Re: Vypravení vozů
Napsal: 13.4.2008 7:54
Práve u 4 a 23 je taky trochu problém.
Neb něco zatahuje z I.P. Pavlova v pravo a něco až z Čechova náměstí, díky absolutní nepravidelnosti těchto linek si tak leda můžeš hodit korunou kudy zrovna ta tvoje pojede. Problém je že tak do 20 hodin nikdo JŘ nečte, taky proč když to jezdí čato. A právě v této době zatahují šejdry, které asi v největší míře splnňují diskutované téma. Např . 1 z Petřin na Žižkov, 2 z Petřin do Vokovic,3 z Modřan do Hloubětín, 5 z Výstavište přes Olšany do Hloubětína, Strašnic, Žižkova, 6 od Smíchova do Strašnic a Žižkova, 7 z UD do Motola, 8 od Podbaby do Hloubětína, 9 z Řep na žižkov a ze Spojovaví do Motola, 10 od Řep do Kobylis, 11 o dSpořilova do Strašnic, 12 od Barrandova do Kobylis a Žižkova, 13 od Barrandova do Motola, Pankráce a Žižkova, 14 ob Barrandova do Kobylis a od Kobylis na Pankrác, 15 od Vypichu do Kobylis, 16 od Braníka na Žižkov, 17 od Modřan do Kobylis, 18 od Petřin na Pankrác, 19 od Kubáně do Hloubětína, 20 od Šárky do Motola a od Barrandova do Vokovic, 21 viz níže, 22 os Bílé Hory do Strašnic, 23 vioz víše o víkendu od Malovanky do Strašnic, 24 od Radošovické do Kobylis a Hloubětína obráceně na Pankrác, 25 z Bílé Hory do Kobylis a finálně 26 ze Šárky do Strašnic a ˇ6ižkova.
Všechny tyto trasy mi silně lezou krkem kdy je vlak vybaven přehazkou či invezním nápisem a tlampá "Vlak jede do vozovny XY". Stejně všechny tyto zatahující trasy, někdy i v 90-100% délky pravidelné linky, masjí svůj vlastní kód hlásiče. Takže je to o tom jen zaujmout stanovisko, přepsat 2 odstavce v D1/2 a hurá a 1 může jet s Vápenkou, 2 z Voz Vok ale neinverzní, 3 s Nademlejnskou, 4 s I.P. P nebo normálním Čechov nám, 5 s olšanskými hřbitovy, 6 s Kubání, 7 s neinverzní Voz Motol, 8 s Vysočanskou, 9 s Vápenkou či neinv. Voz Mot, 10 s Kobylisama, 11 s neinv voz Strašnice, 12 s Palmovkou, 13 s Andělěm, 14 z Neiv voz Kobylisy či Morání, 15 s Palmovkou, 16 s Vápenkou, 17 s Kobylisama, 18 s neinv Pankrácí, 19 s Novým Hloubětínem, 20 s Andělěm či neiv Voz Vok, 21 S národním Divadlem či třídou, 22 s Průběžnou, 23 s Kubání či I.P.P. , 24 s Kobylisama či Palmovkou a Otakarovou, 25 s nein Voz Kobylisy, 26 s nein Voz Strašnice, či Vltavskou a Nákl nádr Žižkov.
Obávám se že v těchto případech rovnou vozovna nadělá víc paseky než užitku a 70-90% cestujících nezajímá že to jede někam do vozovny, ale ty zajímá kam až to jede po pravidelné trase což v dnešním případě je dost loterie.
Nechci aby řidič cokoliv rozdával, jen chci aby byl upraven hlásič tak, aby hlášku tento vlak jede jinam než chcete, to řikalo jen několik stanic před skutečným sjetím z trasy. A zbytečně to nemátlo na druhém konci Prahy. Nic na zastávce nezjistím neb 40% populace má nějaké problémi proč ten JŘ nepřečtou. Možná ne všichni dokaží ty 2,5 mm písmenka přečíst nedej bože když je tam simbol vozíčkáře a ještě písmeno.
Neb něco zatahuje z I.P. Pavlova v pravo a něco až z Čechova náměstí, díky absolutní nepravidelnosti těchto linek si tak leda můžeš hodit korunou kudy zrovna ta tvoje pojede. Problém je že tak do 20 hodin nikdo JŘ nečte, taky proč když to jezdí čato. A právě v této době zatahují šejdry, které asi v největší míře splnňují diskutované téma. Např . 1 z Petřin na Žižkov, 2 z Petřin do Vokovic,3 z Modřan do Hloubětín, 5 z Výstavište přes Olšany do Hloubětína, Strašnic, Žižkova, 6 od Smíchova do Strašnic a Žižkova, 7 z UD do Motola, 8 od Podbaby do Hloubětína, 9 z Řep na žižkov a ze Spojovaví do Motola, 10 od Řep do Kobylis, 11 o dSpořilova do Strašnic, 12 od Barrandova do Kobylis a Žižkova, 13 od Barrandova do Motola, Pankráce a Žižkova, 14 ob Barrandova do Kobylis a od Kobylis na Pankrác, 15 od Vypichu do Kobylis, 16 od Braníka na Žižkov, 17 od Modřan do Kobylis, 18 od Petřin na Pankrác, 19 od Kubáně do Hloubětína, 20 od Šárky do Motola a od Barrandova do Vokovic, 21 viz níže, 22 os Bílé Hory do Strašnic, 23 vioz víše o víkendu od Malovanky do Strašnic, 24 od Radošovické do Kobylis a Hloubětína obráceně na Pankrác, 25 z Bílé Hory do Kobylis a finálně 26 ze Šárky do Strašnic a ˇ6ižkova.
Všechny tyto trasy mi silně lezou krkem kdy je vlak vybaven přehazkou či invezním nápisem a tlampá "Vlak jede do vozovny XY". Stejně všechny tyto zatahující trasy, někdy i v 90-100% délky pravidelné linky, masjí svůj vlastní kód hlásiče. Takže je to o tom jen zaujmout stanovisko, přepsat 2 odstavce v D1/2 a hurá a 1 může jet s Vápenkou, 2 z Voz Vok ale neinverzní, 3 s Nademlejnskou, 4 s I.P. P nebo normálním Čechov nám, 5 s olšanskými hřbitovy, 6 s Kubání, 7 s neinverzní Voz Motol, 8 s Vysočanskou, 9 s Vápenkou či neinv. Voz Mot, 10 s Kobylisama, 11 s neinv voz Strašnice, 12 s Palmovkou, 13 s Andělěm, 14 z Neiv voz Kobylisy či Morání, 15 s Palmovkou, 16 s Vápenkou, 17 s Kobylisama, 18 s neinv Pankrácí, 19 s Novým Hloubětínem, 20 s Andělěm či neiv Voz Vok, 21 S národním Divadlem či třídou, 22 s Průběžnou, 23 s Kubání či I.P.P. , 24 s Kobylisama či Palmovkou a Otakarovou, 25 s nein Voz Kobylisy, 26 s nein Voz Strašnice, či Vltavskou a Nákl nádr Žižkov.
Obávám se že v těchto případech rovnou vozovna nadělá víc paseky než užitku a 70-90% cestujících nezajímá že to jede někam do vozovny, ale ty zajímá kam až to jede po pravidelné trase což v dnešním případě je dost loterie.
Nechci aby řidič cokoliv rozdával, jen chci aby byl upraven hlásič tak, aby hlášku tento vlak jede jinam než chcete, to řikalo jen několik stanic před skutečným sjetím z trasy. A zbytečně to nemátlo na druhém konci Prahy. Nic na zastávce nezjistím neb 40% populace má nějaké problémi proč ten JŘ nepřečtou. Možná ne všichni dokaží ty 2,5 mm písmenka přečíst nedej bože když je tam simbol vozíčkáře a ještě písmeno.