Ja bych k tomu prechodu na Kavalirce jeste dodal - kde udelali soudruzi chybu, ze jim ten pokus o prvni Z prechod v Praze nevysel.. Asi se malo v cizine divali kolem sebe, ale takto to tam zmrvit dokazi pouze ceske hlavicky a rucicky.Martin Šubrt píše:K těm SSZ. Zatímco v civilizovaném Německu se přechody přes TT u zastávek nesignalizují, byť je třeba signalizován přechod ze strany na zastávku, v Praze to s výjimkou hrdinné odvahy projektanta a zabradlového odsunutí přechodu na Kavalírce nejde a standard prostě je tam ty světla vrazit. Vděčíme za to dvěma spěcialistům na dopravní telematiku na odboru dopravy MHMP a jejich oblíbenému policistovi.
Kdyz uz zde byla rec o te Hradcanske - cekam, kdy tam kazdou chvili, nekdo nekoho sejme.. Neda mi to si take neprisadit. Pokud jede tram v primem smeru krizovatkou Spejchar/Hradcanska, stiha v pripade fungujici dynamiky volno jen pokud jede velice rychle. Pokud se vsak ridic coura, coz je i pripad jizdy z Badeniho, je vzdy temer 100% sance, ze chytne stuj primo na cumaku. Nedej boze, kdyz jsou v zastavkach jiz nejake ty soupravy a ridici stridajici prestavky. Zaroven SSZ blize krizovatce Hradcanska trpi casto ztratami pameti, tudiz se znenadani tram odhlasuji a ridici nez pochopi, ze se maji jit navolit, tak radeji cekaji a cekaji, dokud nejede nekdo proti. No a kdyz se jede ve smeru dc, tak presne po odstanicovani a naslapnuti pada okamzite volno. Ve skutecnosti to tam ve spicce vypada jako jedno jedine parkoviste tramvaji..