Pluhy druhé generace (5411-5419)

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 28.8.2007 6:26

syverin píše:No a proč ne? Najde se vhodná kolej a místo sněhu se bude pluhovat třeba... plavený dobře sušený písek :-)
Rozhodně lepší než v zimě (která po mírné letošní může být dost tuhá) zjistit, že to nepluhuje :-)
Anebo kaštany...
Kaštany jdou pluhovat taky dobře. :lol:

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 27.8.2007 23:38

No a proč ne? Najde se vhodná kolej a místo sněhu se bude pluhovat třeba... plavený dobře sušený písek :-)
Rozhodně lepší než v zimě (která po mírné letošní může být dost tuhá) zjistit, že to nepluhuje :-)

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Kde seberete sníh?

Příspěvek od Quetzalcoatl » 27.8.2007 23:20

I.am.good píše:@3645 !!! Všichni šotouši pozor, čas první zkušební jízdy vozu 5411 se nezadržitelně blíží!!! (nejspíš ještě tento týden) @3645
Povedený žert. To jako chcete zkoušet sněhový pluh v srpnu? :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 27.8.2007 22:35

I.am.good píše:@3645 !!! Všichni šotouši pozor, čas první zkušební jízdy vozu 5411 se nezadržitelně blíží!!! (nejspíš ještě tento týden) @3645
Tak tak, první podvozek už je osazen pluhem a na lávkách se intenzivně pracuje i na 5412.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 27.8.2007 22:19

@3645 !!! Všichni šotouši pozor, čas první zkušební jízdy vozu 5411 se nezadržitelně blíží!!! (nejspíš ještě tento týden) @3645

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 27.8.2007 22:17

Ad MF - rozumně naprosto neproveditelný. Jsou to sice "jen" dvě skříně - ale to skříně dosti velké a myslím, že by se pod T3 nevešly bez předělání nosníku vozu. Navíc ale ještě spousta tlumivek, kondíků atd. Prostě nejspíš by to šlo, když se chce, tak všechno jde, ale to by stálo fakt moooc korunek. :wink:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výzbroj pluhů

Příspěvek od demon » 31.7.2007 17:59

MF píše:Tak mě tak napadá, proč se do nových pluhů, které se nyní postupně v dílnách dělají ze starých T3M nedávají výzbroje TV3, kterých je dost, když se KT8 posílají do Šumperka. Přeci jen se časem zbavíme T3M úplně a bude se muset držet nějaká rezerva dílů právě pro tyto pluhy.

Nevím jak je to technicky možné či nemožné, jestli se tam výzbroj nevejde. Některé agregáty by ale mohly být i uvnitř vozu. Statický měnič bych asi nedával. MG by snad udělal tu samou službu, navíc by nebyl zapotřebí ventilátor pulsních měničů - použil by se vzduch od ventilátoru MG. MG by muselo zůstat i kvůli chlazení TM.

Co na to odborníci? Démone, Goode?
TV3 by se tam asi taky po nějakých úpravách vešla i když velikosti kontajnerů jsou odlišný, ale asi je to zbytečný, navíc si nejsem úplně jistej zaměnností TV3 z T6 a TV3 z KT8...
T3M se zbavíme nejdřív tak za 10 let, páč ještě pár T3M-DVC čeká PO, takže rezerva dílů se bude držet i pro ně.

Z 8086 bude skutečně 5415, další přírůstek je 8062 -> 5418.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 31.7.2007 17:44

A je jisté, že 8086 = 5414? Já jsem někde četl 8086 = 5415. Teď mě zaskočila ta změna na 5414 na páteřních stránkách. Měl jsem za to, že se mají dělat pluhy jen 5411-5413 a 5415-5418.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 31.7.2007 17:17

MF píše:No, když tam může 5572, která má TV1, 5519, která má TV1 taky, tak není důvod tam tyto pluhy nepustit. Ale asi to písemné povolení nedostanou, dokud třeba nebude pluh 5572 z nějakého důvodu mimo provoz...
A zůstane vůbec 5572 jako pluh pankráce, nebo dostane pankrác "svojí 5414" a motol za 5404 zase 5413 ???

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 31.7.2007 15:14

MOp píše:Předpokládám se tam dává taková výzbroj, která zaručí jízdy na Barrandov. :-)
No, když tam může 5572, která má TV1, 5519, která má TV1 taky, tak není důvod tam tyto pluhy nepustit. Ale asi to písemné povolení nedostanou, dokud třeba nebude pluh 5572 z nějakého důvodu mimo provoz...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 31.7.2007 14:30

Předpokládám se tam dává taková výzbroj, která zaručí jízdy na Barrandov. :-)

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výzbroj pluhů

Příspěvek od adam_r » 31.7.2007 10:43

MF píše:Nevím jak je to technicky možné či nemožné, jestli se tam výzbroj nevejde. Některé agregáty by ale mohly být i uvnitř vozu. Statický měnič bych asi nedával. MG by snad udělal tu samou službu, navíc by nebyl zapotřebí ventilátor pulsních měničů - použil by se vzduch od ventilátoru MG. MG by muselo zůstat i kvůli chlazení
Prvni vec je technicka proveditelnost, a druha je kdo zaplati typove zkousky. Nemam podklady pro to odhadnout cenu, ale ve vysledku by klidne mohlo byt levnejsi tam dat progress se vsim vsudy.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Pluhy druhé generace (5411-5419)

Příspěvek od MF » 31.7.2007 10:11

Tak mě tak napadá, proč se do nových pluhů, které se nyní postupně v dílnách dělají ze starých T3M nedávají výzbroje TV3, kterých je dost, když se KT8 posílají do Šumperka. Přeci jen se časem zbavíme T3M úplně a bude se muset držet nějaká rezerva dílů právě pro tyto pluhy.

Nevím jak je to technicky možné či nemožné, jestli se tam výzbroj nevejde. Některé agregáty by ale mohly být i uvnitř vozu. Statický měnič bych asi nedával. MG by snad udělal tu samou službu, navíc by nebyl zapotřebí ventilátor pulsních měničů - použil by se vzduch od ventilátoru MG. MG by muselo zůstat i kvůli chlazení TM.

Co na to odborníci? Démone, Goode?

Zamčeno