Stránka 15 z 15

Napsal: 28.8.2007 6:26
od demon
syverin píše:No a proč ne? Najde se vhodná kolej a místo sněhu se bude pluhovat třeba... plavený dobře sušený písek :-)
Rozhodně lepší než v zimě (která po mírné letošní může být dost tuhá) zjistit, že to nepluhuje :-)
Anebo kaštany...
Kaštany jdou pluhovat taky dobře. :lol:

Napsal: 27.8.2007 23:38
od syverin
No a proč ne? Najde se vhodná kolej a místo sněhu se bude pluhovat třeba... plavený dobře sušený písek :-)
Rozhodně lepší než v zimě (která po mírné letošní může být dost tuhá) zjistit, že to nepluhuje :-)

Kde seberete sníh?

Napsal: 27.8.2007 23:20
od Quetzalcoatl
I.am.good píše:@3645 !!! Všichni šotouši pozor, čas první zkušební jízdy vozu 5411 se nezadržitelně blíží!!! (nejspíš ještě tento týden) @3645
Povedený žert. To jako chcete zkoušet sněhový pluh v srpnu? :lol:

Napsal: 27.8.2007 22:35
od demon
I.am.good píše:@3645 !!! Všichni šotouši pozor, čas první zkušební jízdy vozu 5411 se nezadržitelně blíží!!! (nejspíš ještě tento týden) @3645
Tak tak, první podvozek už je osazen pluhem a na lávkách se intenzivně pracuje i na 5412.

Napsal: 27.8.2007 22:19
od I.am.good
@3645 !!! Všichni šotouši pozor, čas první zkušební jízdy vozu 5411 se nezadržitelně blíží!!! (nejspíš ještě tento týden) @3645

Napsal: 27.8.2007 22:17
od I.am.good
Ad MF - rozumně naprosto neproveditelný. Jsou to sice "jen" dvě skříně - ale to skříně dosti velké a myslím, že by se pod T3 nevešly bez předělání nosníku vozu. Navíc ale ještě spousta tlumivek, kondíků atd. Prostě nejspíš by to šlo, když se chce, tak všechno jde, ale to by stálo fakt moooc korunek. :wink:

Re: Výzbroj pluhů

Napsal: 31.7.2007 17:59
od demon
MF píše:Tak mě tak napadá, proč se do nových pluhů, které se nyní postupně v dílnách dělají ze starých T3M nedávají výzbroje TV3, kterých je dost, když se KT8 posílají do Šumperka. Přeci jen se časem zbavíme T3M úplně a bude se muset držet nějaká rezerva dílů právě pro tyto pluhy.

Nevím jak je to technicky možné či nemožné, jestli se tam výzbroj nevejde. Některé agregáty by ale mohly být i uvnitř vozu. Statický měnič bych asi nedával. MG by snad udělal tu samou službu, navíc by nebyl zapotřebí ventilátor pulsních měničů - použil by se vzduch od ventilátoru MG. MG by muselo zůstat i kvůli chlazení TM.

Co na to odborníci? Démone, Goode?
TV3 by se tam asi taky po nějakých úpravách vešla i když velikosti kontajnerů jsou odlišný, ale asi je to zbytečný, navíc si nejsem úplně jistej zaměnností TV3 z T6 a TV3 z KT8...
T3M se zbavíme nejdřív tak za 10 let, páč ještě pár T3M-DVC čeká PO, takže rezerva dílů se bude držet i pro ně.

Z 8086 bude skutečně 5415, další přírůstek je 8062 -> 5418.

Napsal: 31.7.2007 17:44
od Absolut
A je jisté, že 8086 = 5414? Já jsem někde četl 8086 = 5415. Teď mě zaskočila ta změna na 5414 na páteřních stránkách. Měl jsem za to, že se mají dělat pluhy jen 5411-5413 a 5415-5418.

Napsal: 31.7.2007 17:17
od trainzjohny
MF píše:No, když tam může 5572, která má TV1, 5519, která má TV1 taky, tak není důvod tam tyto pluhy nepustit. Ale asi to písemné povolení nedostanou, dokud třeba nebude pluh 5572 z nějakého důvodu mimo provoz...
A zůstane vůbec 5572 jako pluh pankráce, nebo dostane pankrác "svojí 5414" a motol za 5404 zase 5413 ???

Napsal: 31.7.2007 15:14
od MF
MOp píše:Předpokládám se tam dává taková výzbroj, která zaručí jízdy na Barrandov. :-)
No, když tam může 5572, která má TV1, 5519, která má TV1 taky, tak není důvod tam tyto pluhy nepustit. Ale asi to písemné povolení nedostanou, dokud třeba nebude pluh 5572 z nějakého důvodu mimo provoz...

Napsal: 31.7.2007 14:30
od MOp
Předpokládám se tam dává taková výzbroj, která zaručí jízdy na Barrandov. :-)

Re: Výzbroj pluhů

Napsal: 31.7.2007 10:43
od adam_r
MF píše:Nevím jak je to technicky možné či nemožné, jestli se tam výzbroj nevejde. Některé agregáty by ale mohly být i uvnitř vozu. Statický měnič bych asi nedával. MG by snad udělal tu samou službu, navíc by nebyl zapotřebí ventilátor pulsních měničů - použil by se vzduch od ventilátoru MG. MG by muselo zůstat i kvůli chlazení
Prvni vec je technicka proveditelnost, a druha je kdo zaplati typove zkousky. Nemam podklady pro to odhadnout cenu, ale ve vysledku by klidne mohlo byt levnejsi tam dat progress se vsim vsudy.

Pluhy druhé generace (5411-5419)

Napsal: 31.7.2007 10:11
od MF
Tak mě tak napadá, proč se do nových pluhů, které se nyní postupně v dílnách dělají ze starých T3M nedávají výzbroje TV3, kterých je dost, když se KT8 posílají do Šumperka. Přeci jen se časem zbavíme T3M úplně a bude se muset držet nějaká rezerva dílů právě pro tyto pluhy.

Nevím jak je to technicky možné či nemožné, jestli se tam výzbroj nevejde. Některé agregáty by ale mohly být i uvnitř vozu. Statický měnič bych asi nedával. MG by snad udělal tu samou službu, navíc by nebyl zapotřebí ventilátor pulsních měničů - použil by se vzduch od ventilátoru MG. MG by muselo zůstat i kvůli chlazení TM.

Co na to odborníci? Démone, Goode?