Stránka 5 z 8

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 12:46
od pepik9111
Souhlasím. Ta buzerace Škody 14T je úplně o ničem. Také s ní jezdím nejraději a při focení na ni i číhám. Sedačky jsou nejlepší. (jízda mezi Černým koněm a Lehovcem byla ve Škodě 14T jediná, kdy mě nebolely zády), např. ty dřevěný sedačky mají příšerný sklon (90 stupňů). A nejlepší je 1. článek - žádní důchodci(nic proti nim) a nikdo tam moc nechodí. A hlavně je docela spolehlivá a design je nádhernej. Jenom bych dal na sedačky koženku, ta co je v autobusech a byla by dokonalá a že ničí koleje - aspoň se o těch 20 letech s nima začalo něco dělat - viz. Řepy.

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 11:06
od malesak
To samý cukání je i v nízkejch kachnách , když jedeš v zadním nebo středním článku tak to tak hrozně cuká jako ve vlaku. Proto mám rád starý kachny.

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 8:38
od Proxy
fricoolinek2 píše:Už mne to štve to hanění 14T - pokud není vyloženě špička, tak je to pro mne osobně jasně nejpohodlnější tramvaj. Pohodlné sedačky (ve velkém počtu), a (na rovných úseích) pohodlná jízda. JJ, zabrat sedadlo v 1. článku, na člověka netáhne, neprouděj kolem něj lidi. Pohoda.
Souhlasím. 14T jsou aktuálně moje neoblíbenější tramvaj. Články nad podvozky se ukazují jako dobrý nápad - jsou to oddíly, kde je klid, vždy místo k sezení a jsou dobře vytopené :-) Dokonce nevadí ani boční sezení, protože mám pocit, že jízda 14T je plynulejší a tišší než u ostatních vozů.
Ale možná je to jen můj pocit, protože nejvíc jezdím tramvají mezi Smíchovem a Barrandovem...

Naopak v poslední době nemám rád T3R.PLF. Kvůli schodům uvnitř si většina cestujících neví pořádně kam stoupnout. Nejvíc se mi nelíbí jízdní vlastnosti, když je vůz v soupravě. Zvláště ve vlečňáku jsou velmi cítit nárazy spřáhel při zastavení a rozjezdech.

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 02.1.2011 6:29
od fricoolinek2
Už mne to štve to hanění 14T - pokud není vyloženě špička, tak je to pro mne osobně jasně nejpohodlnější tramvaj. Pohodlné sedačky (ve velkém počtu), a (na rovných úseích) pohodlná jízda. JJ, zabrat sedadlo v 1. článku, na člověka netáhne, neprouděj kolem něj lidi. Pohoda.

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 01.1.2011 22:05
od DavidD
petr03 píše:Zda se mi to nebo jsem v tom prehledu prehledl nizkopodlazni T3?
T3R.PLF jsou zahrnuté ve vozech T3R.P stejně jako T3R.PV

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 01.1.2011 22:03
od petr03
Zda se mi to nebo jsem v tom prehledu prehledl nizkopodlazni T3?

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 01.1.2011 13:52
od 7105
MF píše:
Bobik píše:Mno, dovolím si nesouhlasit pane kolego. Jediná výhoda T6 oproti 14T jsou podvozky. Prodat obojí.
(Ale to je věc názoru) :D
Nebo prodat T6 a ještě rok dělat PLF
Nebo se vykašlat na všechno a nechat jenom všechno co osahuje "T3". :D

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 01.1.2011 11:17
od MF
Bobik píše:Mno, dovolím si nesouhlasit pane kolego. Jediná výhoda T6 oproti 14T jsou podvozky. Prodat obojí.
(Ale to je věc názoru) :D
Nebo prodat T6 a ještě rok dělat PLF

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 01.1.2011 11:15
od Marty9122
demon píše:Tak jestli jsem to dobře spočítal, měl by vozový park DPP čítat k dnešnímu dni 930 provozních vozů.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x ŽI)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)

Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí. :wink:
Nechci být uplný rejpal, ale jen dotaz: T3M máme pár ve Strašnicích ( přesný počet teď z hlavy nevím ), ale na Žižkově nevím ani jedné ... není tam jen překlep, místo ŽI by tam mělo být SA?
Jinak přehled pěkný, díky

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 01.1.2011 1:46
od Bobik
MF píše:... Prodejte raději všech 60 14T a nechte tu 60 ks T6!
Mno, dovolím si nesouhlasit pane kolego. Jediná výhoda T6 oproti 14T jsou podvozky. Prodat obojí.
(Ale to je věc názoru) :D

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 31.12.2010 20:36
od DavidD
MF píše:
demon píše:Tak jestli jsem to dobře spočítal, měl by vozový park DPP čítat k dnešnímu dni 930 provozních vozů.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x ŽI)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)

Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí. :wink:
Tak spočtu li T3+T3M+T3SU+T6 tedy vozy, se kterými se v budoucnu blízkém i vzdáleném nepočítá, tak je to 440 kousků, tedy 220 dvojic, které má nahradit 250 15T, tedy s rezervou 30 vozů 15T... Prodejte raději všech 60 14T a nechte tu 60 ks T6!
No hlavně se nesmí zapomínat, že ke konci dodávek 15T budou již také odcházet první T3R.P..

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 31.12.2010 20:31
od MF
demon píše:Tak jestli jsem to dobře spočítal, měl by vozový park DPP čítat k dnešnímu dni 930 provozních vozů.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x ŽI)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)

Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí. :wink:
Tak spočtu li T3+T3M+T3SU+T6 tedy vozy, se kterými se v budoucnu blízkém i vzdáleném nepočítá, tak je to 440 kousků, tedy 220 dvojic, které má nahradit 250 15T, tedy s rezervou 30 vozů 15T... Prodejte raději všech 60 14T a nechte tu 60 ks T6!

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 31.12.2010 19:59
od Bobik
Jojo, taky mě to překvapilo. Jestli to nebude tím, že se SU snaží co nejvíc "vojezdit a vyhodit", tudíž to na pohled vypadá že ve VO stále pevně vládnou.

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 31.12.2010 19:24
od OMH
Díky za pěkný přehled.
Bych ani neřekl, že ve VO už je jen 68 T3SUCS... oproti 80T3RP.

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Napsal: 31.12.2010 19:14
od demon
Tak jestli jsem to dobře spočítal, měl by vozový park DPP čítat k dnešnímu dni 930 provozních vozů.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x SA)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)

Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí. :wink: