Nový dispečerský vůz KGX-22
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
Asi půjde hodně o styl jízdy s auty. Jak napsal MF autobusáci auta moc nehoní. Jizda pod majáky na kostkách třeba, to autu moc nepřidá.
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
Hm. U autobusu ma stara 39 nalitano bez par km celkem 430 tisic. Az ted byla odstavena.
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
edit příspěvku o autech výše
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
Ano, takový problém byl a je již nějak vyřešen. Každopádně autobusáci používají jen jedno vozidlo se ZVZ modré barvy a to 39ku, vše ostatní 31-38 mají popeláře. Je to tím, že oni nemusí tak spěchat.jara píše:Bus dispečink je již využivá a jsou k vidění v provedení s oranžovým kýblem. S modrým kýblem je udajně problém z důvodu že modrý se vystavuje na provozovatele a v tomto případě u těchto vozítek je provozovatelem leasingová společnost.9001 píše:Asi se to hodí sem. Dneska jsem potkal první Fabii II ve službách DP jako technickou pohotovost. Chystá se i obměna dispečerských fabií nebo mají ještě málo odslouženo?
EDIT: ...a protože umějí stejně prd a když je něco jejich na kolejích, tak tam stejně jedeme my, protože jim všechno trvá létapáně.
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
obměna již probíhá a to jakousi nultou etapou, kdy ze stávajících dvou aut (21 a 23) byly v Sibřině sundány modré majáky a na místo nich se daly popeláři. Sundané majáky se tedy nyní montují na dvě nová vozidla. Jen pro přehled uvádím seznam aut za normálního stavu. Nepřetržitý turnus D/N: 20M, 21M, 22M. Výpomocná auta sloužící jen ve všední den (v noci ne): 23M, 24M, 25O felda, 26M. Zálohy: 27O, 28M auto na zvlášní akce, 29O a 80O felda. Zkratky: M- modrý maják s doplňkovou oranžovou lištou. O - popelář....
Auta 27 a 29 jsou dobytý žďorby - původní modrý a pak oranžový auta z turnusu, nyní jako záložní. Mají najeto k 200 tis jen po městě. Auto 25 je jediná felda v denním turnusu (kdysi taky modrá), která se používá stabilně, ale když je možnost, tak se bere 27 či 29. 80 je auto vedoucích směn, kteří jím kdysi za blahobytu jezdily na "kontroly", nyní se používá ojediněle jako záloha.
Jak to bude? 20ka zůstane 20kou, 21 bude nová, 22 Ranger zůstává, ale je momentálně delší dobu v opravě, 23 bude nová (je to původní 22), 24 má být také nová, 25 felda šrot, 26 bude nová, 27 a 29 odprodej či šrot. 80 nevim. Takže počítám, že z původní 21 a 23, kde jsou nyní již jen oranžový majáky vzniknou po dodání nových vozů zálohy 27 a 29. No a z 24 a 26 třeba vznikne 25 a 80. I Když jsem slyšel, že do těchto dvou aut se nemá investovat. Takže jak budou stará auta přeřazena je zatím ve hvězdách... Nyní však díky absenci dvou majáků se jezdí takto. Posádka 20 má auto 20, posádka 21 má také svoje auto, ale oranž, 22 protože nemá modrého Rangera používá 24 modrou, aby byl o jeden maják aspoň víc v nepřetržitém turnusu. 23 používá svoje oranž, posádka 24 používá 27, posádka 25 svou prafeldu, posádka 26 používá auto 29. Takže na zálohu zbývá jen 80ka a ta vzhledem k různým poruchám doslouživších vozů se teď docela používá... Takže máte ještě šanci fotit starý fábie s modrým ZVZ, kdy z nich zůstane jen 20ka.
EDIT: dneska jsem se ještě přeptal jak to má být s těmi novými auty, takže jich má být šest. Oproti textu výše je tedy změna. Pro přehlednost to napíši znovu: bude nové auto 20, 21, 23, 24, 26 a 28. Zůstává Ford Ranger na 22. Ze staré 20 bude nově 80, ze staré 21 a 23 bude nově 27 a 29 - zálohy, 24 pryč nejspíš prodej - má najeto kolem 80 tisíc. 25 pryč - verk, z 26 se stane 25, z 28 bude nově 26 a 80 pryč.
Je nelogické, že se zálohy dělají z aut 21 a 23, která mají nalítáno více. Jsou však novější než třeba 24 a 26, které mají zase nalítáno díky tomu, že nejezdí stále méně, ale zase jde nejspíš o účetní hodnotu, odpisy atp.
Auta 27 a 29 jsou dobytý žďorby - původní modrý a pak oranžový auta z turnusu, nyní jako záložní. Mají najeto k 200 tis jen po městě. Auto 25 je jediná felda v denním turnusu (kdysi taky modrá), která se používá stabilně, ale když je možnost, tak se bere 27 či 29. 80 je auto vedoucích směn, kteří jím kdysi za blahobytu jezdily na "kontroly", nyní se používá ojediněle jako záloha.
Jak to bude? 20ka zůstane 20kou, 21 bude nová, 22 Ranger zůstává, ale je momentálně delší dobu v opravě, 23 bude nová (je to původní 22), 24 má být také nová, 25 felda šrot, 26 bude nová, 27 a 29 odprodej či šrot. 80 nevim. Takže počítám, že z původní 21 a 23, kde jsou nyní již jen oranžový majáky vzniknou po dodání nových vozů zálohy 27 a 29. No a z 24 a 26 třeba vznikne 25 a 80. I Když jsem slyšel, že do těchto dvou aut se nemá investovat. Takže jak budou stará auta přeřazena je zatím ve hvězdách... Nyní však díky absenci dvou majáků se jezdí takto. Posádka 20 má auto 20, posádka 21 má také svoje auto, ale oranž, 22 protože nemá modrého Rangera používá 24 modrou, aby byl o jeden maják aspoň víc v nepřetržitém turnusu. 23 používá svoje oranž, posádka 24 používá 27, posádka 25 svou prafeldu, posádka 26 používá auto 29. Takže na zálohu zbývá jen 80ka a ta vzhledem k různým poruchám doslouživších vozů se teď docela používá... Takže máte ještě šanci fotit starý fábie s modrým ZVZ, kdy z nich zůstane jen 20ka.
EDIT: dneska jsem se ještě přeptal jak to má být s těmi novými auty, takže jich má být šest. Oproti textu výše je tedy změna. Pro přehlednost to napíši znovu: bude nové auto 20, 21, 23, 24, 26 a 28. Zůstává Ford Ranger na 22. Ze staré 20 bude nově 80, ze staré 21 a 23 bude nově 27 a 29 - zálohy, 24 pryč nejspíš prodej - má najeto kolem 80 tisíc. 25 pryč - verk, z 26 se stane 25, z 28 bude nově 26 a 80 pryč.
Je nelogické, že se zálohy dělají z aut 21 a 23, která mají nalítáno více. Jsou však novější než třeba 24 a 26, které mají zase nalítáno díky tomu, že nejezdí stále méně, ale zase jde nejspíš o účetní hodnotu, odpisy atp.
Naposledy upravil(a) MF dne 07.1.2010 18:59, celkem upraveno 2 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
Díky za objasnění.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
Bus dispečink je již využivá a jsou k vidění v provedení s oranžovým kýblem. S modrým kýblem je udajně problém z důvodu že modrý se vystavuje na provozovatele a v tomto případě u těchto vozítek je provozovatelem leasingová společnost.9001 píše:Asi se to hodí sem. Dneska jsem potkal první Fabii II ve službách DP jako technickou pohotovost. Chystá se i obměna dispečerských fabií nebo mají ještě málo odslouženo?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
Asi se to hodí sem. Dneska jsem potkal první Fabii II ve službách DP jako technickou pohotovost. Chystá se i obměna dispečerských fabií nebo mají ještě málo odslouženo?
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
Tehdy FOrd, který má TK udělal dvě gumy. Nikdy si žádné z aut nezlomilo nápravy. To si nedovedu moc představit že joJakub píše:Ona to vážně vyjela? Já slyšel, že si při tom zlomila obě nápravy a od té doby jsem jí neviděl...
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
Ona to vážně vyjela? Já slyšel, že si při tom zlomila obě nápravy a od té doby jsem jí neviděl...
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
Ten ruskej krám to vyjel taky, ale s Fordem je to lepší.Jakub píše:To je zase pravda, uznávám. Auto je to jinak dobré, určitě mnohem lepší než Lada, když zvládne vyjet otevřený svršek...
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
To je zase pravda, uznávám. Auto je to jinak dobré, určitě mnohem lepší než Lada, když zvládne vyjet otevřený svršek...
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
Fabie je měly. Je to fajn, když někde něco děláš, jsi mokrej jak hadr a máš možnost se schladit...Dále: rádio nepovažuji za zbytečnost. Ono co máš v tom autě 12 hodin denně dělat. Aspoň se dá poslouchat rádio. Ty okna v eletrice oceňuji proto, že zvyšují bezpečnost při řízení. Za jízdy nemusím hledat někde dole kliku, obtížně s ní točit na úrovni kolene. Nehledě na to, že se někdo stále na něco ptá když už se někde stojí... Jinak ty pořizovací ceny nejsou tak hrozné. Já mám v celku kvalitní rádio a stálo cca 3 tisíce. Co to dneska je? Souhlasil bych s Tebou v případě, že by v autě byl megabass reprák a aparatura za x tísíc, ale dva repráky ve dveřích s rádiem ve standardní výbavě...? Možná kdyby DP to rádio nechtěl, tak by jeho vyjmutí stálo více!Jakub píše:To ano, ale je to zbytečnost, chvalitebná je naopak klimatizace pro úděsné letní pařáky, ale tu měly asi i ty Fabie, nebo se pletu?
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Nový dispečerský vůz KGX-22
To ano, ale je to zbytečnost, chvalitebná je naopak klimatizace pro úděsné letní pařáky, ale tu měly asi i ty Fabie, nebo se pletu?