Virtuální služební vůz ev.č.6092, kdo nechce ať nenastupuje!
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
kedves Katika
nagyon szépen köszönöm, hogy segitett ezeknek a remek srácoknak
mert azok, ezt tapasztalom amióta irkálgatok a fórumba.
Én - természetesen megértem a gondjukat, és - megigérem-hogy kizárólag a saját fórumba fogok irni
.ezek fontos, lekszikális adatok, de -ugye- a lekszikont se forgatjuk mindennap. hanem csak akkor ha szükséges, ezt tervezem az irásaimmal is, legyen ott, s ha valakinek kell megnézi,és nem muszály neki mindennap hallani, hogy "itt a leksikon, ugyis tudja, s ha kell használja
kezitcsokolom
Végh Dezsö villamostörténész
mert azok, ezt tapasztalom amióta irkálgatok a fórumba.
Én - természetesen megértem a gondjukat, és - megigérem-hogy kizárólag a saját fórumba fogok irni
.ezek fontos, lekszikális adatok, de -ugye- a lekszikont se forgatjuk mindennap. hanem csak akkor ha szükséges, ezt tervezem az irásaimmal is, legyen ott, s ha valakinek kell megnézi,és nem muszály neki mindennap hallani, hogy "itt a leksikon, ugyis tudja, s ha kell használja
kezitcsokolom
Végh Dezsö villamostörténész
upozornenie
pan MF : este ste vynechal, ze kolkokrat pouzivaju denne zahod ? je to dolezite .
no, ale to vázne.
budem musiet daktorim moderatorem, alebo Petrom Spitalskym rozprávat, aby stroj nevykázal po jednom, kazdy stran prispevky, napriklad ked kosice má 10 diel, aby to nebolo-medzy 10 novych prispevol- po jednom evidovane
uz ani netreba vypisat, lebo uz asi kazsdy vie, ze "DEZSŐFORUM" egzistuje, cize po kazdu jedno netreba vypisat. Ja to chapem, ked dakto povi :Jezis maria, uz zase dezso, lebo- dovodem ze mám cas, ja skutocne pisem. áj ja stym suhlasim, ze netreba vypisat, ked pisem daco, áj tak ked dakde chcem reagovat inu temu, npl Halle, to dám do europské cast, ale historia iba sem, máte pravda uz rozprávam-pisem-Petrovy, aby to upravil,Ja chcem aby to bol tak,ak lexikon. mesic nepouzivam, ale vuem ze tam je, a ked trba,zoberem, a netreba kazdy den spominat ze tam je lexikon.
no, ale to vázne.
budem musiet daktorim moderatorem, alebo Petrom Spitalskym rozprávat, aby stroj nevykázal po jednom, kazdy stran prispevky, napriklad ked kosice má 10 diel, aby to nebolo-medzy 10 novych prispevol- po jednom evidovane
uz ani netreba vypisat, lebo uz asi kazsdy vie, ze "DEZSŐFORUM" egzistuje, cize po kazdu jedno netreba vypisat. Ja to chapem, ked dakto povi :Jezis maria, uz zase dezso, lebo- dovodem ze mám cas, ja skutocne pisem. áj ja stym suhlasim, ze netreba vypisat, ked pisem daco, áj tak ked dakde chcem reagovat inu temu, npl Halle, to dám do europské cast, ale historia iba sem, máte pravda uz rozprávam-pisem-Petrovy, aby to upravil,Ja chcem aby to bol tak,ak lexikon. mesic nepouzivam, ale vuem ze tam je, a ked trba,zoberem, a netreba kazdy den spominat ze tam je lexikon.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Já bych to dotáhl do dokonalosti a ještě bych uváděl jestli bylo hezky když tramvaj vyjela z vozovny, dále jména, příjmení a adresy všech cestujících bych zde uvedl, protože co kdyby bylo zapotřebí si u nich něco ověřit
No a taky jestli se jim cesta líbila, kterýma vystupovali dveřmi, seděli či stáli a případně na kterém místě....
No a taky jestli se jim cesta líbila, kterýma vystupovali dveřmi, seděli či stáli a případně na kterém místě....
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
No, ne že bych si příspěvky 6514 vysloveně četl, ale rád se na ně dívám. Jen tak. Ty řady pro mne naprosto nesrozumitelných čísel mají ve skutečnosti docela hezkou poetiku, protože ačkoli jim nerozumím ani zbla, přesto za nimi tuším jakýsi vyšší kosmický řád :-) A taky spoustu práce, samozřejmě.
Absolut: Huf, Tys mě vylekal. Já už myslel, že píšeš plynně maďarsky! :-o
Absolut: Huf, Tys mě vylekal. Já už myslel, že píšeš plynně maďarsky! :-o
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Tisztelt 6514-es néven regisztrált Úr!
Az Ön munkája a járművek számadatait illetően bizonyára nagyon érdekes, de sajnos ezen a fórumon csak néhány ember olvassa, ezért szeretnénk Önt megkérni, hogy a hozzászólásait az "Evidence vozů od uživatele 6514" (járművek számadatai a 6514-es felhsználótól) című fórumba írja. Más témájú hozzászólásait természetesen máshová is írhatja, de a hosszú számlajstromokat, kérem a fent megnevezett fórumba helyezze. Akit érdekelnek (pl. Slimmant, Trainzjohnyt és engem) itt könnyedén olvashatják őket, és nem lesz szükséges a törlésük.
Köszönjük megértését, üdvözlettel: a http://www.prazsketramvaje.cz oldal szerkesztői
---
Vážený pane 6514, vaše práce v oboru evidence čísel vozidel je jistě zajímavá, ale Vaše výpisky čte jen několik málo uživatelů tohoto fóra, proto Vás chceme poprosit, vypisujte vypravení pouze do této sekce s názvem "evidence vozů od uživatele 6514". Jiné příspěvky na aktuální témata můžete psát samozřejmě i jinam, ale Vaše dlouhé výpisy čísel prosím jen sem. Kdo je čte (jako třeba Slimman, Trainzjohny a já), tak si je tady rád najde a nebudeme Vám je tady mazat.
s pozdravem Absolut a tým tvůrců http://www.prazsketramvaje.cz
---
Díky Kátě z Budapešti za překlad jsi sluníčko
Az Ön munkája a járművek számadatait illetően bizonyára nagyon érdekes, de sajnos ezen a fórumon csak néhány ember olvassa, ezért szeretnénk Önt megkérni, hogy a hozzászólásait az "Evidence vozů od uživatele 6514" (járművek számadatai a 6514-es felhsználótól) című fórumba írja. Más témájú hozzászólásait természetesen máshová is írhatja, de a hosszú számlajstromokat, kérem a fent megnevezett fórumba helyezze. Akit érdekelnek (pl. Slimmant, Trainzjohnyt és engem) itt könnyedén olvashatják őket, és nem lesz szükséges a törlésük.
Köszönjük megértését, üdvözlettel: a http://www.prazsketramvaje.cz oldal szerkesztői
---
Vážený pane 6514, vaše práce v oboru evidence čísel vozidel je jistě zajímavá, ale Vaše výpisky čte jen několik málo uživatelů tohoto fóra, proto Vás chceme poprosit, vypisujte vypravení pouze do této sekce s názvem "evidence vozů od uživatele 6514". Jiné příspěvky na aktuální témata můžete psát samozřejmě i jinam, ale Vaše dlouhé výpisy čísel prosím jen sem. Kdo je čte (jako třeba Slimman, Trainzjohny a já), tak si je tady rád najde a nebudeme Vám je tady mazat.
s pozdravem Absolut a tým tvůrců http://www.prazsketramvaje.cz
---
Díky Kátě z Budapešti za překlad jsi sluníčko
kuknime dalej supravy
256-289 :medzy 1967-1985 chodil, vyradili ve 1986
--------- :po havaria ve 1971, dielna mal prikaz medzy sebou vymenit
--------- :voznov. aby havarijny stal do zadu. lenze 256 mal aj rychlometer, co bolo dost velka robota menit,preto-radsej- cislo zmenyli. ze-------------- 289"-256" ex 256-289
prityristorovanie--1981- dostal cislo 243-291.ale oprava nepodarilo, minimalne premaval, a ve 1986 vyradili.
tiez ve 1971 isol na oprava 300-273 a 257-294
---------ani tu nechceli tacho premontovat, proto :
--------- 300-257" ex 300-273, a 294"-273" ex 257-294
ve 1975 havaria, do 300-257" zo zadu 290"-251".
300 a 251" neposkodil :257""-290 . ták chodil do 1985,potom zmesali, 257""1986, 290=1990 srot, 257"-290" =254"-262" do l989/9o,
--------- :po havaria ve 1971, dielna mal prikaz medzy sebou vymenit
--------- :voznov. aby havarijny stal do zadu. lenze 256 mal aj rychlometer, co bolo dost velka robota menit,preto-radsej- cislo zmenyli. ze-------------- 289"-256" ex 256-289
prityristorovanie--1981- dostal cislo 243-291.ale oprava nepodarilo, minimalne premaval, a ve 1986 vyradili.
tiez ve 1971 isol na oprava 300-273 a 257-294
---------ani tu nechceli tacho premontovat, proto :
--------- 300-257" ex 300-273, a 294"-273" ex 257-294
ve 1975 havaria, do 300-257" zo zadu 290"-251".
300 a 251" neposkodil :257""-290 . ták chodil do 1985,potom zmesali, 257""1986, 290=1990 srot, 257"-290" =254"-262" do l989/9o,
Trainzjonny, absolut,sergej...
prosimpekne niekolkych dni strpestlivost, doked,pride kumne
kamerat, kto vie scennovat / ja-zial- nevym. a potom preposleme foto 6514-6511 dna 25 VIII 2004, na linka 11,
keby som vedel skennovat /sakra/...............
kamerat, kto vie scennovat / ja-zial- nevym. a potom preposleme foto 6514-6511 dna 25 VIII 2004, na linka 11,
keby som vedel skennovat /sakra/...............
Pan absolut:diky mockrat
omyl. omluvem se :zemny =samozrejme:medzy,
po precislenie 261, na 263 : Kosice z prahy prevzal dvojdverovy vuz :261, co premával az ku 1990
1967-1971 : 299-282,305-286,268-265.261-291
1971-1974 : 299-282
1967-1974 : ----------305-286
1974-1990 : 299-286
1974-1986 :---------- 305-265
1971-1989 : ----------------------------263-238
1971-1982 :--------------------268-291- od 1982-90 seliaka trojicka
1971 =puvodny 268=291" ....1982-90 :291" =naopak 268.
1971-1982 :novy 268 premava,potom 1982-90 =311 "
1971-74 :261"-265, 1971-1990 :261"-282, 261"268-282,potom C.290
po precislenie 261, na 263 : Kosice z prahy prevzal dvojdverovy vuz :261, co premával az ku 1990
1967-1971 : 299-282,305-286,268-265.261-291
1971-1974 : 299-282
1967-1974 : ----------305-286
1974-1990 : 299-286
1974-1986 :---------- 305-265
1971-1989 : ----------------------------263-238
1971-1982 :--------------------268-291- od 1982-90 seliaka trojicka
1971 =puvodny 268=291" ....1982-90 :291" =naopak 268.
1971-1982 :novy 268 premava,potom 1982-90 =311 "
1971-74 :261"-265, 1971-1990 :261"-282, 261"268-282,potom C.290
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Absolut - teď jsi mi zase připomněl mojí oblíbenou dvojici 6514-6511 která vydržela neuvěřitelně dlouho a dokonce spolu (byly mezi posledníma čtyrma pětistovákama) a tak jsem se snažil a vyhrabal jsem si je v mém archivku. A tak přidávám dvojici 6514-6511 jak 12. dubna 2004 čeká na Želivského na čočky.
Naposledy upravil(a) trainzjohny dne 09.7.2007 11:06, celkem upraveno 1 x.
omlouvem se:ve predoslu ciast, pri 1972:namiesto 268....
treba chapat :266 . pokracovanie.
249-296 : 1967-1986 /do srotu/ bez zemny spolupremával
314-315 : 1967-1990 /do srotu/
312-313 :1967-1983 spolu,potom:344-312:1983-91,343-313 do 1990
nasledovny 4 suprav do 1974 na GO, tu precislovanie nestalo
iba vozy preradili :
1967-1974 :244-274.255-245.283-277.306-285
1974-1986/ku srot/ .244-255.274-277.306-245
1974-1979 :283-285, potom po havaria na GO,, =79-89 :295-259.
1967-1971:261-291, potom 1971-1989 :precislene na 263-238
1969------ :263, do Prahe /6000-8003-8071/ Praha nevratil
249-296 : 1967-1986 /do srotu/ bez zemny spolupremával
314-315 : 1967-1990 /do srotu/
312-313 :1967-1983 spolu,potom:344-312:1983-91,343-313 do 1990
nasledovny 4 suprav do 1974 na GO, tu precislovanie nestalo
iba vozy preradili :
1967-1974 :244-274.255-245.283-277.306-285
1974-1986/ku srot/ .244-255.274-277.306-245
1974-1979 :283-285, potom po havaria na GO,, =79-89 :295-259.
1967-1971:261-291, potom 1971-1989 :precislene na 263-238
1969------ :263, do Prahe /6000-8003-8071/ Praha nevratil
- Sergei-LBC
- Uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 19.12.2004 10:38
- Bydliště: d-22
- Kontaktovat uživatele: