Napsal: 18.9.2007 21:06
***
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=20&t=1397
Blízko Anděla je nějaká střední škola, pokud projdeš OC tak je tam velká poloklinika nebo nějaké zdravotnické zařízení. Takže instituce tam jsou.Káem píše:Kde je na andělu nějakej doktor pošta nebo škola? Všechno je snad na Barr. a ze Žvahova je to k žádnýmu doktorovi nedopraví stejně.
Od toho jsou ostatně linky 55X a 7XX.
Jakou Prahu 13 porád? Průjezd kolem důcho´dáku je spíš symbolickej, místní dopravu tam obstarává 231.
takže zamítnuty námitky
Kde je na andělu nějakej doktor pošta nebo škola? Všechno je snad na Barr. a ze Žvahova je to k žádnýmu doktorovi nedopraví stejně.Proxy píše:Nevím, jak může vzrůst obliba MHD, která nedopraví lidi do školy, na nákup, na poštu nebo k lékaři což jsou spojení, která si přetrhal - to máš stejné, jako když jsi tvrdil, že Holešovice musí mít na Bulovku spojení pomocí d-15
Jenže každý moderní informační systém musí, aby byl efektivní, podávat pouze základní informace. Například kdyby na digitálním panelu probíhalo jedno hlášení 3 minuty, bylo by to k ničemu. Takže pro ty podrobné hlášení si stejně informací chtivý cestující dojdou k lidskému zdroji. A to nemá nic společného s vývojem techniky. Tohle tedy platí hlavně u mimořádností a výluk.Káem píše:Ale asi jo, v podstatě můžete mít všichni kus pravdy, ale pokušim se přeci jen trochu - já nevím - snad vidět dál. Prostě tak jako si cestující zvykli na samoobsluhy v prvních vozech a tak jako si zvykají že řidič tramvaje je oddělen od publika takřka hermeticky, a tak jako si hledají jízdní řády na netu, tak vývoj jinam nepůjde, než že se budou muset naučit vnímat informace podávané jednoznačně a stroji.
Najednou ti vadí vědecké výpočty teoretiků od stolu, kterými mě tak rád absolutošotoušku v jiných případech utíráš. Kdo s čim zachází....Absolut píše:Proxi,
hodně mi to připomíná návrh, který jsem poslal na stiznosti.podnety@dpp.cz. Asi taky jezdíš po městě Bylo mi mailem vysvětleno, že Modřany opravdu d-21 během výluky Palačáku nepotřebují, že v Nuslích d-7 opravdu nechybí atd.
Správně tak činí. Chválím ho A kdyby 148 končila na Palačáku a měla int 6-10 minut, jezdily by jako on stovky lidí a výrazně by 148 odlehčila - JEČNÉ!!! (to je to co tu někteří pořád nechápou)9001 píše: Kamarád bydlí na Kavčích horách a na cestu do Motola používá 148 na Podolskou vodárnu + tram s přestupem na Palackého náměstí.
Jo, Žižka tramvají nejezdil - a já to musím vědět! ;-)Káem píše:Tohle totiž není otázka fyziky a matematiky, ale spíš společenských věd.
Souhlasím s Tondou - naprosto stejnou zkušenost jsem učinil o den dříve na Florenci B, kde jsem zůstal o hodinu v práci přes čas, aby se k cestujícím dostali potřebné informace a také aby kaštani měli komu nadávat do očíTonda Ježek píše:Kolikrát jsi řídil informování cestujících při nějaké výluce či mimořádnosti? Já třebas naposledy 1. září ve stanici metra Černý Most při cca 40ti minutovém zastavení provozu.
Informace cestujícím byla podávána staničním rozhlasem, informačními tabulemi, digitálními venkovními informačními panely. A zkus si schválně tipnout, který druh informování byl jednoznačně nejefektivnější - bylo to ústní informování od mých dvou kolegů a strojvedoucího, kteří korzovali po nástupišti mezi lidmi.
Takže sorry, ale minimálně v tomto případě jsi naprosto vedle ty!