Stránka 29 z 32

Re: Zátahové orientace

Napsal: 14.4.2008 11:33
od 2217
NO, kdyby mě přitáhla na Kobylisích 24 s Palmovkou, tak do toho nepolezu. Divná linka a ještě divnější orientací! :shock: To si radši počkám třeba na takovou 14 s orientací Barrandov, o které vím, kudy jede.
Do inverzně označených tramvají už taky nelezu. Jakmile se miz tramvaje ozve linka X, směr depo Y, jdu od toho, neb co mi provedla 21 z Kublova, se mi fakt nelíbilo.
JŘ ve stanici přečtu pouze ve dne, za jasného počasí, perfektní čistoty sloupku a ještě to stejně očichám!
K zátahům služebně: V Českých Budějovicích se taky zatahuje bez kaštanů. HOdí se tam symbol trojúhelníčku s vykřičníkem a "MANIPULAČNÍ JÍZDA" a je po ptákách... V případě cedulí se rpostě svleče.
Apropo, nedají se někdae vyšašit trasy zatahujících/najíždějících linek? TAková 20 u HLaváku mě dlouho mátla, až jsem do ní jednou vlezla a ejhle, ono to jede na Národku...

Re: Zátahové orientace

Napsal: 13.4.2008 22:29
od Brejšín
Zmíněná situace Kaštan jede z Kobylis na Nový Hloubětín.
1) Je skoumaví a přečte si to v JŘ a počká na ten spoj
a)stav jako dnes, dotyčný ví kam to jede ostatní asi tápou
b)nebo orientace Palmovka, on to ví a ostatní taky, že tím dojedou na Palmovku

2) Úplně náhodně mu přijede jakákoli tramvaj směrem na Palmovku
a) ví že na Nový Hloubětín nic přímo nejede a tak jako tak musí na Palmovce přestupovat, ano může se trefit na bod 1a
b) má štěstí na bod 1b a tramvaj s orientací Palmovka mu u té Palmovky řekla že dále pokračuje na Starý Hloubětín


Teď mi řeknětě co je lepší a kde je matení více cestujících. :wink:

Re: Zátahové orientace

Napsal: 13.4.2008 18:35
od jara
Nitro:Nevím zažil jsem to navlastní kůži když jsem pospíchal na spoj domů a jezdili furt jen služební tramvaje.

Slimman:Já si občas řikám, že by bylo nejlepší zatáhnout nejkratší cestou a byl by klid. Ono když pak třeba zatahují z Hostivaře,Petřin,Barandova samé tramvaje do jedné vozovny tak to naštve...... Ale je to otázka asi pohledu.

Re: Zátahové orientace

Napsal: 13.4.2008 18:22
od slimman
jara píše:U nás to ropid nezaplatí tak se jezdí s lidma.
Jak nezaplatí ? U nás jsou právě, pokud vím, výjezdy a zátahy placené, a proto se může jezdit s lidma ne nejkratší trasou.

Re: Zátahové orientace

Napsal: 13.4.2008 18:04
od nitro
jara píše:Hold v cizině se zatahuje služebně a nikomu to nevadí. U nás to ropid nezaplatí tak se jezdí s lidma.
Ale zase si predstav ze cekas na tramvaj a okolo tebe projedou 2 zatahujici do vozovny vedle ktere bydlis :wink: Nerikej ze by te to nenastvalo :)

Re: Zátahové orientace

Napsal: 13.4.2008 17:56
od jara
Z mého pohledu si myslím že je lepší aby tam byla poslední stanice, kterou tramvaj na své lince projede. V případě linky 24 tam bude Palmovka a po odhlášení zastávky Divadlo pod Palmovkou se to přehoupne na Vozovna Hloubětín a bude pokračovat do zastávky Starý Hloubětín (a už tu máme matení cestujicích :-)). Hold v cizině se zatahuje služebně a nikomu to nevadí. U nás to ropid nezaplatí tak se jezdí s lidma.

Re: Zátahové orientace

Napsal: 13.4.2008 16:53
od willyjeff
pawel píše:na und? právě o to jde. ne každý ví, kde je hloubětín, resp. kudy vedou koleje do hloubětína a že "jede do voz.hl." = "jede po prav. trase jen na palmovku".
špatně jsem se vyjádřil...Dneska když taková tramvaj jede z Kobylis do Hloubětína, tak hodně cestujících ví, kde je Hloubětín a ví, že to teda není jejich směrem, nebo naopak je...Když na orientacích bude jenom Palmovka, skoro nikdo z cestujících si neumí přiřadit ev. č. k vozovně, takže nebude vědět kam dál jede a předpokládám, že to buď víc lidí odradí vůbec tou tramvají jet nebo se budou víc ptát řidiče...Jak mohou vědět, že z tý Palmovky třeba nejede nahoru na Ohradu, kam by se jim to třeba hodilo apod...

a ještě dodatek...Myslíte si, že zastávka Vápenka je známější než Voz. Žižkov? Doopravdy každý cestující zná linkové vedení linky 1 a ví, že na trase ta Vápenka doopravdy je? ;-)

Re: Zátahové orientace

Napsal: 13.4.2008 16:38
od pawel
na und? právě o to jde. ne každý ví, kde je hloubětín, resp. kudy vedou koleje do hloubětína a že "jede do voz.hl." = "jede po prav. trase jen na palmovku".

Re: Zátahové orientace

Napsal: 13.4.2008 16:06
od willyjeff
myslím že to není řešení...Představme si linku 24 zatahující z Březíněveský do voz. Hloubětín. Takže vyjede z Kobylis s orientací "Palmovka" a co dál? Tohle by bylo matení dokonané k dokonalosti ;-)

Re: Zátahové orientace

Napsal: 13.4.2008 14:29
od pawel
yes.

Re: Zátahové orientace

Napsal: 13.4.2008 14:23
od Karosák
Já souhlasím s variantou zobrazení poslední zastávky na pravidelné trase. Zde by to mohlo jednou zahlásit,že to jde jinam (popř kudy) a zinvertovalo by si to orientaci. U vozoven by to pochopitelně nic neudělalo, jen vysypalo substrát a hurá do vrat. Co se teploměrů týče, mohly by jako konečnou "DO ZASTÁVKY" uvádět poslední pravidelnou zast. a v místě sjetí by naběhla zátahová trasa. Což :?: :!: :wink:

Re: Zátahové orientace

Napsal: 13.4.2008 13:13
od trainzjohny
Téma odděleno od postřehů z terénu.

Re: Vypravení vozů

Napsal: 13.4.2008 13:04
od pawel
brejšín: souhlas.
jinak mě celkem překvapuje, že např. d-1 zatahující na žižkov zobrazuje (T6) inverzně "Voz.Ž."...? před pár lety jezdila s orientací "Vápenka".

Re: Vypravení vozů

Napsal: 13.4.2008 12:17
od gabuliatko
me by pro pocatek stacilo aby linky ktere konci pravidelne u vozovny (napada mne 14,18,25) nematly kastanstvo
dale linky ktere maji vozovnu po trase aby uvadely posledni nacestnou zastavku neinverzne
zbytek bych prozatim nechal, hodi se info ze 12 jede do vozovny, ale vzdy to musi byt az z Palmovky a ne aby pulka spoju jela z Palmovky a pulka z Holesovic Trojskou (mam pocit ze to je splneno), od toho jsou bocni panely nebo info v zast. j. r.

Re: Vypravení vozů

Napsal: 13.4.2008 10:56
od Josef
To je sice pravda, ale někudy to zatáhnout musí.