
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
demon napsal:Hmmm a těm čekajícím lidem to půjdeš vysvětlit ty, že se do těch tramvají sice nevejdou, ale za to jezdí pěkně pravidelně...
Káem napsal: Když tak na to koukám, tak jsem si říkal, že ideální řešení by bylo odklonit 11 z Želiv do Ďáblic, 5 prodloužit na Černokosteleckou a 30 nezřizovat. :
demon napsal:Hmmm a těm čekajícím lidem to půjdeš vysvětlit ty, že se do těch tramvají sice nevejdou, ale za to jezdí pěkně pravidelně...![]()
Lidi mějte rozum, už z toho Káema blbnete a přistupujete na ty jeho ultrametrošotoušský zhovadilosti !
MOp napsal:Nevýhoda - klesne počet spojů v úseku IPP - Karlovo náměstí (8x solo za hod), avšak bude mít velice mírný pozitivní efekt ve zlepšení pravidelnosti provozu na zmíněné trati.
Káemíček napsal:Nejlepší je můj návrh na prodloužení 4 a zrušení 16. 21 je zbytečná.
Proxy napsal:Asi žijeme úplně v jiném městě, protože Prahu, kterou znám já nemá přímou linku metra mezi Prahou 4 a Prahou 13. Navíc v mé Praze trvá cesta z Prahy 4 na Prahu 13 déle než cesta na z Prahy 4 na Prahu 5 => z toho vyplývá, kdo by Dvorecký most více potřeboval...
martyn napsal:Například já ano. Pokud spěchám, je (zejména ve špičce) tato alternativa časově výhodnější než přestup na Florenci.
Hm, já taky. I když nespěchám. To si pak i všimnu, že takových cestujících je víc.martyn napsal:Například já ano. Pokud spěchám, je (zejména ve špičce) tato alternativa časově výhodnější než přestup na Florenci.
Káem napsal:No to se mi právě zdá neuvěřitelný. Von si pod tim musí představovat něco jinýho, protože o P13 vůbec není řeč, ta je napojena metrem a o ničem to není. Nepředpokládám, že cestující P4-P13 jezděj C-tramvaj-B. To by bylo brutální.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků