Klimatizace vozidel (dříve Vedro)
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji za dovysvětlení doplnění.
U nás některé vozy jsou (vokovická sučka) jsou také dělaná že tam mají v zadním voze vše nejnutnější. A myslí si že by se klidně takhle mohli rekonstruovat i vozy v Praze. Jak jsem psal každé město má něco "svého" Ale třeba ten B vůz když jde na tu upravu na to bečko tak by se mu mohl zadělat ten rámeček na orientaci vpředu vypadalo by to třeba líp. Tím jsem myslel že vůz vypadá jinak. Ale chápu že strkat peníze do vozu který jde za 2 roky do šrotu nemá cenu.
Hold jiný kraj jiný mrav. Tady se kvůli blbejm roletkám na vozy T3 to zkoušelo přes 5let.
U nás některé vozy jsou (vokovická sučka) jsou také dělaná že tam mají v zadním voze vše nejnutnější. A myslí si že by se klidně takhle mohli rekonstruovat i vozy v Praze. Jak jsem psal každé město má něco "svého" Ale třeba ten B vůz když jde na tu upravu na to bečko tak by se mu mohl zadělat ten rámeček na orientaci vpředu vypadalo by to třeba líp. Tím jsem myslel že vůz vypadá jinak. Ale chápu že strkat peníze do vozu který jde za 2 roky do šrotu nemá cenu.
Hold jiný kraj jiný mrav. Tady se kvůli blbejm roletkám na vozy T3 to zkoušelo přes 5let.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
KT8 mame celkem 38, tpu vice, ovsem z hledisk adilu pouze 3. Klasicke KT8, ktere uz silne ubyvaji, pak reko KT8D5R.N2, ktere se lisi hlavne statakem, vyzbroj je jinak temer stejna a pak ucelenku KT8D5N s TV14, ktere jsou shodne.jara píše: A pokud jde o TVÉ články. Tak sice pěkné že mají klimu. Ale kolik v Brně mají vozů KT8 a jejich modifikací já mám za to že 3. A každá je něčím originální. Podle fotek mají více druhů řadičů. Když se koukneš na soupravu tak ve větším množství se první vůz liší od druhého. Takže zase mají zbytečně více ND a to beru jako také horší věc držet ND
Olomouc-Menší město ale klimu tam mají jen Astry a 2 wany. Astra se v praze zkoušela nebyla vybrána pro nákup. Takže ono to také není že jo zase takové. Když v Olomouci mají 8 vozů s klima. To jich praha má 12.
Ono každé město má něco
Prvni vuz se od druheho lisi tim ze je TRVALY B vuz, pouze nekolik jich je tzv C vozy, ktere maji plne vybaveni kabiny pro jizdu solo. Jinak je kabina vybavena pouze nejnutnejsima doplnkama pro pripad odtlaceni zadnim vozem , nebo pojezdy po vozovne. Je zbytecny do nej cpat buse, palubak, mokrej hadr, kdyz stejne jezdi jenom jako zadni. Totez i u T6.
Zajimavy je ze u nas se mokrej hadr cpe i na stary vozy, ktery kolikrat nemaji daleko do srotu.
Je tu ve zkousce i plnohodnotna klina na voze 14Tr (trolejbus , ne porse) a to tusim na 3217.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
No to máš pravdu. Ale demon asi ví co se tedy probírá na Peku(nebo jakou to má zkratku) a tak pokud tam jsou jako zástupci řidičů takoví kteří mokrý hadr nechtějí!!!! Tak věřím že ta opravdová klima a uprava pro ní ten milion stojí.
Možná by to chtělo se zamyslet kdo tam z odborů tedy chodí. Ono jich máte víc. A tak tedy asi někdo mezi váma kope proti vám. Takto nějak podobně to bylo s vaší stávkou že jo??? To je to čím jsem myslel výkřik do tmy
Olomouc-Menší město ale klimu tam mají jen Astry a 2 wany. Astra se v praze zkoušela nebyla vybrána pro nákup. Takže ono to také není že jo zase takové. Když v Olomouci mají 8 vozů s klima. To jich praha má 12.
Ono každé město má něco
Možná by to chtělo se zamyslet kdo tam z odborů tedy chodí. Ono jich máte víc. A tak tedy asi někdo mezi váma kope proti vám. Takto nějak podobně to bylo s vaší stávkou že jo??? To je to čím jsem myslel výkřik do tmy
A pokud jde o TVÉ články. Tak sice pěkné že mají klimu. Ale kolik v Brně mají vozů KT8 a jejich modifikací já mám za to že 3. A každá je něčím originální. Podle fotek mají více druhů řadičů. Když se koukneš na soupravu tak ve větším množství se první vůz liší od druhého. Takže zase mají zbytečně více ND a to beru jako také horší věc držet NDegee píše: Což se zeptat řidičů v Olomouci a v Brně kde ,,mokré hadry mají ,
nebylo by to lepší ??? vědí určitě víc než nasi odborníci ..
http://www.ospea.cz/clanek.php?page=382
http://www.ospea.cz/clanek.php?page=381
Olomouc-Menší město ale klimu tam mají jen Astry a 2 wany. Astra se v praze zkoušela nebyla vybrána pro nákup. Takže ono to také není že jo zase takové. Když v Olomouci mají 8 vozů s klima. To jich praha má 12.
Ono každé město má něco
Járo
ono to je trochu jinak , pokud si to přečteš tady... jeden vysoce postavený úředník DP napsal že něco nejde a že by to bylo drahé .. nechci opět citovat DP Kontakt a obyčejný řidič našel a publikoval že to jde a i v jiných městech kde je podle mě nižší rozpočet , nižši dotace a že to zajisté nestojí milión jak je prezentováno.Dokoce je ceník přiložen .Že řidiči Porshe to nepouživají ? To je jejich problém ...Kolik je vozů v provozu ?
Připadá mi to že za chvíli nám bude určeno co nám má chutnat ,protože nějaká ,,většina ,, řidičů to ví nejlépe .
A názor o ujetosti ? Pokud se drží hu... ústa tak se nic neděje a dít nebude.. Pokud se o tom bude veřejně mluvit a psát možná se ledy pohnou .. Ti co rozhodují o klimatizacích a změnách maji zajisté klimatizaci nebo v případě překročení venkovní teploty zkrácenou pracovní dobu .
Což se ale řidičů tramvaji netýká, ti ,můžou umřít ,upést se , můžou však očekávat kontrolu zda nemají nepředpisové sandály či rozepnutý knoflík u košile navíc ..
K tomu se váže přísloví ,, sytý hladovému nevěří ..
Posaďme primátora a ředitele ve špičce do klasické T3 jak dlouho budou vegetovat v teplotě 50 a více stupňů ..
Kecat a kecat umí každý .. a jak to dopadne ? Jednoduché - pokud dojde k MÚ způsobené přehřátím organizmu řidiče a prokáže se , že řidiči dlouhodobě poukazovali na problém bude problém na té druhé straně .. Nebo je Juwík tím řešením ? Osobně si to nemyslím ..
Což se zeptat řidičů v Olomouci a v Brně kde ,,mokré hadry mají ,
nebylo by to lepší ??? vědí určitě víc než nasi odborníci ..
http://www.ospea.cz/clanek.php?page=382
http://www.ospea.cz/clanek.php?page=381
ono to je trochu jinak , pokud si to přečteš tady... jeden vysoce postavený úředník DP napsal že něco nejde a že by to bylo drahé .. nechci opět citovat DP Kontakt a obyčejný řidič našel a publikoval že to jde a i v jiných městech kde je podle mě nižší rozpočet , nižši dotace a že to zajisté nestojí milión jak je prezentováno.Dokoce je ceník přiložen .Že řidiči Porshe to nepouživají ? To je jejich problém ...Kolik je vozů v provozu ?
Připadá mi to že za chvíli nám bude určeno co nám má chutnat ,protože nějaká ,,většina ,, řidičů to ví nejlépe .
A názor o ujetosti ? Pokud se drží hu... ústa tak se nic neděje a dít nebude.. Pokud se o tom bude veřejně mluvit a psát možná se ledy pohnou .. Ti co rozhodují o klimatizacích a změnách maji zajisté klimatizaci nebo v případě překročení venkovní teploty zkrácenou pracovní dobu .
Což se ale řidičů tramvaji netýká, ti ,můžou umřít ,upést se , můžou však očekávat kontrolu zda nemají nepředpisové sandály či rozepnutý knoflík u košile navíc ..
K tomu se váže přísloví ,, sytý hladovému nevěří ..
Posaďme primátora a ředitele ve špičce do klasické T3 jak dlouho budou vegetovat v teplotě 50 a více stupňů ..
Kecat a kecat umí každý .. a jak to dopadne ? Jednoduché - pokud dojde k MÚ způsobené přehřátím organizmu řidiče a prokáže se , že řidiči dlouhodobě poukazovali na problém bude problém na té druhé straně .. Nebo je Juwík tím řešením ? Osobně si to nemyslím ..
Což se zeptat řidičů v Olomouci a v Brně kde ,,mokré hadry mají ,
nebylo by to lepší ??? vědí určitě víc než nasi odborníci ..
http://www.ospea.cz/clanek.php?page=382
http://www.ospea.cz/clanek.php?page=381
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
No tak demon přestřelil s těma tramvajema. Stále jsou řidiči i řidičky kteří si klimatizačku na vezech 14T nepouštějí. Takže asi opravdu procenta řidičů, kteřím je to jedno existuje.egee píše:Kolik tzv. ,,mokrých hadrů, je v pražských tramvajích ?
Ale ono by se s tvýma/vašima článkama na Ospei také souhlasit moc nemuselo. Jsem pozorovatel mimo podnik. Ale vaše Hurá akce mi přijdou občas takové dosti "ujeté" nejdříve je výkřik do neznáma a pak se čtenář stránek nedozví jak to dopadlo.
Kolik tzv. ,,mokrých hadrů, je v pražských tramvajích ?demon píše:OK, ta "většina řidičů" je špatně, ale nemůžu za to, jaké si vybíráte zástupce.
Můžu zkusit najít zápis, kde se to projednávalo a ze strany zástupců řidičů padlo že "mokrej hadr" ne, ze strany technického odboru "klima" ne a každej si setrvává na svých pozicích.
A je pravda, že chválu na "mokrej hadr" jsem ještě ze strany řidičů (ať už autobusů nebo tramvají) neslyšel...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
OK, ta "většina řidičů" je špatně, ale nemůžu za to, jaké si vybíráte zástupce.egee píše:Že jsem o tom nikde nečetl , buď od té dobroty , napiš o tom článek na stránky OSPEA třeba , jak se jedná na TEKu ,kteří zástupci řidičů chtějí jen plnohodnotnou klímu
.Nejsme informováni ..
Nevím že by se někdo řidičů na TO ptal jakou klímu , takže kde si vzal ,,většina řidičů ,,
Nejsem u DP týden ale víc než 20 let NIKDO SE MĚ NIKDY A NIKDE NEPTAL NA TO ,JAKOU KLÍMU NECHCI . Nebo jsem zmeškal nějakou anketu ?
Můžu zkusit najít zápis, kde se to projednávalo a ze strany zástupců řidičů padlo že "mokrej hadr" ne, ze strany technického odboru "klima" ne a každej si setrvává na svých pozicích.
A je pravda, že chválu na "mokrej hadr" jsem ještě ze strany řidičů (ať už autobusů nebo tramvají) neslyšel...
Že jsem o tom nikde nečetl , buď od té dobroty , napiš o tom článek na stránky OSPEA třeba , jak se jedná na TEKu ,kteří zástupci řidičů chtějí jen plnohodnotnou klímudemon píše:Protože tohle u nás většina řidičů nechce !!!
To je tak těžký to pochopit ?
Řeší se to každej TEK a zástupci řidičů požadujou jen plnohodnotnou klimu.
.Nejsme informováni ..
Nevím že by se někdo řidičů na TO ptal jakou klímu , takže kde si vzal ,,většina řidičů ,,
Nejsem u DP týden ale víc než 20 let NIKDO SE MĚ NIKDY A NIKDE NEPTAL NA TO ,JAKOU KLÍMU NECHCI . Nebo jsem zmeškal nějakou anketu ?
kam se člověk podívá , je klíma na vozech až na pražské vozy..
http://tramvaje.ic.cz/index.htm
to se vozí po rekonstrukcích jinde .. proč ne tady u nás ?
http://tramvaje.ic.cz/index.htm
to se vozí po rekonstrukcích jinde .. proč ne tady u nás ?
Doplněna i cena klimatizací
http://www.ospea.cz/clanek.php?page=378Tyto klimatizace pracují na tramvajích a to hlavně v Brně a Ostravě. Dále pak od nás odebírá klimatizace pro montáž na tramvaje SKD Trade Praha, a.s. a Krnovské opravny a strojírny. Klimatizační jednotky jsou schválené drážním úřadem. V Praze jich pracuje na autobusech několik stovek. Cena klimatizace je 28.500,- CZK bez DPH.
Pánové (a dámy), nechcete si přečíst celé téma od začátku, než začnete něco psát?
Připadá mi to tu jak u blbých. Výrok Ing. Doubka tu čtu už asi potřetí. Dvakrát se tu opakoval "objev" výrobku TRAV-L-COOL. No a několikrát se tu řešilo, že všude jinde, než v praze to jde. Tak už prosím přispívejte jen s novými skutečnostmi.
Připadá mi to tu jak u blbých. Výrok Ing. Doubka tu čtu už asi potřetí. Dvakrát se tu opakoval "objev" výrobku TRAV-L-COOL. No a několikrát se tu řešilo, že všude jinde, než v praze to jde. Tak už prosím přispívejte jen s novými skutečnostmi.