Stránka 6 z 8

Napsal: 20.9.2007 12:02
od Absolut
Káemíčku, zklamu Tě, ale fakt nejsem důležitej :D

Napsal: 20.9.2007 11:22
od MOp
demon píše:Hmmm a těm čekajícím lidem to půjdeš vysvětlit ty, že se do těch tramvají sice nevejdou, ale za to jezdí pěkně pravidelně...
Od toho tu máme přece MŠ. :-) Neboj, neblbnu.

Jen jsem odpovídal na KM připomínku, že nejlepší řešení má on - NEMÁ.
Káem píše: Když tak na to koukám, tak jsem si říkal, že ideální řešení by bylo odklonit 11 z Želiv do Ďáblic, 5 prodloužit na Černokosteleckou a 30 nezřizovat. :
Zbytečně posíláš do odklonu linku, které se to netýká.

Napsal: 20.9.2007 11:04
od Káem
demon píše:Hmmm a těm čekajícím lidem to půjdeš vysvětlit ty, že se do těch tramvají sice nevejdou, ale za to jezdí pěkně pravidelně... :x

Lidi mějte rozum, už z toho Káema blbnete a přistupujete na ty jeho ultrametrošotoušský zhovadilosti ! :roll:
Nene, Démone, prostě jen otevírají oči a dostávají rozum. Na tebe to teprvé čeká, ale já ti věřím :P
Nikdo na nic čekat nebude, za současné situace jezdí od Podolí 16 poloprázdná a 4 prázdná.
Mop: To bysme si v ničem nepomohli. Když tak na to koukám, tak jsem si říkal, že ideální řešení by bylo odklonit 11 z Želiv do Ďáblic, 5 prodloužit na Černokosteleckou a 30 nezřizovat. Nezlobím se, že na to študovaní teoretičtí tvůrci JŘ v DP nepřišli ze svých grafů, když já na to přišel až pozorováním praxe teprve po několika dnech. :twisted: :wink: Z:idea:

Napsal: 20.9.2007 10:29
od demon
MOp píše:Nevýhoda - klesne počet spojů v úseku IPP - Karlovo náměstí (8x solo za hod), avšak bude mít velice mírný pozitivní efekt ve zlepšení pravidelnosti provozu na zmíněné trati.
Hmmm a těm čekajícím lidem to půjdeš vysvětlit ty, že se do těch tramvají sice nevejdou, ale za to jezdí pěkně pravidelně... :x

Lidi mějte rozum, už z toho Káema blbnete a přistupujete na ty jeho ultrametrošotoušský zhovadilosti ! :roll:

Napsal: 20.9.2007 10:06
od MOp
Káemíček píše:Nejlepší je můj návrh na prodloužení 4 a zrušení 16. 21 je zbytečná.
Omyl - zrušit 4 a 16 odklonit z Náměstí Míru na Čechovo náměstí. Úbytek spojů využít na prodloužení linky 30 z Bruselské na Zámeckou a posílení linky 6 do dvojic (bohužel to nejde z důvodu lešení na Laurové).

Nevýhoda - klesne počet spojů v úseku IPP - Karlovo náměstí (8x solo za hod), avšak bude mít velice mírný pozitivní efekt ve zlepšení pravidelnosti provozu na zmíněné trati.

Napsal: 20.9.2007 9:07
od Káem
Proxy píše:Asi žijeme úplně v jiném městě, protože Prahu, kterou znám já nemá přímou linku metra mezi Prahou 4 a Prahou 13. Navíc v mé Praze trvá cesta z Prahy 4 na Prahu 13 déle než cesta na z Prahy 4 na Prahu 5 => z toho vyplývá, kdo by Dvorecký most více potřeboval...
Ale Proxíčku, takovejch Prah, co nemají mezi sebou přímé spojení je!
Ta dýlka cesty ale plyne Proxíčku prostě z toho, že P13 je dál od P4 než P5. To bude hlavní důvod. A kromě toho, že je P13 při pohledu z P4 dál než P5 z toho nic jinýho neplyne. Nene.

Napsal: 20.9.2007 9:06
od Káem
martyn píše:Například já ano. Pokud spěchám, je (zejména ve špičce) tato alternativa časově výhodnější než přestup na Florenci.
Ještě bych prozkoumal C-A-B, když už tedy. :?: Z:idea:
Ještě bych upozornil v této souvislosti Absoloutka, že právě zde je nejméně člověk který preferuje rychlost před "pohodlným čtenímsi knihy" na rozdíl od tvé přítulkyně, a že tedy tvůj argument o "pohodlí nepřestupování" je stejně relevantní jako ten můj o "rychlosti přestupování". To jen abys nebyl tak důležitej, absíčku. :P

Napsal: 20.9.2007 9:04
od Káem
8750 píše:Tahat 1 linku na Zámeckou je zbytečné, delší a dražší. Ještě lepší je však Proxyho návrh ohledně zrušení 16 a jejího nahrazení 4 a 21.
Nejlepší je můj návrh na prodloužení 4 a zrušení 16. 21 je zbytečná.

Napsal: 20.9.2007 0:45
od Karotka
martyn píše:Například já ano. Pokud spěchám, je (zejména ve špičce) tato alternativa časově výhodnější než přestup na Florenci.
Hm, já taky. I když nespěchám. To si pak i všimnu, že takových cestujících je víc.

Napsal: 19.9.2007 22:13
od martyn
Káem píše:No to se mi právě zdá neuvěřitelný. Von si pod tim musí představovat něco jinýho, protože o P13 vůbec není řeč, ta je napojena metrem a o ničem to není. Nepředpokládám, že cestující P4-P13 jezděj C-tramvaj-B. To by bylo brutální.
Například já ano. Pokud spěchám, je (zejména ve špičce) tato alternativa časově výhodnější než přestup na Florenci.

Napsal: 19.9.2007 19:45
od Proxy
***

Napsal: 19.9.2007 17:48
od 8750
Na Zvonařce bych zkrátil obratový čas a tramvaje by tam zbytečně neblokovaly ostatní provoz. Na 30 větší než na l. 16, protože zpoždění, které by se přeneslo do odjezdu z konečné má na 30 větší dopad než na 16. Tahat 1 linku na Zámeckou je zbytečné, delší a dražší. Ještě lepší je však Proxyho návrh ohledně zrušení 16 a jejího nahrazení 4 a 21.

Napsal: 19.9.2007 12:09
od Káem
No to se mi právě zdá neuvěřitelný. Von si pod tim musí představovat něco jinýho, protože o P13 vůbec není řeč, ta je napojena metrem a o ničem to není. Nepředpokládám, že cestující P4-P13 jezděj C-tramvaj-B. To by bylo brutální.

Napsal: 19.9.2007 11:10
od 218
Nejspíš Prahu 13, ne? :roll: :lol:

(JZM - Nové Butovice, Stodůlky,...)

Napsal: 19.9.2007 9:16
od Káem
OK, tak tedy 128 (stále v midibusech) až na Chapliňák. Tím se řeší veškeré tvoje připomínky. Ale Hlubočepy- Anděl jen kovokola.
Prosimtě, co si představuješ pod pojmem Praha 13? Že to sem furt taháš?