ty jsi zase naivní - preference? papírově možná, ale k čemu je preference, když nefunguje? třeba v Revoluční, když tam pokaždé nějaký imbecil v autě zaparkuje na zákazu a na kolejích je potom 30 aut? jen pro zajímavost má to ten pěkný důsledek, že se zbytečně vybírá volno pro tramvaj, která stejně nemůže jet a na mostě se v levém odbočovacím pruhu dělá kolona jako kráva - vše jen proto, že někdo ušetřil pár metrů podélných prahů9001 píše:Hezky ses pochválil, ale neměl by si nechat hodnocení svých pracovních výkonů na někom jiném než na sobě? Provoz v Praze je sice hustčí, jenže se zavádením preference se podmínky zlepšují. Mám na mysli především podélné prahy. Jinak střídané přestávky jste si přece vymohli přes odbory, takže s těma bych neargumentoval.
a taková řešení potkávám v celé Praze
střídané přestávky musí podnik zavádět, protože má výjimku jen do konce 2008 a potom ho úřady sejmou za to, že popojíždění ve smyčce není přestávka - takže to budeme mít horší asi na všech linkách
proč bych se nepochválil? já nejlépe vím, jak jsem letos pracoval - 0 nehod, 0 SH, 0 absencí a jiných problémů, 2x zvýšení kvalifikace, skoro nejvíc odpracovaných hodin v naší vozovně, 0 minut volna dle KS nebo nemoci - takže mi můžeš víš co
jak už tu bylo napsáno, někoho ta práce holt baví a dává podniku šanci - přece jenom do mě investoval už slušné prachy, tak se snažím vydržet co nejdéle (ale jestli můj plat reálně půjde dolů, ...) - ono koupit si v Praze byt není sranda
můžeš mi věřit, že ti schopnější si práci najdou okamžitě a i kdyby byla placená stejně nebo o chlup hůř, pohodovější bude určitě!
každopádně by ses měl spíš zamyslet nad tím, kdo v těch tramvajích zůstane, když odradíš ty schopnější