To víš, jiný kraj, jiný mrav. To by ale musela restruktualizace podniku být důsledná a né že se bude jednat jen o překorytování. Asi takhle: ty Franto, já budu dělat to, co ty doteďka a Pepa si vezme to moje a ty si vezmi to jeho. Takto to funguje u DP Praha. Zkrátka už by (nejen) do techniky měli mluvit profici.egee píše:Bavíte se o vedru , četl jsem článek o tom co jezdí v Brně za vozy ,prohlédl jsem si vozový park a překvapilo mě že i klasiky maji ,,klímu ,, .Tam to při rekonstrukcích nějak lze , tady v Praze ne .Asi otázka peněz . Máme ale spřáhla za nekřesťanské peníze a reprezenační Porsche ,kde maji cestujíci problém projít ....
Jiné město jiný přístup...
O co jde - o zdraví ,ale asi nás má spasit JUVÍK ......
Klimatizace vozidel (dříve Vedro)
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Bavíte se o vedru , četl jsem článek o tom co jezdí v Brně za vozy ,prohlédl jsem si vozový park a překvapilo mě že i klasiky maji ,,klímu ,, .Tam to při rekonstrukcích nějak lze , tady v Praze ne .Asi otázka peněz . Máme ale spřáhla za nekřesťanské peníze a reprezenační Porsche ,kde maji cestujíci problém projít ....
Jiné město jiný přístup...
O co jde - o zdraví ,ale asi nás má spasit JUVÍK ......
Jiné město jiný přístup...
O co jde - o zdraví ,ale asi nás má spasit JUVÍK ......
Jsou tam tři polohy kdy vzduch je veden ven, dovnitř a nebo napůl. Je ale určitě možné, že klapka nedolehla a nebo na to šofér kašle.Jabberwocky píše:Když už jsme u toho vedra - je možné v T3SU(CS) úplně vypnout průchod teplého vzduchu kolem odporů do salonu? Nedávno jsem jel někam SUčkem a přišlo mi, že otvory v bočnici jde dovnitř teplý vzduch.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: OT
Nojo, tam je vlastně ta 40ka. V Blavě jsme kdysi jezdily s K2 i s T6 a nebyl problém jet 70kou a sedělo to jak pr... na hrnci.Oskar píše:No vzhledem k tomu, že jsem ten samý den absolvoval tu samou trať (byť v opačném směru) ještě ve Waně, musím nesouhlasit. S Progressem to poježděníčko bylo ještě o mnoho lepší. Ono už sám o sobě rozchod 1000 v kombinaci s vysokou rychlostí (cca. 40) způsobuje zajímavé cukance do stran, zrychlovač ještě přidá cukance dopředu a dozadu a je z toho hotová pouťová atrakce.
OT
No vzhledem k tomu, že jsem ten samý den absolvoval tu samou trať (byť v opačném směru) ještě ve Waně, musím nesouhlasit. S Progressem to poježděníčko bylo ještě o mnoho lepší. Ono už sám o sobě rozchod 1000 v kombinaci s vysokou rychlostí (cca. 40) způsobuje zajímavé cukance do stran, zrychlovač ještě přidá cukance dopředu a dozadu a je z toho hotová pouťová atrakce.MF píše:Ještě k těm moderním tramvajím z LBC se ZR. Pokud vím, tak ZR dávají právě na Jablonec, neboť tam mají své opodstatnění. ZR se rychle vyřadí a pak se jede už jen "naplno" bez odporů. A když je dobře vůz seřízen, tím myslím proud přípravy (Iam good mě případně opraví, tak je to poježděníčko.
No vedro bylo a bude. T3 jezdí od r.62 a zatím to všici přežily. Já bych volal jen když bych skutečně měl zdravotní problémy. Nehledě na to, že pokud se cítím zdravotně nezpůsobilý, tak mě může být zadrženo Oprávnění k řízení pro tento stav (v souladu s předpisem O 2/2) a pak se zbytečně vystavuji mimořádné lékařské prohlídce a jsem doma za darmo.
Jinak musím souhlasit, že klimoška je dnes montovatelná i do T3 (i když to Ing. Doubek popírá). Když to jde v Liberci či jinde, tak proč ne zde. Máme snad jiné T3? Co se týká motorových vleků, tak to je hodně diskutabilní téma a sám jsem nad touto věcí hodně přemýšlel. Vše má své pro a proti a kdyby se chtělo ušetřit za kabinu nějakých 750tis a ž 1mil.kč tak by se zase musela montovat poloautomatická spřáhla a ta stojí spoustu peněz, takže by to asi vyšlo téměř nastejno. Na vlek by se PTG asi nedával aby se za tato spřáhla ušetřila.
Ještě k těm moderním tramvajím z LBC se ZR. Pokud vím, tak ZR dávají právě na Jablonec, neboť tam mají své opodstatnění. ZR se rychle vyřadí a pak se jede už jen "naplno" bez odporů. A když je dobře vůz seřízen, tím myslím proud přípravy (Iam good mě případně opraví, tak je to poježděníčko.
Jinak musím souhlasit, že klimoška je dnes montovatelná i do T3 (i když to Ing. Doubek popírá). Když to jde v Liberci či jinde, tak proč ne zde. Máme snad jiné T3? Co se týká motorových vleků, tak to je hodně diskutabilní téma a sám jsem nad touto věcí hodně přemýšlel. Vše má své pro a proti a kdyby se chtělo ušetřit za kabinu nějakých 750tis a ž 1mil.kč tak by se zase musela montovat poloautomatická spřáhla a ta stojí spoustu peněz, takže by to asi vyšlo téměř nastejno. Na vlek by se PTG asi nedával aby se za tato spřáhla ušetřila.
Ještě k těm moderním tramvajím z LBC se ZR. Pokud vím, tak ZR dávají právě na Jablonec, neboť tam mají své opodstatnění. ZR se rychle vyřadí a pak se jede už jen "naplno" bez odporů. A když je dobře vůz seřízen, tím myslím proud přípravy (Iam good mě případně opraví, tak je to poježděníčko.
Re: Vedro
To mi připomnělo nedávný zážitek z Liberce, kde jsem se svezl do Jablonce tramvají ev. č. 58. A ty jejich modernizace, nad tím zůstává rozum stát.I.am.good píše: Udělat to takhle pokaždé, když budou takováto vedra a třeba by ta klimoška najednou byla i na T3. A na uplně všechny vozy bychom se vešli do 50mil., takže v rozpočtu DPP prakticky zanedbatelná částka.
Co vy na to
Přesně podle pravidla navrch huj, uvnitř fuj. Nové sedačky, navíc ve stylu T3SU, OIS co si v ničem nezadá s pražským, rekonstrukce ovládacího panelu. Ale pod podlahou normální zrychlovač
Ale co mě úplně dostalo (a proč to sem píšu), je klimatizace nejen pro řidiče, ale i pro vzduch na ovládacím stanovišti druhého vozu. To, že se nedělají nějaké motorové vlečňáky, jsem ochoten akceptovat, ale přidávat klimu do věčně prázdného stanoviště mi přijde jako donebevolající vyhazování peněz z okna.
- Argument, že soupravy se někdy rozpojují zde moc neobstojí, protože počet vlaků se sólo vozy není větší než počet vlaků se soupravami, takže stačí jen nechat zadní vůz doma...
Na druhou stranu, možná je tato liberecká cesta přijatelnější, než ta pražská, kde se klima projistotu nedá nikam, asi aby někde nepřebývala
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vedro
Je vedro vozům 14T se nechce ven tak si začali hurááá lámat končetinky jsou přece stahnuté z linky. Hurááááááá lidé se sápou do vysokopodlažních tramvají. Tak to hurááá-výhodáři nedostanou!!!! Jsi zapoměl???I.am.good píše:Čeká nás šílené vedro, jak se těšíte, mí milí tramvajáci? Samozřejmě, výhodáři, kteří si půjdou sednout na pár kol do 14T a KT8N se těší, ale co ostatní?
No tak přece hurááá-klimatizace na vůz T3 stojí 1 milion. Jo a že jí mají v jiných městech?? Tam nemají hurááá klimošku!!!! Takže v praze klimoška nebude. Vem si jak dlouho chtěli řidiči záclonky do kabiny.I.am.good-3.otázka píše: Udělat to takhle pokaždé, když budou takováto vedra a třeba by ta klimoška najednou byla i na T3. A na uplně všechny vozy bychom se vešli do 50mil., takže v rozpočtu DPP prakticky zanedbatelná částka.
Co vy na to
Klimatizace vozidel (dříve Vedro)
Už jsem dlouho nic nezaložil a když chci najet na tu tisícovku, tak se musím snažit.
Čeká nás šílené vedro, jak se těšíte, mí milí tramvajáci? Samozřejmě, výhodáři, kteří si půjdou sednout na pár kol do 14T a KT8N se těší, ale co ostatní?
Proč se v takovém šíleném hicu třeba nedohodnete (stačí na jedné konečné, třeba řepákov) a nezavoláte všichni přítomní v tom okamžiku na dispečink, že máte asi úžeh a nemůžete řídit dál? Co by na to dělal DP, kdyby se mu najednou ocitlo 10 vlaků bez řidičů?
Udělat to takhle pokaždé, když budou takováto vedra a třeba by ta klimoška najednou byla i na T3. A na uplně všechny vozy bychom se vešli do 50mil., takže v rozpočtu DPP prakticky zanedbatelná částka.
Co vy na to
Čeká nás šílené vedro, jak se těšíte, mí milí tramvajáci? Samozřejmě, výhodáři, kteří si půjdou sednout na pár kol do 14T a KT8N se těší, ale co ostatní?
Proč se v takovém šíleném hicu třeba nedohodnete (stačí na jedné konečné, třeba řepákov) a nezavoláte všichni přítomní v tom okamžiku na dispečink, že máte asi úžeh a nemůžete řídit dál? Co by na to dělal DP, kdyby se mu najednou ocitlo 10 vlaků bez řidičů?
Udělat to takhle pokaždé, když budou takováto vedra a třeba by ta klimoška najednou byla i na T3. A na uplně všechny vozy bychom se vešli do 50mil., takže v rozpočtu DPP prakticky zanedbatelná částka.
Co vy na to