Nenene, může zkoumat leda tak obsazenosti 225, 108 a možná dohlédne na nádraží. Mimochodem, chodil bych ho navštěvovat, mám to kousíček a že neuhodnete proč johny ví. Btw ... vokovičáci zda-li tu jste .. berou ještě?demon píše:Jen aby'sPetr píše:...vězeňský mundůr už jsem si koupil a donášku tvarohových buchet na Pankrác objednal)
nevyfás Ruzyň, tam bys moh' maximálně zkoumat obsazenost Káemova AEkspresssuuu...
Vozový park a řidičská oprávnění
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Jen aby'sPetr píše:...vězeňský mundůr už jsem si koupil a donášku tvarohových buchet na Pankrác objednal)
nevyfás Ruzyň, tam bys moh' maximálně zkoumat obsazenost Káemova AEkspresssuuu...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Díky za odpověďPetr píše:Většina směn opravdu znamená výjezd z vozovny -> střídání na trati, nebo střídání na trati -> zatažení do vozovny. Tzv. středních turnusů, tedy časti směn, kdy řidič začíná směnu střídáním na trati a končí jí opět střídání na trati je stále menšina. Takže za měsíc z cca 20 pracovních dní máš tak 1/2 ranní (výjezdy), 2/2 odpolední (zatažení). Samozřejmě jsou v tom i tzv. šedjry, což může být i 2x výjezd a 2x zatažení...
Doufám, že máš na Pankráce také objednaný pokoj s výhledem na vozovnu - bez toho by to nebylo ono
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Bude v těch buchtách zachumlaný mobil pro spojení s okolním světem? Případně pilník pro překonání mříží?Petr píše:Ale to je spíš na výklad u pívááááááááááááááááá pokud mne do té doby nezavřou za Tram-fórum (vězeňský mundůr už jsem si koupil a donášku tvarohových buchet na Pankrác objednal)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Tak jo, pane Petře, pojďme na pííííívoo
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Většina směn opravdu znamená výjezd z vozovny -> střídání na trati, nebo střídání na trati -> zatažení do vozovny. Tzv. středních turnusů, tedy časti směn, kdy řidič začíná směnu střídáním na trati a končí jí opět střídání na trati je stále menšina. Takže za měsíc z cca 20 pracovních dní máš tak 1/2 ranní (výjezdy), 2/2 odpolední (zatažení). Samozřejmě jsou v tom i tzv. šedjry, což může být i 2x výjezd a 2x zatažení... Ale to je spíš na výklad u pívááááááááááááááááá pokud mne do té doby nezavřou za Tram-fórum (vězeňský mundůr už jsem si koupil a donášku tvarohových buchet na Pankrác objednal)Proxy píše:A kolikrát vlastně ze všech šichet za měsíc začínáš/končíš v Hloubětíně? Kolik je zhruba těch střídání na trati? Víc nebo méně?
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Střídání na trati mi nijak nevadí, protože to z drtivé většiny znamená na Palmovce a to je 15 minut 19tkou do vozovny, kde mám případně uschované auto, nebo to mám z Palmovky 35 minut MHD rovnou domů.Proxy píše:A kolikrát vlastně ze všech šichet za měsíc začínáš/končíš v Hloubětíně? Kolik je zhruba těch střídání na trati? Víc nebo méně?
Ale abych ti odpověděl : málokterá šichta znamená výjezd - zatažení...
BTW : není tohle trochu OT?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
A kolikrát vlastně ze všech šichet za měsíc začínáš/končíš v Hloubětíně? Kolik je zhruba těch střídání na trati? Víc nebo méně?willyjeff píše:Jistěže příslušnost k vozovně je důležitá. Pro mě osobně je významná doba dopravy do místa činnosti. Do vozovny HL od svého bydliště to mám autem 15 minut a MHD 45 minut. Do Kobylis jsem jel autem 25 minut a MHD 75 minut, atd. Tento čas (jízdy do práce) není nijak honorovaný a proto přece musí být logické, že se mi nelíbí možnost prodloužení času dopravy do práce a tedy defacto zkrácení doby volna.
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
A to jsou ještě ty lepší případy vozoven, které máš poblíž. Jak by jsi asi jel k nám do Vokovic nebo do Motola?willyjeff píše:Jistěže příslušnost k vozovně je důležitá. Pro mě osobně je významná doba dopravy do místa činnosti. Do vozovny HL od svého bydliště to mám autem 15 minut a MHD 45 minut. Do Kobylis jsem jel autem 25 minut a MHD 75 minut, atd. Tento čas (jízdy do práce) není nijak honorovaný a proto přece musí být logické, že se mi nelíbí možnost prodloužení času dopravy do práce a tedy defacto zkrácení doby volna.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Jistěže příslušnost k vozovně je důležitá. Pro mě osobně je významná doba dopravy do místa činnosti. Do vozovny HL od svého bydliště to mám autem 15 minut a MHD 45 minut. Do Kobylis jsem jel autem 25 minut a MHD 75 minut, atd. Tento čas (jízdy do práce) není nijak honorovaný a proto přece musí být logické, že se mi nelíbí možnost prodloužení času dopravy do práce a tedy defacto zkrácení doby volna.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Ty jsi ale detailista - normálie je jako smlouva - já chtěl být srozumitelný pro ostatníradek31 píše:nevím na co má smlouvu Proxy, ale já jako řidič tramvaje mám smlouvu s místem výkonu práce "Hlavní město Praha" a zaměstnavatel DP ED (což už neexistuje), Sokolovská ....Proxy píše:A protože starého psa (současné kmenové řidiče) novým kouskům nenaučíš (máme na to smlouvu), tipuji, že se novým kurzistům za pár měsíců řekne, že po kurzu půjdou rovnou do letma...
takže v žádném případě nejsem zaměstnanec vozovny Motol, ani nemám nikde napsáno, že budu pracovat pouze pro vozovnu Motol .....
Příslušnost řidiče tramvaje k vozovně upravuje nařízení (= pokyn/směrnice) generálního ředitele DPP - račej si prosím dohledaj, co jsi podepsal
A přidám slovo do pranice: Je vůbec ta příslušnost tak důležitá Vždyt do vozovny stejně přijdeš buď brzo ráno nebo pozdě večer, kdy stejně nejsou úřední hodiny, takže pokud chceš něco vyřídit, ta stejně musíš přijet extra a pak je jedno, jestli pojedeš na CD nebo na GŘ nebo jinam...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
nevím na co má smlouvu Proxy, ale já jako řidič tramvaje mám smlouvu s místem výkonu práce "Hlavní město Praha" a zaměstnavatel DP ED (což už neexistuje), Sokolovská ....Proxy píše:A protože starého psa (současné kmenové řidiče) novým kouskům nenaučíš (máme na to smlouvu), tipuji, že se novým kurzistům za pár měsíců řekne, že po kurzu půjdou rovnou do letma...
takže v žádném případě nejsem zaměstnanec vozovny Motol, ani nemám nikde napsáno, že budu pracovat pouze pro vozovnu Motol .....
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Spíš než z jakékoliv vozovny(odbory jsou proti), bude pro CML jednodušší psát služby, protože se nebude muset ohlížet na jaký vůz ho pošle.Proxy píše:Až bude Motol plný poršeter, tak už žádní "motolští" kurzisté nebudouFořtík píše:Ovšem když bude Motol plný Poršáků, tak nevím, na čem by měli Motolští kurzeranti začínat...
Současnou snahou vedení je, aby řidič mohl dostat směnu s jakýmkoliv vozem z jakékoliv vozovny. A protože starého psa (současné kmenové řidiče) novým kouskům nenaučíš (máme na to smlouvu), tipuji, že se novým kurzistům za pár měsíců řekne, že po kurzu půjdou rovnou do letma...
Ale chtělo by to, aby se člověk občas dostal na něco na co má papíry, a vlastní vozovna to nevypravuje, aby si to oživil.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Až bude Motol plný poršeter, tak už žádní "motolští" kurzisté nebudouFořtík píše:Ovšem když bude Motol plný Poršáků, tak nevím, na čem by měli Motolští kurzeranti začínat...
Současnou snahou vedení je, aby řidič mohl dostat směnu s jakýmkoliv vozem z jakékoliv vozovny. A protože starého psa (současné kmenové řidiče) novým kouskům nenaučíš (máme na to smlouvu), tipuji, že se novým kurzistům za pár měsíců řekne, že po kurzu půjdou rovnou do letma...
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Nově vypadnuvší řidiči z kurzu mají již oprávnění na všechny typy tramvají v Praze (samozřejmě bez Historie a RT6). O tom, jestli je to dobře, či nikoliv se dá diskutovat. Nisméně souhlasím s tím, co zde uvedl tuším Mr. Cross a to je, že by se nováčci měli vyřádit na šlapadle, pak po nějaké době zkusit T6 a třeba až za půl roku, rok být připuštěni k Poršáku. Ovšem když bude Motol plný Poršáků, tak nevím, na čem by měli Motolští kurzeranti začínat...Padych píše:Po shlédnutí aktuálního rozdělení vozů do vozoven mě napadá: s čím nebo kde budou jezdit "čerství" řidiči z Motola? Nebo se už dělá kurz řidičů rovnou i na T6? Pro zajímavost - když jsem v roce 1990 jezdil "vedlejšák" pro ČKD Tatra, měly jsme vozy č. 0024 a 0025, byly to T7 s řízením "na ruku". Žádné rozšíření řidičáku nikdo nechtěl, prostě mi to ukázali, a jeď! Podobně jsem jednou jel i s KT8D5 (číslo 0018 nebo 0019, to už si nepamatuju). Vlastní rozšíření řidičáku na KT8D5 jsem získal až v roce 1994, už coby manipulační řidič v Motole.