Re: T6A5 a T6A5.3
Napsal: 02.3.2008 3:00
ad zdepa:
je to škoda že právě kůli financím, i když na druhou stranu co taková lávka může stát Miliony snad ne. To je tak když se do věcí pustěj úřednický šimlové.
Mrzí mě že situace ve strašnicích je taková jak popisuješ, jelikož tuto vozovnu mám rád. Takto házet lidem zde pracujícícm téměř doslova klacky pod nohy a ztěžovat práci, pak není divu že Absolut má dokonce plány kde se počítá se zrušením vozovny. A pokud se někdo opírá o zaostávající údržbu vozů tak ať se nediví, když chyběj jisté prostředky k práci a musí se jezdit jinam.
ad Absolut:
Mě příjde jako hloupost rušit Strašnice, příjde mi jako poměrně dobře umístěná vozovna. Pokud se podíváš na to jaké linky vypravuje. či mohla vypravovat tak aby nájezd na linku nebyl dýl jak 15 min. (4, 5, 6, 7, 11, 19, 22, 23, 24 ,26) Tak myslím je bezkonkurenční.... Takovouhle vozovnu s takhle prominentními možnostmi myslím už v praze nikde nepostavíš.
je to škoda že právě kůli financím, i když na druhou stranu co taková lávka může stát Miliony snad ne. To je tak když se do věcí pustěj úřednický šimlové.
Mrzí mě že situace ve strašnicích je taková jak popisuješ, jelikož tuto vozovnu mám rád. Takto házet lidem zde pracujícícm téměř doslova klacky pod nohy a ztěžovat práci, pak není divu že Absolut má dokonce plány kde se počítá se zrušením vozovny. A pokud se někdo opírá o zaostávající údržbu vozů tak ať se nediví, když chyběj jisté prostředky k práci a musí se jezdit jinam.
ad Absolut:
Mě příjde jako hloupost rušit Strašnice, příjde mi jako poměrně dobře umístěná vozovna. Pokud se podíváš na to jaké linky vypravuje. či mohla vypravovat tak aby nájezd na linku nebyl dýl jak 15 min. (4, 5, 6, 7, 11, 19, 22, 23, 24 ,26) Tak myslím je bezkonkurenční.... Takovouhle vozovnu s takhle prominentními možnostmi myslím už v praze nikde nepostavíš.