Vozový park a řidičská oprávnění

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
davidtk
Uživatel
Příspěvky: 335
Registrován: 04.1.2008 13:25

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od davidtk » 12.3.2008 21:58

demon píše:
Petr píše:...vězeňský mundůr už jsem si koupil a donášku tvarohových buchet na Pankrác objednal) :oops:
Jen aby's
nevyfás Ruzyň, tam bys moh' maximálně zkoumat obsazenost Káemova AEkspresssuuu... :wink:
Nenene, může zkoumat leda tak obsazenosti 225, 108 a možná dohlédne na nádraží. Mimochodem, chodil bych ho navštěvovat, mám to kousíček :-D a že neuhodnete proč ;) johny ví. Btw ... vokovičáci zda-li tu jste .. berou ještě?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6001
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od demon » 12.3.2008 21:19

Petr píše:...vězeňský mundůr už jsem si koupil a donášku tvarohových buchet na Pankrác objednal) :oops:
Jen aby's
nevyfás Ruzyň, tam bys moh' maximálně zkoumat obsazenost Káemova AEkspresssuuu... :wink:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Proxy » 12.3.2008 20:13

Petr píše:Většina směn opravdu znamená výjezd z vozovny -> střídání na trati, nebo střídání na trati -> zatažení do vozovny. Tzv. středních turnusů, tedy časti směn, kdy řidič začíná směnu střídáním na trati a končí jí opět střídání na trati je stále menšina. Takže za měsíc z cca 20 pracovních dní máš tak 1/2 ranní (výjezdy), 2/2 odpolední (zatažení). Samozřejmě jsou v tom i tzv. šedjry, což může být i 2x výjezd a 2x zatažení...
Díky za odpověď =D>

Doufám, že máš na Pankráce také objednaný pokoj s výhledem na vozovnu - bez toho by to nebylo ono :lol:

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Damir Holas » 12.3.2008 19:14

Petr píše:Ale to je spíš na výklad u pívááááááááááááááááá =D> pokud mne do té doby nezavřou za Tram-fórum (vězeňský mundůr už jsem si koupil a donášku tvarohových buchet na Pankrác objednal) :oops:
Bude v těch buchtách zachumlaný mobil pro spojení s okolním světem? :) Případně pilník pro překonání mříží? :wink:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Absolut » 12.3.2008 17:10

Tak jo, pane Petře, pojďme na pííííívoo =D>

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Petr » 12.3.2008 16:07

Proxy píše:A kolikrát vlastně ze všech šichet za měsíc začínáš/končíš v Hloubětíně? Kolik je zhruba těch střídání na trati? Víc nebo méně?
Většina směn opravdu znamená výjezd z vozovny -> střídání na trati, nebo střídání na trati -> zatažení do vozovny. Tzv. středních turnusů, tedy časti směn, kdy řidič začíná směnu střídáním na trati a končí jí opět střídání na trati je stále menšina. Takže za měsíc z cca 20 pracovních dní máš tak 1/2 ranní (výjezdy), 2/2 odpolední (zatažení). Samozřejmě jsou v tom i tzv. šedjry, což může být i 2x výjezd a 2x zatažení... Ale to je spíš na výklad u pívááááááááááááááááá =D> pokud mne do té doby nezavřou za Tram-fórum (vězeňský mundůr už jsem si koupil a donášku tvarohových buchet na Pankrác objednal) :oops:

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od willyjeff » 12.3.2008 15:26

Proxy píše:A kolikrát vlastně ze všech šichet za měsíc začínáš/končíš v Hloubětíně? Kolik je zhruba těch střídání na trati? Víc nebo méně?
Střídání na trati mi nijak nevadí, protože to z drtivé většiny znamená na Palmovce a to je 15 minut 19tkou do vozovny, kde mám případně uschované auto, nebo to mám z Palmovky 35 minut MHD rovnou domů.
Ale abych ti odpověděl : málokterá šichta znamená výjezd - zatažení...
BTW : není tohle trochu OT?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Proxy » 12.3.2008 13:40

willyjeff píše:Jistěže příslušnost k vozovně je důležitá. Pro mě osobně je významná doba dopravy do místa činnosti. Do vozovny HL od svého bydliště to mám autem 15 minut a MHD 45 minut. Do Kobylis jsem jel autem 25 minut a MHD 75 minut, atd. Tento čas (jízdy do práce) není nijak honorovaný a proto přece musí být logické, že se mi nelíbí možnost prodloužení času dopravy do práce a tedy defacto zkrácení doby volna.
A kolikrát vlastně ze všech šichet za měsíc začínáš/končíš v Hloubětíně? Kolik je zhruba těch střídání na trati? Víc nebo méně?

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1079
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od 7080 » 12.3.2008 9:05

willyjeff píše:Jistěže příslušnost k vozovně je důležitá. Pro mě osobně je významná doba dopravy do místa činnosti. Do vozovny HL od svého bydliště to mám autem 15 minut a MHD 45 minut. Do Kobylis jsem jel autem 25 minut a MHD 75 minut, atd. Tento čas (jízdy do práce) není nijak honorovaný a proto přece musí být logické, že se mi nelíbí možnost prodloužení času dopravy do práce a tedy defacto zkrácení doby volna.
A to jsou ještě ty lepší případy vozoven, které máš poblíž. Jak by jsi asi jel k nám do Vokovic nebo do Motola?

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od willyjeff » 11.3.2008 20:15

Jistěže příslušnost k vozovně je důležitá. Pro mě osobně je významná doba dopravy do místa činnosti. Do vozovny HL od svého bydliště to mám autem 15 minut a MHD 45 minut. Do Kobylis jsem jel autem 25 minut a MHD 75 minut, atd. Tento čas (jízdy do práce) není nijak honorovaný a proto přece musí být logické, že se mi nelíbí možnost prodloužení času dopravy do práce a tedy defacto zkrácení doby volna.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Proxy » 11.3.2008 15:45

radek31 píše:
Proxy píše:A protože starého psa (současné kmenové řidiče) novým kouskům nenaučíš (máme na to smlouvu), tipuji, že se novým kurzistům za pár měsíců řekne, že po kurzu půjdou rovnou do letma...
nevím na co má smlouvu Proxy, ale já jako řidič tramvaje mám smlouvu s místem výkonu práce "Hlavní město Praha" a zaměstnavatel DP ED (což už neexistuje), Sokolovská ....
takže v žádném případě nejsem zaměstnanec vozovny Motol, ani nemám nikde napsáno, že budu pracovat pouze pro vozovnu Motol .....
Ty jsi ale detailista - normálie je jako smlouva - já chtěl být srozumitelný pro ostatní :roll:
Příslušnost řidiče tramvaje k vozovně upravuje nařízení (= pokyn/směrnice) generálního ředitele DPP - račej si prosím dohledaj, co jsi podepsal :lol:


A přidám slovo do pranice: Je vůbec ta příslušnost tak důležitá :?: Vždyt do vozovny stejně přijdeš buď brzo ráno nebo pozdě večer, kdy stejně nejsou úřední hodiny, takže pokud chceš něco vyřídit, ta stejně musíš přijet extra a pak je jedno, jestli pojedeš na CD nebo na GŘ nebo jinam...

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od radek31 » 11.3.2008 13:18

Proxy píše:A protože starého psa (současné kmenové řidiče) novým kouskům nenaučíš (máme na to smlouvu), tipuji, že se novým kurzistům za pár měsíců řekne, že po kurzu půjdou rovnou do letma...
nevím na co má smlouvu Proxy, ale já jako řidič tramvaje mám smlouvu s místem výkonu práce "Hlavní město Praha" a zaměstnavatel DP ED (což už neexistuje), Sokolovská ....

takže v žádném případě nejsem zaměstnanec vozovny Motol, ani nemám nikde napsáno, že budu pracovat pouze pro vozovnu Motol .....

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1079
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od 7080 » 11.3.2008 12:49

Proxy píše:
Fořtík píše:Ovšem když bude Motol plný Poršáků, tak nevím, na čem by měli Motolští kurzeranti začínat...
Až bude Motol plný poršeter, tak už žádní "motolští" kurzisté nebudou :wink:
Současnou snahou vedení je, aby řidič mohl dostat směnu s jakýmkoliv vozem z jakékoliv vozovny. A protože starého psa (současné kmenové řidiče) novým kouskům nenaučíš (máme na to smlouvu), tipuji, že se novým kurzistům za pár měsíců řekne, že po kurzu půjdou rovnou do letma...
Spíš než z jakékoliv vozovny(odbory jsou proti), bude pro CML jednodušší psát služby, protože se nebude muset ohlížet na jaký vůz ho pošle.
Ale chtělo by to, aby se člověk občas dostal na něco na co má papíry, a vlastní vozovna to nevypravuje, aby si to oživil.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Proxy » 11.3.2008 12:37

Fořtík píše:Ovšem když bude Motol plný Poršáků, tak nevím, na čem by měli Motolští kurzeranti začínat...
Až bude Motol plný poršeter, tak už žádní "motolští" kurzisté nebudou :wink:
Současnou snahou vedení je, aby řidič mohl dostat směnu s jakýmkoliv vozem z jakékoliv vozovny. A protože starého psa (současné kmenové řidiče) novým kouskům nenaučíš (máme na to smlouvu), tipuji, že se novým kurzistům za pár měsíců řekne, že po kurzu půjdou rovnou do letma...

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozový park a řidičská oprávnění

Příspěvek od Fořtík » 11.3.2008 11:57

Padych píše:Po shlédnutí aktuálního rozdělení vozů do vozoven mě napadá: s čím nebo kde budou jezdit "čerství" řidiči z Motola? Nebo se už dělá kurz řidičů rovnou i na T6? Pro zajímavost - když jsem v roce 1990 jezdil "vedlejšák" pro ČKD Tatra, měly jsme vozy č. 0024 a 0025, byly to T7 s řízením "na ruku". Žádné rozšíření řidičáku nikdo nechtěl, prostě mi to ukázali, a jeď! Podobně jsem jednou jel i s KT8D5 (číslo 0018 nebo 0019, to už si nepamatuju). Vlastní rozšíření řidičáku na KT8D5 jsem získal až v roce 1994, už coby manipulační řidič v Motole. :D
Nově vypadnuvší řidiči z kurzu mají již oprávnění na všechny typy tramvají v Praze (samozřejmě bez Historie a RT6). O tom, jestli je to dobře, či nikoliv se dá diskutovat. Nisméně souhlasím s tím, co zde uvedl tuším Mr. Cross a to je, že by se nováčci měli vyřádit na šlapadle, pak po nějaké době zkusit T6 a třeba až za půl roku, rok být připuštěni k Poršáku. Ovšem když bude Motol plný Poršáků, tak nevím, na čem by měli Motolští kurzeranti začínat...

Zamčeno