Stránka 4 z 8

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 21:21
od Karotka
Proxy píše:(...) mám pocit, že jízda 14T je plynulejší a tišší než u ostatních vozů.
Ale možná je to jen můj pocit, protože nejvíc jezdím tramvají mezi Smíchovem a Barrandovem...
14T podle mě nejlíp simuluje styl jízdy starého ringhofferáku. Za jakékoli přemístění kontroléru mezi jízdou a výběhem se odmění citelným škubnutím. Je to smutné, ale podle mě v plynulosti jízdy vyhrává T3M.
Proxy píše:Naopak v poslední době nemám rád T3R.PLF. (...) Nejvíc se mi nelíbí jízdní vlastnosti, když je vůz v soupravě. Zvláště ve vlečňáku jsou velmi cítit nárazy spřáhel při zastavení a rozjezdech.
Možno pozorovat nejen u wanowlků, ale i u dalších souprav téže vozovny.

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 20:41
od MF
demon píše:Nejen zpočátku, tenhle stav trvá doteď... #-o
No asi jo, moc to nesleduji, neb tramvaje používám dnes zřídka. Určitě to je ale v menší míře.

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 19:17
od demon
MF píše:Děs by byl vlk + červenobílý vůz (stejně jako wany zpočátku, když nebyly vlci).
Nejen zpočátku, tenhle stav trvá doteď... #-o

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 18:55
od MF
7105 píše:Snad. Ale to by se musely přelakovat wlci, což by se DP asi moc nevyplatilo.
Nikde není zakázán provoz sólo vlků či soupravy vlk+vlk. Jen jsou tyto vozy přednostně určeny za wany. Pokud tedy bude vzhledná souprava vínových vozů, tak nevidím problém. Děs by byl vlk + červenobílý vůz (stejně jako wany zpočátku, když nebyly vlci).

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 18:50
od DavidD
7105 píše: Snad. Ale to by se musely přelakovat wlci, což by se DP asi moc nevyplatilo.
Můžou to třeba za začátku polepit reklamou..

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 18:41
od 7105
DavidD píše:
7105 píše:S prvními dvěma větami opět nesouhlasím. Dát wany do souprav byl špatný nápad (doporučil bych Vario LF2), ale jako sólo vozy jsou velmi dobré. Kapacitu mají díky zvýšené délce větší než T3. Taky se mi líbí design (až na dělený nárazník s hákem na odtah, plech nebo co to je kolem spřáhla a spáry po lepení).
No taky doufám, že po dodání několika desítek vozů 15T se wany vrhnou na sólo linky a soupravy postupně zmizí..
Snad. Ale to by se musely přelakovat wlci, což by se DP asi moc nevyplatilo.

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 18:35
od DavidD
7105 píše:S prvními dvěma větami opět nesouhlasím. Dát wany do souprav byl špatný nápad (doporučil bych Vario LF2), ale jako sólo vozy jsou velmi dobré. Kapacitu mají díky zvýšené délce větší než T3. Taky se mi líbí design (až na dělený nárazník s hákem na odtah, plech nebo co to je kolem spřáhla a spáry po lepení).
No taky doufám, že po dodání několika desítek vozů 15T se wany vrhnou na sólo linky a soupravy postupně zmizí..

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 18:25
od 7105
fricoolinek2 píše:Už mne to štve to hanění 14T - pokud není vyloženě špička, tak je to pro mne osobně jasně nejpohodlnější tramvaj. Pohodlné sedačky (ve velkém počtu), a (na rovných úseích) pohodlná jízda. JJ, zabrat sedadlo v 1. článku, na člověka netáhne, neprouděj kolem něj lidi. Pohoda.
Souhlasím, ale když je špička, tak to je opravdu děsné. A navíc, kolikrát už jsem se do narvané 14T nedostal i když nebyla špička, stačí jenom aby se 14T zdržela.
Proxy píše:Souhlasím. 14T jsou aktuálně moje neoblíbenější tramvaj. Články nad podvozky se ukazují jako dobrý nápad - jsou to oddíly, kde je klid, vždy místo k sezení a jsou dobře vytopené :-)
Na druhou stranu se z nich moc ve špičce nejde dostat.
Proxy píše:Dokonce nevadí ani boční sezení, protože mám pocit, že jízda 14T je plynulejší a tišší než u ostatních vozů. Ale možná je to jen můj pocit, protože nejvíc jezdím tramvají mezi Smíchovem a Barrandovem...
S první větou absolutně nesouhlasím, kdykoli jedu linkou č. 20 (úsek Vozovna Vokovice až Malostranské náměstí), je to pořád rozjezd a brždění, když někde náhle padne červená, tak na sebe lidé v článcích s bočním sezením padají. A s tím tichem - 14T je opravdu hlučná. Mnohem víc než třeba KT8N.
Proxy píše:Naopak v poslední době nemám rád T3R.PLF. Kvůli schodům uvnitř si většina cestujících neví pořádně kam stoupnout. Nejvíc se mi nelíbí jízdní vlastnosti, když je vůz v soupravě. Zvláště ve vlečňáku jsou velmi cítit nárazy spřáhel při zastavení a rozjezdech.
S prvními dvěma větami opět nesouhlasím. Dát wany do souprav byl špatný nápad (doporučil bych Vario LF2), ale jako sólo vozy jsou velmi dobré. Kapacitu mají díky zvýšené délce větší než T3. Taky se mi líbí design (až na dělený nárazník s hákem na odtah, plech nebo co to je kolem spřáhla a spáry po lepení).

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 16:48
od Bobik
fricoolinek2 píše:Už mne to štve to hanění 14T ....
Tak promiň no, ale nemůžu si pomoct. :D Nevím - četl jsi ten článek od Martina Šubrta ohledně obsaditelnosti vozů? To na začátek. Dále - pevný podvozky - to je věc kterou mi nikdo nevymluví že ne že by byla úplně špatná, ale do Prahy a její současné kolejové sítě naprosto nevhodná. A když jsme u toho, tak u všeho ostatního se dají jízdní vlastnosti celkem jednoduše poladit v každém depu (že se tak mnohdy neděje je vec jiná), ovšem se SW u 14T se perou na můj vkus už moc dlouho a furt to není ono.
Jinak máš recht, vezmu-li to podle svých subjektivních dojmů, taky nejraději cestuji v 1.článku. Ovšem pohodlná sedadla - no nevím, maj zvláštní sklon, zkus někdy jet na zadní lavici a udržet se. :?
Takže z globálu, srovnám-li to ze zbytkem, tak mi z toho vychází nejhorší tram. v Praze.

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 15:03
od PvvS
Mozna by obcas pomohla ta boule na krku, co se na ni odkladaji sluchatka..

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 15:00
od Vojta Tramvaj
Jak mám vědět pane admine že je to KRAVINA :?: :uklizecka:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 14:58
od MOp
Už jen představa TT Praha-Slaný je reálná asi jako metro v Kladně.

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 14:38
od Petr
Vojta Tramvaj píše:Tuhle jsem Slyšel že PP-čka byly na plánovanou TT Praha-Slaný a ten 1.Software byl na rychlou rovnou jízdu. (viz poznámka jednoho mladého řidiče z pankráce)
Omlouvám se za možnost vypadávání písmenka "B"
Zase tu někdo vytáhl tuhle KRAVINU #-o

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 14:34
od Vojta Tramvaj
Tuhle jsem Slyšel že PP-čka byly na plánovanou TT Praha-Slaný a ten 1.Software byl na rychlou rovnou jízdu. (viz poznámka jednoho mladého řidiče z pankráce)
Omlouvám se za možnost vypadávání písmenka "B"

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 13:43
od MM-Mikulovsky
Proxy píše:
fricoolinek2 píše:Už mne to štve to hanění 14T - pokud není vyloženě špička, tak je to pro mne osobně jasně nejpohodlnější tramvaj. Pohodlné sedačky (ve velkém počtu), a (na rovných úseích) pohodlná jízda. JJ, zabrat sedadlo v 1. článku, na člověka netáhne, neprouděj kolem něj lidi. Pohoda.
Souhlasím. 14T jsou aktuálně moje neoblíbenější tramvaj. Články nad podvozky se ukazují jako dobrý nápad - jsou to oddíly, kde je klid, vždy místo k sezení a jsou dobře vytopené :-) Dokonce nevadí ani boční sezení, protože mám pocit, že jízda 14T je plynulejší a tišší než u ostatních vozů.
Ale možná je to jen můj pocit, protože nejvíc jezdím tramvají mezi Smíchovem a Barrandovem...
Naopak v poslední době nemám rád T3R.PLF. Kvůli schodům uvnitř si většina cestujících neví pořádně kam stoupnout. Nejvíc se mi nelíbí jízdní vlastnosti, když je vůz v soupravě. Zvláště ve vlečňáku jsou velmi cítit nárazy spřáhel při zastavení a rozjezdech.
Wany v soupravě - podle mne i některých kolegů (s nimž jsem o tom mluvil) TRAM s nejhoršími jízdními vlastnostmi. Přikládáme to dost rozdílným brzdám zajišťovacím na vozech - wlk má (jako ostatní T3, T3M, T3RP) čelisťové, ale wana má nově kotoučové. Někteří dokonce říkají, že díky tomu nejdokonaleji simuluje napálený zrychlovač!
O 14T říkám, že nic proti ní nemám - (zatím) je nejlepší TRAM na svezení i řízení, pokud není přeplněná, nejede do oblouků o malých poloměrech a do klesání - mezi zastávkou Modřanská rokle a U Libušského potoka DC mi automaticky minimálně 3x změní maximální rychlost cca 35 až 45 km/h - čímž výrazně cuká (A proč mám sám nastavovat max. na 35, když ostatní TRAM tam naprosto bez problémů bezpečně jedou a zastaví z rychlosti kolem 50? Toto je důvod proč má přezdívky typu Bábovka. Navíc s prvním softvérem to nedělala - druhej a snad údajně již i třetí jsou čím dál horší!).
Najděte mi však jedinou pražskou linku, která v celé své délce uvedené podmínky splňuje - já jsem ji dosud nenašel, a proto dodávám není však vhodná na pražské TT! Proto u mne dosud vyhrává nízké KT s velmi slušnými jízdními vlastnostmi (na současných členitých TT), prostorem pro cestující i v kabině (rozhodně se tam uvelebím víc než v klasikách a Terezkách, i když zavírání zejména z vnějšku do dokonalosti hodně chybí) a možností jednoduchého a tedy rychlého nástupu kočárků případně možnosti svezení i vozíčkářů (sice tady můj pocit zhoršuje manuální plošina a hlavně její vzdálenost od kabiny).