedy za solo T/ =chody 5-ty KT4D, vlete dvojicka nechodi. chod na internetova stranka :
http://www.szkt.hu
tu mas vela material o linkove vedenie. Nevim ci sy bol na Dugonits tér. to je velmy dolezite ustredna
medzy dugonits tér a Tarján telep urobili dvojkolajny trat, tu jizdna doba je 16 minuz linka 3,3F nevela casu chodi spolu 4 kam, na severnu konecnu robili velke okruch, a pro linka 4 pri konecna KECSKÉS urobili
trouhelniku , cize na 4 nechodi stary klbak, ale KT4 a T6

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

vies co ? dajme vsetko naboku

Příspěvek od 6514 » 03.8.2007 13:17

mam jednu otazku.
okolo 1991 ostalo bez zadneho voza-kvoli srotu -tieto 6 voz:T3su
339,340,,,344,345,352,353.
bud dobry mne vystelit pan scheep, ktory zaradili ako predny, ktory ako zadny
tisi Kosican, asi budes vediet

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

pokracovany..III.

Příspěvek od 6514 » 02.8.2007 15:58

1996.02.12 --- 6419 --- do UD ako náhr diel
------ 22.10 ---6425 ---PFI
------ 10.10 ---6440 ---PFI
------ 30.10 ---6444 ---PFI
------ listop ---6445 -------vyrazen zo stavu :VZS
------ 09.01 --6447 -----prodan firme inekom :PFI
------09.01 -- 6449 ----PFIű---
------05.11 -- 6453 ----PFI.... /ü :omylem som tlacil. neznamena nic/
------29.10 --6456 ---- PFI
------04.11 -- 6458 --- PFI /nadale nevim ze inekom co robyl stimy ?/
------19.02 --6460 ---- do UD na nahr diel
------07.05 -- 6461 --- PFI
------09.10 -- 6478 --- PFI
------09.10 -- 6479 --- PFI
------27.08 -- 6494 --- PFI
-----05.11 ---6495 --- PFI
----- 02.12 ---5539 --- ex 6501,do UD na ND.
----- listop ---6603 ---- VZS ---- zitra nasleduje 21 vuz z 1997

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

pokracujem 1996-1998 druhy cast

Příspěvek od 6514 » 02.8.2007 15:05

1996. 27.08 ---- 6238 ---k modernizaci = Liberec 82 Muj obloubeny vuz/
------ 29.03 ---- 6250 ---- PFI
------ 31.10 ---- 6240 ---- PFI
------ 27.08 ---- 6241 ----- po M Liberec :83 /tiez obloubeny vuz/
------ 05.11 ---- 6311 -----PFI
------ listop ---- 6338 - do UD k likvidaci /27.05.97 . nevym aké datum, ?/
------11,10 ---- 6342 -- PFI
------11.10 ---- 6344 -- PFI
------29.10 ---- 6345 -- PFI
------10.10 ---- 6348 -- PFI
------06.11 ---- 6358 -- PFI
------30.10. --- 6368 -- PFI
------02.12 ---- 6369 -- vyrazen ze stavu
------09.05 ---- 6381 -- PFI
------listop ---- 6389 --VZS
-----listop ----- 6402 --VZS
------listop----- 6403 --VZS
----- 06.11 ---- 6406 --PFI
----- 04.11 ---- 6407 --PFI
----- 08.10 ---- 6409 --PFI
----- 02,12 ---- 6411 --VZS
----- 0212 ----- 6414 --VZS

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

HEUREKA

Příspěvek od 6514 » 02.8.2007 14:30

pri upratanie ,zase som nasel-podle mne- cenné veci:
Likvydace prazskych T3 v letech 1996-1998
psal :Jiri Novecek. orchestrace :Ing Ján Lutryn. predseda krouzek pratel dopravy Insak:dobry pratel/
1996 : 0410 =6102 :prodan soukrome osobe
---------:0705 =5545 ex 6104 :prodan firme inekom / inekom co robil ?/
----------0209. =6108 -- prodan firme inecom
----------listop =6158 vyrazen z stavu
----------0209 =6186 --prodan firme inekom /dalej : PFI.
----------3110 =6188 ---PFI
----------0910 =6195 ---do UD na náhraadni dily
----------1110 =5523 --- ex 6205 do UD k likvidaci
----------0212 =6206 -- odstaven :UD
----------2903 =6219 --PFI
----------0810 =6221 --PFI-----
----------1804 =5536 -- ex 6220 na UD na náhr diel
------------------------------- pokracujem--------------------

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: mam list,datumem : 270388

Příspěvek od MF » 02.8.2007 10:13

JaHu píše:Tento vůz je vůbec zvláštní - nejdřív 6129, potom reklamní 5519, potom opět 6129 v běžném provozu a následně 5513 - přípojný za cvičné vozy.

Nový 5519 je dnes jediný cvičný T3M. Jeho skříň byla použita z vozu 8088.
Přesně tak, jen doplním, že vůz 8088 byl znovu postaven za použití nových skříní SU. Tudíž se nejedná o původní vůz. Každopádně tyto informace nejsou nikterak bombastické. Vše se dá vyhledat na těchto stránkách, popř. na http://www.tramvajplus.cz kde je taková stručná tabulka o vozech.

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: mam list,datumem : 270388

Příspěvek od JaHu » 02.8.2007 9:24

6514 píše:pisal mne :pan Ing Petr Mitacek, ako soukromy list.

citat:sluzobne vozne T3 v Prahe

...5519:ex6129 / od1985:reklam......
Tento vůz je vůbec zvláštní - nejdřív 6129, potom reklamní 5519, potom opět 6129 v běžném provozu a následně 5513 - přípojný za cvičné vozy.

Nový 5519 je dnes jediný cvičný T3M. Jeho skříň byla použita z vozu 8088.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

mam list,datumem : 270388

Příspěvek od 6514 » 01.8.2007 21:39

pisal mne :pan Ing Petr Mitacek, ako soukromy list.

citat:sluzobne vozne T3 v Prahe

5501:ex 6190 /od:1982-----5502:ex6197/od 1984/.....
5503:ex6163 / od1985------5504:ex6196/od 1985
5505:ex6164 /od:1985------5506:ex 6215/od 1985
5507:ex 6187 /od1985------5508:ex6193 /od 1987--tieto boli skolny

5519:ex6129 / od1985:reklam......5571/ ex 6235 /od1987 :brusiaci
5521,5522, ex :6258,6226: od 1987 oba

sluzobny ve vozovny: 5532,34,35,36,37,38 .ex 6203,61.79,28,12,78,

5540---47:ex :6107,62,43,33,12,04,05,73, --5548 ex 6233
5549--5551 :6157,6284,6285:5550,51=mazaci
5532 az 38:zarad ve 1987
5540-45:zar 1985 ......5546:ex 1987....5548,49:ve1985
5550-51:ex 1984 a 1987

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

dalej pri 1989

Příspěvek od 6514 » 01.8.2007 18:44

citat: nevim od koho ?
"U sesrotovanych vozu:6332,6302,6405,6370, a 6398 nemam totu data dolozena.Ne vsechny vozy byly vsak likvidovanyv Praze v zarizeny Dopravneho podniku. na srotaci byla cast vozu odeslana mimoPrahu,podle dostupnych informaci do kovosrotu v rohatci u hodonina a tov nasledujicim poradi:

180789 : 6018,6019,6023.
120989 : 6022,6024.6335
160989: 6352,6341,6327
210989 : 6016
230989 : 6017,6013,6014
181189 : 6009,6362 a 5549 / 5549 je psana ///////////
021289 : 6422,6421,6487


------------------------ koniec citat -----------------------------

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

srotovany ve 1989 :

Příspěvek od 6514 » 01.8.2007 18:22

"tabulky bylapouzita data,kdy byly jednotlivé vozy pristavovany do UDDP na likvidaci..Je to tedy datum,kdy ten ktery vuz definitivné nizi ze site a vozoven ED"
6514: nevym kto psal uz 18 let strazim, teraz dám dalej

6277:270189,,,6299=030289...6435:030389,,,6305:100389
6331:280389...6198=180489...6357:060589...6371=300589
6324:020689,,,6316:090689...6499=300689...6298=140889
6325=250889..6337:060989...6015:130989....6818:190989
6437:021089,,,6556:031089.. 6396:131089....6354:201089
6397:231089...6416:241089.. 6446:251089....6021:261089
6020:271089...6025:271089..6486:301089... 6012 :301089

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

nno vidis,je aké ***** som...Veris ,ci nie, asi trikrat sem

Příspěvek od 6514 » 01.8.2007 10:47

prestudoval, dobre ci nie sem pisal,
samozrejme, taku XXXXXXXXXX len ja mozem robyt. Jasne, lebo 1989 este bol

Z A R A D E N Y.
este, ako celkem zlta, ve august 1993 som este fotil pri strossmayerovo. :juuuuuujjj, na
potom havaroval. nevim kedy,
ustredny likvidaci komisia ve unor 1995 vyradil.

mylit je ludske vec.hovoril JES a rozloucil od kefu.

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: nno, a teraz este posledny 19 vuz.

Příspěvek od JaHu » 01.8.2007 10:05

6514 píše:6603,07.12,20,33,59,63,81,84 = 97,99,97,01,88,95.00,99,00
6722------------------------------=95
6818,19,99 ----------------------=89.92.95.
6942 -----------------------------=95
7004.05--------------------------=87,98
8026 -----------------------------=94
8201 -----------------------------=02
9006 ....................................=89

nno dokoncil som tieto dost tazke precitanie, ale chcel som, aby ked jáá mam, naj -nech/ bude pro vsetkych
a ked to pamiatok po kamerata Rycharda Bileka, vtedy mám radost dvojnasobny, ze mal sem moznost uverejnit-

------------------ VÉGH DEZSŐ /6514
Jestli to dobře chápu, má číslo za "=" znamenat rok vyřazení. Potom ale na první pohled nesouhlasí rok 1989 u vozu 9006. Ten byl vyřazen rozhodně později, někdy 1995.
Jinak jsem se díval na tu CVR Tutovka z r. 1992, jak jsem v pátek slíbil, a musím sebekriticky přiznat, že jsem hodně přestřelil, když jsem tipoval ev. č. 7064+7065 nebo 7054+7055. Skutečnost totiž byla 7036+7037.

Zamčeno