Virtuální služební vůz ev.č.6092, kdo nechce ať nenastupuje!

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

kedves Katika

Příspěvek od 6514 » 09.7.2007 18:57

nagyon szépen köszönöm, hogy segitett ezeknek a remek srácoknak
mert azok, ezt tapasztalom amióta irkálgatok a fórumba.
Én - természetesen megértem a gondjukat, és - megigérem-hogy kizárólag a saját fórumba fogok irni
.ezek fontos, lekszikális adatok, de -ugye- a lekszikont se forgatjuk mindennap. hanem csak akkor ha szükséges, ezt tervezem az irásaimmal is, legyen ott, s ha valakinek kell megnézi,és nem muszály neki mindennap hallani, hogy "itt a leksikon, ugyis tudja, s ha kell használja

kezitcsokolom

Végh Dezsö villamostörténész

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

upozornenie

Příspěvek od 6514 » 09.7.2007 18:39

pan MF : este ste vynechal, ze kolkokrat pouzivaju denne zahod ? je to dolezite .

no, ale to vázne.
budem musiet daktorim moderatorem, alebo Petrom Spitalskym rozprávat, aby stroj nevykázal po jednom, kazdy stran prispevky, napriklad ked kosice má 10 diel, aby to nebolo-medzy 10 novych prispevol- po jednom evidovane
uz ani netreba vypisat, lebo uz asi kazsdy vie, ze "DEZSŐFORUM" egzistuje, cize po kazdu jedno netreba vypisat. Ja to chapem, ked dakto povi :Jezis maria, uz zase dezso, lebo- dovodem ze mám cas, ja skutocne pisem. áj ja stym suhlasim, ze netreba vypisat, ked pisem daco, áj tak ked dakde chcem reagovat inu temu, npl Halle, to dám do europské cast, ale historia iba sem, máte pravda uz rozprávam-pisem-Petrovy, aby to upravil,Ja chcem aby to bol tak,ak lexikon. mesic nepouzivam, ale vuem ze tam je, a ked trba,zoberem, a netreba kazdy den spominat ze tam je lexikon.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 09.7.2007 18:17

MF: Tak sběrem tohoto typu dat je třeba pověřit řidiče a osoby služebně se venku z vozoven motající - tím myslím např. Tebe ;-) Za každou tramkou povinně pojede služební vůz a... :-D

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 09.7.2007 17:59

Já bych to dotáhl do dokonalosti a ještě bych uváděl jestli bylo hezky když tramvaj vyjela z vozovny, dále jména, příjmení a adresy všech cestujících bych zde uvedl, protože co kdyby bylo zapotřebí si u nich něco ověřit :!:
No a taky jestli se jim cesta líbila, kterýma vystupovali dveřmi, seděli či stáli a případně na kterém místě.... :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 09.7.2007 17:54

No, ne že bych si příspěvky 6514 vysloveně četl, ale rád se na ně dívám. Jen tak. Ty řady pro mne naprosto nesrozumitelných čísel mají ve skutečnosti docela hezkou poetiku, protože ačkoli jim nerozumím ani zbla, přesto za nimi tuším jakýsi vyšší kosmický řád :-) A taky spoustu práce, samozřejmě.

Absolut: Huf, Tys mě vylekal. Já už myslel, že píšeš plynně maďarsky! :-o

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 09.7.2007 14:58

Tisztelt 6514-es néven regisztrált Úr!

Az Ön munkája a járművek számadatait illetően bizonyára nagyon érdekes, de sajnos ezen a fórumon csak néhány ember olvassa, ezért szeretnénk Önt megkérni, hogy a hozzászólásait az "Evidence vozů od uživatele 6514" (járművek számadatai a 6514-es felhsználótól) című fórumba írja. Más témájú hozzászólásait természetesen máshová is írhatja, de a hosszú számlajstromokat, kérem a fent megnevezett fórumba helyezze. Akit érdekelnek (pl. Slimmant, Trainzjohnyt és engem) itt könnyedén olvashatják őket, és nem lesz szükséges a törlésük.

Köszönjük megértését, üdvözlettel: a http://www.prazsketramvaje.cz oldal szerkesztői

---

Vážený pane 6514, vaše práce v oboru evidence čísel vozidel je jistě zajímavá, ale Vaše výpisky čte jen několik málo uživatelů tohoto fóra, proto Vás chceme poprosit, vypisujte vypravení pouze do této sekce s názvem "evidence vozů od uživatele 6514". Jiné příspěvky na aktuální témata můžete psát samozřejmě i jinam, ale Vaše dlouhé výpisy čísel prosím jen sem. Kdo je čte (jako třeba Slimman, Trainzjohny a já), tak si je tady rád najde a nebudeme Vám je tady mazat.

s pozdravem Absolut a tým tvůrců http://www.prazsketramvaje.cz

---

Díky Kátě z Budapešti za překlad :) jsi sluníčko :)

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

kuknime dalej supravy

Příspěvek od 6514 » 09.7.2007 12:05

256-289 :medzy 1967-1985 chodil, vyradili ve 1986
--------- :po havaria ve 1971, dielna mal prikaz medzy sebou vymenit
--------- :voznov. aby havarijny stal do zadu. lenze 256 mal aj rychlometer, co bolo dost velka robota menit,preto-radsej- cislo zmenyli. ze-------------- 289"-256" ex 256-289
prityristorovanie--1981- dostal cislo 243-291.ale oprava nepodarilo, minimalne premaval, a ve 1986 vyradili.

tiez ve 1971 isol na oprava 300-273 a 257-294
---------ani tu nechceli tacho premontovat, proto :
--------- 300-257" ex 300-273, a 294"-273" ex 257-294

ve 1975 havaria, do 300-257" zo zadu 290"-251".
300 a 251" neposkodil :257""-290 . ták chodil do 1985,potom zmesali, 257""1986, 290=1990 srot, 257"-290" =254"-262" do l989/9o,

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 09.7.2007 12:02

Johny: Vidíš, 6514+6511 nemám žádné foto, protože jsem několikrát fotil 6511+6510 a 6514+6515.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

ohoho !

Příspěvek od 6514 » 09.7.2007 11:34

J U B I L E U M..... tieto sprava je

------------ 250---------------


Jezismaria... tolko somarinu som pisal uz, ?este drzite ? pane moderatorovy? co ???? ze uz nedlho ????--necudujem...

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Trainzjonny, absolut,sergej...

Příspěvek od 6514 » 09.7.2007 11:27

prosimpekne niekolkych dni strpestlivost, doked,pride kumne
kamerat, kto vie scennovat / ja-zial- nevym. a potom preposleme foto 6514-6511 dna 25 VIII 2004, na linka 11,


keby som vedel skennovat /sakra/...............

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Pan absolut:diky mockrat

Příspěvek od 6514 » 09.7.2007 11:04

omyl. omluvem se :zemny =samozrejme:medzy,
po precislenie 261, na 263 : Kosice z prahy prevzal dvojdverovy vuz :261, co premával az ku 1990

1967-1971 : 299-282,305-286,268-265.261-291
1971-1974 : 299-282
1967-1974 : ----------305-286
1974-1990 : 299-286
1974-1986 :---------- 305-265
1971-1989 : ----------------------------263-238
1971-1982 :--------------------268-291- od 1982-90 seliaka trojicka

1971 =puvodny 268=291" ....1982-90 :291" =naopak 268.

1971-1982 :novy 268 premava,potom 1982-90 =311 "
1971-74 :261"-265, 1971-1990 :261"-282, 261"268-282,potom C.290

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 09.7.2007 11:00

Absolut - teď jsi mi zase připomněl mojí oblíbenou dvojici 6514-6511 která vydržela neuvěřitelně dlouho a dokonce spolu (byly mezi posledníma čtyrma pětistovákama) a tak jsem se snažil a vyhrabal jsem si je v mém archivku. A tak přidávám dvojici 6514-6511 jak 12. dubna 2004 čeká na Želivského na čočky.
Naposledy upravil(a) trainzjohny dne 09.7.2007 11:06, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 09.7.2007 10:30

Ad Sergei

6514 - rok výroby 1966, rok vyřazení 2006, naposledy Absolutem viděna 1.8.2006 v soupravě 7033+6514 na d-7, vozovna SA, pak 9/2006 do UDDP, zde rekonstrukce na T3R.P 8519, která od 2/2007 jezdí ve vozovně KO.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

omlouvem se:ve predoslu ciast, pri 1972:namiesto 268....

Příspěvek od 6514 » 09.7.2007 10:26

treba chapat :266 . pokracovanie.

249-296 : 1967-1986 /do srotu/ bez zemny spolupremával
314-315 : 1967-1990 /do srotu/
312-313 :1967-1983 spolu,potom:344-312:1983-91,343-313 do 1990

nasledovny 4 suprav do 1974 na GO, tu precislovanie nestalo
iba vozy preradili :
1967-1974 :244-274.255-245.283-277.306-285
1974-1986/ku srot/ .244-255.274-277.306-245
1974-1979 :283-285, potom po havaria na GO,, =79-89 :295-259.

1967-1971:261-291, potom 1971-1989 :precislene na 263-238
1969------ :263, do Prahe /6000-8003-8071/ Praha nevratil

Uživatelský avatar
Sergei-LBC
Uživatel
Příspěvky: 187
Registrován: 19.12.2004 10:38
Bydliště: d-22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sergei-LBC » 09.7.2007 10:13

Jezdí ještě? Zrovna před týdnem jsem se ji snažil po Praze někde najít :D

Zamčeno