Vozovna Strašnice

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od stteep » 02.3.2008 3:00

ad zdepa:
je to škoda že právě kůli financím, i když na druhou stranu co taková lávka může stát :roll: Miliony snad ne. To je tak když se do věcí pustěj úřednický šimlové.
Mrzí mě že situace ve strašnicích je taková jak popisuješ, jelikož tuto vozovnu mám rád. Takto házet lidem zde pracujícícm téměř doslova klacky pod nohy a ztěžovat práci, pak není divu že Absolut má dokonce plány kde se počítá se zrušením vozovny. A pokud se někdo opírá o zaostávající údržbu vozů tak ať se nediví, když chyběj jisté prostředky k práci a musí se jezdit jinam.

ad Absolut:
Mě příjde jako hloupost rušit Strašnice, příjde mi jako poměrně dobře umístěná vozovna. Pokud se podíváš na to jaké linky vypravuje. či mohla vypravovat tak aby nájezd na linku nebyl dýl jak 15 min. (4, 5, 6, 7, 11, 19, 22, 23, 24 ,26) Tak myslím je bezkonkurenční.... Takovouhle vozovnu s takhle prominentními možnostmi myslím už v praze nikde nepostavíš.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Absolut » 02.3.2008 1:11

Tak potom máme asi každý jiný plán, podle mých informací (zdroj nemohu odtajnit), se počítá v roce 2012 s odprodejem pozemků ve Strašnicích a zřízením nové vozovny.

zdepa
Uživatel
Příspěvky: 116
Registrován: 15.2.2007 19:03

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od zdepa » 01.3.2008 20:46

máte částečnou pravdu. 14T odchází z SA, kvůli nedostatku financí na výstavbu lávky na údržbu. KP se jezdilo dělat do MO. stávající pantografová lávka byla před více než rokem odříznuta a měl jí nahradit hybrid právě pro údržbu 14T. pak si někdo uvědomil, že lávka v 1/3 délce vozu není z bezp.hledisek to pravé ořechové (to že od začátku řvali depáci, kteří vědí jak se blbě na střeše dělá, to nikoho nezajímalo). takže nebyla lávka ani pro PTG ani pro 14T. případné výměny PTG se jezdily dělat na ŽI. jinak zdviháky koupené pro zdvihání 14T mají zůstat v SA, protože T6 jsou těžší než T3 a stávající zdviháky jsou schváleny jen pro T3. takže 14T ani na PA. podle plánu rozmístění tramvají do r.2018 (krásná vize :shock: ) mají na PA přijít 2x 15T v r.2009, další až 2010 PA, KO. dle stejného cáru papíru má koncem roku 2008 být v SA - 60 kusů T6 a na ŽI 56 ks

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petr » 01.3.2008 14:17

stteep píše:Takovej menší dotaz:
14T ze strašnic jsou kůli špatnému stavu kolejové harfy na dvoře vozovny a kůli chybějící pantografové lávce.... je to tak? Proč se tedy do strašnic posílají T6, k těm je potřeba (měla by být) ve vozovně mít také pantografovou lávku. Je to tak nebo žiji v omylu :)
nejde ani tak o lávku pantografovou, ale o lávku na údržbu výzbroje. Tramvaje řady T ji mají dole, tudíž stačí kanál mezi kolejnicemi, vozy 14T jí mají na střeše

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Vozovna Strašnice

Příspěvek od stteep » 01.3.2008 14:01

Takovej menší dotaz:
14T ze strašnic jsou kůli špatnému stavu kolejové harfy na dvoře vozovny a kůli chybějící pantografové lávce.... je to tak? Proč se tedy do strašnic posílají T6, k těm je potřeba (měla by být) ve vozovně mít také pantografovou lávku. Je to tak nebo žiji v omylu :)

Zamčeno