Stránka 3 z 4

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 03.3.2008 12:59
od Radek
Rozdíl je v tom, že před sto lety byly Strašnice periferií srovnatelnou řekněme s Vinoří. Dnes na taková místa TT nevedou. Umím si velmi dobře představit, že pár let někdo projeví stejný zájem o dílny v Hostivaři, na metro to odtud přeci není tak daleko, napojení na okruh... Nějak mi docházejí nápady, kam ty vozovny rozumně přesunout...

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 03.3.2008 12:48
od Damir Holas
Když můžou mít autobusy garáže v okrajových lokalitách Prahy, proč by to nezvládly tramvaje? Nájezdy na linky jsou někdy dlouhé už teď (linka 21 ze Žižkova nebo 3, 17 z Pankráce do Modřan). Já nechci vypadat jako vrahoun Strašnic, ale jestli jednou prostě nebudou a vznikne nová vozovna v ÚD, truchlit rozhodně nehodlám... Co by můj názor mohlo změnit, je jen ona udávaná historická hodnota. Může tady někdo konkretizovat, jestli tedy je ta vozovna nějak památkově chráněna či něco podobného??

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 03.3.2008 10:01
od MKzB
vlakoň píše:... ale to co se děje je fakt výsměch komunálních politiků/podnikavců?? na radnicích....
Kdysi jste mívali v Praze takovej dobrej zvyk. Říkalo se mu defenestrace.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 02.3.2008 22:53
od Jabberwocky
Bohužel, to co vidíme na radnicích, v parlamentu atd., je jen věrným odrazem kvality a úrovně obyvatelstva. Ti mafiáni, spolumafiáni aj. sem nebyli importováni zvenčí, ti vzešli zespod, z lidu. Není to my x oni. Nerad to říkám, ale marně se zlobí na zrcadlo, kdo má křivou hubu. Pevně věřím, že na TF se scházejí slušní lidé, ale bohužel, česká populace (zdevastovaná padesáti lety totalit) slušná, civilisovaná ani zodpovědná není. Proto její representace vypadá, jak vypadá. A bude to trvat dlouho, vážení. Budou-li podmínky ideální (žádné války, žádné hospodářské krise, žádný terorismus atd.), odhaduji to tak na 50 až 100 let.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 02.3.2008 22:36
od vlakoň
fricoolinek2 píše:.... stalo centrum Prahy, a tam logicky tak trochu pro stavby takového charakteru nen místo. K "1. loď je pamatka". Není to třeba jen na nějakou obvodovou zeď či průčelí (jenž by bylo zachováno a vevnitř vybudovány nějaké kancly, obchody, podobně jako kasárna na náměstí Repubiky, Ringofferka...)?
Tak to pr (-X
nejsem žádnej suchoprd abych byl pro zakonzervování centra Prahy, ale to co se děje je fakt výsměch komunálních politiků/podnikavců?? na radnicích. To že tam například tahle vozovna stojí má svojí logiku a historickou hodnotu. Když tam bude stát dál, ztratí na tom jen komunální politici/mafiáni který nedostanou všimný a jejich spolumafiáni, který tam nepostavěj ty kanceláře.

O kasárnách na náměstí Republiky mám taky svoje mínění. Např tisíce parkovacích míst v historickém centru města - to je Evropě možné snad jen na Ukrajině a pak v ČR. S tím zachováním průčelí taky jedna paralela... V tom Palladiu jsou jakože odkrytý základy (archeologický nález) v jedny kavárně. Tatík tam pracoval a tak Vám můžu prozradit, že je postavili ukrajinci asi 2 měsíce před otevřením =D> , původní padli bagrům.


A jak páni radní zacházejí s veřejnou zelení? to se nedá komentovat :smt013

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 02.3.2008 22:22
od fricoolinek2
XSC píše:
fricoolinek2 píše:Hele, lidi uvědomte si, že když se třeba vozovna Strašnice stavěla, tak se (logicky) stavěla na tejdejším okraji Prahy. Postupem času se z okraje stalo centrum Prahy, a tam logicky tak trochu pro stavby takového charakteru nen místo.
Jenže si uvědom to, že pokud budeme vozovny přesouvat dál od centra, tak se prodlouží nájezdy na linky a nakonec se vydělané peníze za pozemek spotřebují v navíc najetých kilometrech. Pravda, to už současné vedení trápit nebude :-)
No já bych ty nájezdy zase tak žhavě neviděl, koneckonců tratě jsou také o něco dále postavené směrem od historického centra.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 02.3.2008 19:55
od zdepa
ad absoludt - tak to určitě máme stejnou tabulku.
jinak pozor vozovna strašnice není památkově chráněna, prý se jedná o nějakou přední část, ale ne loď. byl nějáký problém po nehodě před cca 5-7 lety, kdy byl rozbořen kus plotu a oprava byla se souhlasem ochranářů

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 02.3.2008 18:52
od XSC
fricoolinek2 píše:Hele, lidi uvědomte si, že když se třeba vozovna Strašnice stavěla, tak se (logicky) stavěla na tejdejším okraji Prahy. Postupem času se z okraje stalo centrum Prahy, a tam logicky tak trochu pro stavby takového charakteru nen místo.
Jenže si uvědom to, že pokud budeme vozovny přesouvat dál od centra, tak se prodlouží nájezdy na linky a nakonec se vydělané peníze za pozemek spotřebují v navíc najetých kilometrech. Pravda, to už současné vedení trápit nebude :-)

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 02.3.2008 15:37
od fricoolinek2
Hele, lidi uvědomte si, že když se třeba vozovna Strašnice stavěla, tak se (logicky) stavěla na tejdejším okraji Prahy. Postupem času se z okraje stalo centrum Prahy, a tam logicky tak trochu pro stavby takového charakteru nen místo. K "1. loď je pamatka". Není to třeba jen na nějakou obvodovou zeď či průčelí (jenž by bylo zachováno a vevnitř vybudovány nějaké kancly, obchody, podobně jako kasárna na náměstí Repubiky, Ringofferka...)?

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 02.3.2008 10:47
od Jakub
MOp píše:
Jakub píše:Ad Strašnice: Nezapomínejte také na to, že nad nimi zatím stále visí ruka památkové ochrany (přinejmenším té 1. lodě).
Nestastna nahoda? Pozar? Vybuch? Stale se dnes vyplati kupci pozemku dat milion za pokutu a dalsich 10 vydelat na novych prostorach..
To je pravda, stejný osud teď potkal například část nádraží Praha-Vyšehrad (co bude s další částí se zatím neví). Pozemky za miliony a pokuta asi 100 000. Kdo z našich čestných "občanů" by do toho nešel? ](*,)

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 02.3.2008 10:34
od syverin
JJ, ať žije naše "mafiánská" republika, kde se má za to, že veřejně prospěšné stavby "blokují" lukrativní pozemky, proto je nutné je zbourat a pozemky prodat investorům. Nejhorší pak je, že lidem, kteří nás tak vlastně okrádají, ještě tleskáme a volíme je do odpovědných orgánů.

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 02.3.2008 8:53
od MOp
Jakub píše:Ad Strašnice: Nezapomínejte také na to, že nad nimi zatím stále visí ruka památkové ochrany (přinejmenším té 1. lodě).
Nestastna nahoda? Pozar? Vybuch? Stale se dnes vyplati kupci pozemku dat milion za pokutu a dalsich 10 vydelat na novych prostorach..

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 02.3.2008 8:52
od MOp
stteep píše:Mě příjde jako hloupost rušit Strašnice, příjde mi jako poměrně dobře umístěná vozovna..
No a vždyt právě o to jde predevsim! Dobre umistena vozovna = dobre zaplaceny pozemek. A ze se bude najizdet o 15 minut dele? To nikomu preci nevadi..

O prodeji Strasnic se mluvi dlouho, a je to take jeden z duvodu, proc se nepostavila nova lavka - je tam stavebni uzavera.

Abs> Ve zminenem planu neni v roce 2012 nova vozovna, pouze se s ni uvazuje po tomto roce. Stat rozhodne nebude..

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 02.3.2008 8:50
od Proxy
stteep píše:ad Absolut:
Mě příjde jako hloupost rušit Strašnice, příjde mi jako poměrně dobře umístěná vozovna. Pokud se podíváš na to jaké linky vypravuje. či mohla vypravovat tak aby nájezd na linku nebyl dýl jak 15 min. (4, 5, 6, 7, 11, 19, 22, 23, 24 ,26) Tak myslím je bezkonkurenční.... Takovouhle vozovnu s takhle prominentními možnostmi myslím už v praze nikde nepostavíš.
To je pravda - bohužel bezkonkurenční je také hodnota pozemku pod vozovnou :oops: Stejný osud zřejmě v budoucnu potká i další vozovny umístěné v zástavbě. Uvidíme v novém územní plánu. Slyšel jsem, že Magistrátu je proti srsti i pankrácká vozovna, kterou naštěstí na dalších cca 15 let zachránila rekonstrukce harfy, ale pak... :smt102
Na druhou stranu můžeme mít radost, že pražské tramvaje dostanou nové a moderně zařízené vozovny 8-)

Re: T6A5 a T6A5.3

Napsal: 02.3.2008 7:58
od Jakub
Ad Strašnice: Nezapomínejte také na to, že nad nimi zatím stále visí ruka památkové ochrany (přinejmenším té 1. lodě).