Teda je fakt, že to vypínáni soupravy je pěkná hovadina...vždyť je to samá elektronika (mimo T3/SU) a ta to nemá pěkně ráda. To je jako by někdo řekl, když nebudete 3 minuty na pc pracovat, tak ho vypněte. Mam pocit, že každý technik přes pc, by vás pěkně hnal...radek31 píše:http://www.ospea.info/modules.php?name= ... cle&sid=88nevím co si o tom myslet - na jednu stranu nové návěsti jsou opravdu velmi rozumné a dlouho očekávané - snad zůstanou i ve finální verziVážení kolegové,dopravní podnik připravuje celkovou novelizaci předpisu D1/2.
Nová D1/2 má několik nových návěstí např. místo s omezenou rychlostí (jen pro čelo vlaku) nebo začátek (konec) úseku s povolenou provozní rychlostí 60.km/h.
Textová část např.upravuje některé základní pojmy nebo služební náležitosti.
Novinkou je ustanovení „stojí-li u sloupku osoba o dvou holích musí řidič,který stanicoval jako druhý,znovu zastavit u označníku zastávky a umožnit jí nástup“
nebo pokud je stání v obratišti delší jak tři minuty musí řidič vypnout řízení.
Nově je povolen zpětný pohyb mimo uzavřené objekty DP jen na služební příkaz.
ale ten zákaz zpětného pohybu? to je škoda
dnes je povoleno 30 metrů a když se řidič jednou za rok/dva/tři spletl, tak si došel na krabičku a svojí chybu bezpečně napravil - nebavíme se o couvání od panelu, ale o zpětném pohybu
doufám v zastávky na znamení, mluví se o nich už dlouho (nemám zatím čas to celé číst, takže nevím jestli to tam je)
to stanicování je snad logické a automatické už dnes, v takovém případu nezastaví jen ***** (ale proboha proč zrovna 2 hole, jedna nestačí?)
vypínání vlaků v obratišti - to je teda pěkná hovadina (samozřejmě pokud to neplatí jen pro vlaky s MG) - nedovedu si představit, že by někdo ve smyčce vypínal alstoma
Novela D 1/2
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: novela D 1/2
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Novela D 1/2
http://www.ospea.info/modules.php?name= ... cle&sid=88
ale ten zákaz zpětného pohybu? to je škoda
dnes je povoleno 30 metrů a když se řidič jednou za rok/dva/tři spletl, tak si došel na krabičku a svojí chybu bezpečně napravil - nebavíme se o couvání od panelu, ale o zpětném pohybu
doufám v zastávky na znamení, mluví se o nich už dlouho (nemám zatím čas to celé číst, takže nevím jestli to tam je)
to stanicování je snad logické a automatické už dnes, v takovém případu nezastaví jen ***** (ale proboha proč zrovna 2 hole, jedna nestačí?)
vypínání vlaků v obratišti - to je teda pěkná hovadina (samozřejmě pokud to neplatí jen pro vlaky s MG) - nedovedu si představit, že by někdo ve smyčce vypínal alstoma
nevím co si o tom myslet - na jednu stranu nové návěsti jsou opravdu velmi rozumné a dlouho očekávané - snad zůstanou i ve finální verziVážení kolegové,dopravní podnik připravuje celkovou novelizaci předpisu D1/2.
Nová D1/2 má několik nových návěstí např. místo s omezenou rychlostí (jen pro čelo vlaku) nebo začátek (konec) úseku s povolenou provozní rychlostí 60.km/h.
Textová část např.upravuje některé základní pojmy nebo služební náležitosti.
Novinkou je ustanovení „stojí-li u sloupku osoba o dvou holích musí řidič,který stanicoval jako druhý,znovu zastavit u označníku zastávky a umožnit jí nástup“
nebo pokud je stání v obratišti delší jak tři minuty musí řidič vypnout řízení.
Nově je povolen zpětný pohyb mimo uzavřené objekty DP jen na služební příkaz.
ale ten zákaz zpětného pohybu? to je škoda
dnes je povoleno 30 metrů a když se řidič jednou za rok/dva/tři spletl, tak si došel na krabičku a svojí chybu bezpečně napravil - nebavíme se o couvání od panelu, ale o zpětném pohybu
doufám v zastávky na znamení, mluví se o nich už dlouho (nemám zatím čas to celé číst, takže nevím jestli to tam je)
to stanicování je snad logické a automatické už dnes, v takovém případu nezastaví jen ***** (ale proboha proč zrovna 2 hole, jedna nestačí?)
vypínání vlaků v obratišti - to je teda pěkná hovadina (samozřejmě pokud to neplatí jen pro vlaky s MG) - nedovedu si představit, že by někdo ve smyčce vypínal alstoma