Stránka 2 z 4

Re: Vozovna Strašnice

Napsal: 11.1.2011 20:11
od DavidD
Petr píše:
DavidD píše:Tak mám informaci, že nám zase vykolejila tramvaj na výjezdu z vozovny Strašnice..
To už je spíš jakýsi folklor. Alespoň jedna do týdne :roll:
Jo, já vím..

Re: Vozovna Strašnice

Napsal: 11.1.2011 19:56
od Petr
DavidD píše:Tak mám informaci, že nám zase vykolejila tramvaj na výjezdu z vozovny Strašnice..
To už je spíš jakýsi folklor. Alespoň jedna do týdne :roll:

Re: Vozovna Strašnice

Napsal: 11.1.2011 19:50
od DavidD
Tak mám informaci, že nám zase vykolejila tramvaj na výjezdu z vozovny Strašnice..

Re: Vozovna Strašnice

Napsal: 11.1.2011 19:34
od Petr
5211 píše:Chcem sa opýtať miestnych, načo slúži "ohrada" vo vozovni Strašnice za odstavnou halou pri objazdnej koľaji. Na tomto ju vidno cca. od 1:45.
Klec na odstavování vozů po nehodě, u nichž je např. uplatňována technická závada. Vůz se zde zaplombuje a uzamkne do příjezdu soudního znalce.

Re: Vozovna Strašnice

Napsal: 11.1.2011 19:17
od 5211
Chcem sa opýtať miestnych, načo slúži "ohrada" vo vozovni Strašnice za odstavnou halou pri objazdnej koľaji. Na tomto ju vidno cca. od 1:45.

Re: Vozovna Strašnice

Napsal: 08.10.2008 19:49
od VIKtor
Pepa píše:
Vašek píše:V relativní tichosti dnes vozovna Strašnice oslavila své 100. narozeniny.
Njn, proč by se měl DP chlubit něčím co chce za pár let zbourat... :roll:
Už se ví co (nebo spíš kde) se místo nich bude stavět???

Re: Vozovna Strašnice

Napsal: 08.10.2008 15:32
od Pepa
Vašek píše:V relativní tichosti dnes vozovna Strašnice oslavila své 100. narozeniny.
Njn, proč by se měl DP chlubit něčím co chce za pár let zbourat... :roll:

Re: Vozovna Strašnice

Napsal: 08.10.2008 15:31
od Vašek
V relativní tichosti dnes vozovna Strašnice oslavila své 100. narozeniny.

Napsal: 04.3.2008 9:52
od trainzjohny
Diskuze přesunuta z tématu o T6-A5

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 03.3.2008 15:28
od Absolut
Ad 7001: Prostě trh s kancly ještě není saturovaný. Tak se s tím smiř. Trh s luxusním bydlením, co by na takové parcele mohlo taky vzniknout, sice také naní saturovaný, ale není tak lukrativní v téhle lokalitě. Tím ale neříkám, že tam byty nemůžou být - na Hroudě taky nakonec vyrostly - a to dokonce na úkor zeleně a ani né žádný brutus luxus. Mně třeba strašně vadí to, co je místo kina Vesna, ale ten office, co vyrostl místo někdejší šikmooké tržnice u vozovny Strašnice je docela civilizovaný a vodafounoliščí barák místo hřiště naproti přes Vinohradskou taky docela ujde. Mimochodem, v těch barákách za tím se docela dobře bydlí. Mimochodem, ukázka k mým názorům na územní plán - ta plocha byla pro sport.

Hele utíkáme od tématu. Teda ne že by mi to vadilo, jsem ukecaný až hrůza, ale kdyby to někomu vadilo, tak nechť nás někam přesune.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 03.3.2008 15:22
od Absolut
Ad Damir:
2) Upřímně ti řeknu, že nevím. Výhledové opuštění strašnic je pro mě fakt a tak jsem nepátral po tom, co a proč tam zbyde. Navíc s památkářema jsem se už profesně několikrát střetnul a bohužel často dělají svému řemeslu jenom ostudu, když bazírují na maličkostech a mezitím jim utečou velké věci... k čemu je před jedním barákem úžasná historizující dlažba, když o kus dál je v ulici obálkovou metodou povolený hranatý betonový vjezd do garáží?´
3) Bingo, oblast Malešic je jednou z lokalit vytipovaných pro novou vozovnu

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 03.3.2008 15:19
od Damir Holas
7001 píše:A já se zeptám jinak, co bude tak krásného na betonovém monstru, obaleném sklem, které tam zřejmě vznikne místo vozovny? Krásné na tom bude jen to, že to vydělá balík peněz, což bohužel vozovna neumí. Pokud by tam vznikl kupříkladu park se zelení nejsem proti, bylo by to zkvalitnění životního prostředí v dané oblasti. Nákupních center a kanclů už mám až po krk, a to nebudu sám.
Krásného na něm nebude nic, ale to není ani na stávající vozovně. K přemíře kanclů a obchodních center: ano, je jich hodně, nicméně jen proto, že je po nich poptávka, v ničem jiném to není. A i když tyhle komplexy taky dvakrát nemusím, při představě, že by dodnes na Andělu strašily tovární haly nebo ten nízkej šedivej vestibul metra, jsem radši, že je tam obchoďák, kancly a multikino. Byť do většiny krámů jsem nezavítal a ani se na to nechystám...
P.S.: Jó, park, to by byla ta nejlepší možnost. Ale jsem realista :(

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 03.3.2008 14:58
od 7001
A já se zeptám jinak, co bude tak krásného na betonovém monstru, obaleném sklem, které tam zřejmě vznikne místo vozovny? Krásné na tom bude jen to, že to vydělá balík peněz, což bohužel vozovna neumí. Pokud by tam vznikl kupříkladu park se zelení nejsem proti, bylo by to zkvalitnění životního prostředí v dané oblasti. Nákupních center a kanclů už mám až po krk, a to nebudu sám.

Napsal: 03.3.2008 14:25
od Damir Holas
Absolut píše: 1) Damire, ale ty autobusy vozí lidi hlavně v "odelhlých" oblastech - v "centru", kde je hafo TT, jezdí jen 133 a 176!
2) Mimochodem, stejné argumenty byly podporou zrušení Střešovic, tam se dokonce vždy vyjíždělo celým vlakem ven.
3) Mimochodem, stejné argumenty jsou podporou zprůjezdnění Vokovic, na což je studie a vypadá to reálně.
Ad 1) To nepopírám, nicméně neznamená to, že je to z garáže na libovolnou konečnou "co by kamenem dohodil". Takový výjezdy z Řep na Suchdol nebo z Kačerova do Zbraslavi taky nebudou úplně nejkratší.
Ad 2) Dobrá, ale Střešovice mají nespornou historickou hodnotu díky stavu, ve kterém se dodnes zachovaly... Já vím, Strašnice jsou jen o rok starší, ale kompletně přestavěný. Znovu se ptám: jsou nějakým způsobem chráněny nebo existuje důvod, proč by být chráněny měly? Jestli ne, nevidím moc důvod se nějak přehnaně čílit nad tím, že tu možná nebudou navěky a bude se vypravovat odjinud...
Ad 3) To je jedině dobře, Vokovice mají v síti pražských tramvají nezpochybnitelné místo. Což se dle mého názoru o Strašnicích díky jejich blízkosti k ÚD říct nedá... Co by se stalo tak strašnýho, kdyby prostě nebyly a jako náhrada by vznikla vozovna v areálu ÚD? Jasně, oproti ÚD mají Strašnice výhodu v možnosti výjezdu do dvou směrů, tzn. bude - li výluka směrem na Strašnickou, pořád se dá vyjíždět na Vinici a k Želivského a vozovna může normálně fungovat. Nicméně: už x-krát jsme během letních prázdnin při výlukách zažili odstřižení některé vozovny (Motola, Kobylis, Pankráce...) a vždycky se to zvládlo.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 03.3.2008 13:29
od Absolut
Damire, ale ty autobusy vozí lidi hlavně v "odelhlých" oblastech - v "centru", kde je hafo TT, jezdí jen 133 a 176!

Co se týče územního plánu, tak tam se nepočítá s rušením vozoven. Akorát vypadne rezerva na Hodkovičky a bude nahrazena jinou lokalitou.

Vozovna na Pankráci není "zachráněna" na 15 let, ale posvěcena na pěkně dlouho. To jen tak na okraj.

Vozovna Strašnice je "ztracená" už taky docela dlouho. A kromě pozemků tam byl taky argument zátahů s vystrčením čumáku na ulici a těsné blízkosti křižovatky se SSZ.

Mimochodem, stejné argumenty byly podporou zrušení Střešovic, tam se dokonce vždy vyjíždělo celým vlakem ven.

Mimochodem, stejné argumenty jsou podporou zprůjezdnění Vokovic, na což je studie a vypadá to reálně.