Když si to myslíš, tak já ti to vyvracet nebudu. To samé můžeš říct o každé akci kdy se lidi brání a nenechají si s*át na hlavu.Marek B. píše:cwapa: Jediné, co jste dokázali bylo odsunout nutnou reorganizaci drah o 10 let, které teď zatraceně chybějí.
KS 2009
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: KS 2009
Re: KS 2009
Já snad začnu věřit, že DP je jeden z nejlepších zaměstnavatelů. Ty 2000,- co Ti zbydou bych Ti sebral. Možná bys mohl navrhnout, že by nám DP místo zmrazení mezd měl ještě ubrat.
Re: KS 2009
Přesně. Moje řeč. Mě se rýsuje jistá práce. Navíc blíže k domovu o polovinu a co k ní potřebuji? Nic. Jednou za rok 7 hodin školení... V této firmě se špatně schání práce, protože jsou většinou všichni spokojení a tak neberou. Mám tam pár let šváru a tak vím, že je vysmátej a každý den v 16h doma. Žádný noční a víkendy. Pohoda klid a peněz pomalu 2x tolik.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KS 2009
Já neříkám, že jezdím nerad - to snad každý, kdo mě zná, ví. Jenom jsem chtěl poukázat na to, že ne každý tramvaják je fanda tramvají, že jsou prostě řidiči, co to mají jenom jako povolání, nic víc. A ti očekávají přesně to, co píšeš - zabezpečit rodinu, to je to nejhlavnější.MF píše:Já jezdil o stávce co byla po povodních. Také jezdím rád, ale za pár grošů dělat tuto práci nehodlám. Navíc v oné době jsem neměl rodinu a vyšší náklady a tak mi to přidávání zase tak žíly netrhalo, protože i mimojiné žena vydělávala dost. Teď čekám co se stane a jak to tak tuším budu muset upřednostnit a hlavně být schopen zabezpečit rodinu. Je pravděpodobné, že v blízké budoucnosti pro mě budou tramvaje už jen pouhým koníčkem.
Když jsme u těch relaxpasů tak za celý rok brigádničení na tramvaji jsem dostal passy v hodnotě 300,- na autobusech, kde brigádničím od září jsem dostal passy v hodnotě 250,- tak nevím podle čeho to rozdělují. Na hlavní poměr to snad budovu dávat nám (THP-provozní) asi po novém roce.
Re: KS 2009
Já jezdil o stávce co byla po povodních. Také jezdím rád, ale za pár grošů dělat tuto práci nehodlám. Navíc v oné době jsem neměl rodinu a vyšší náklady a tak mi to přidávání zase tak žíly netrhalo, protože i mimojiné žena vydělávala dost. Teď čekám co se stane a jak to tak tuším budu muset upřednostnit a hlavně být schopen zabezpečit rodinu. Je pravděpodobné, že v blízké budoucnosti pro mě budou tramvaje už jen pouhým koníčkem.
Když jsme u těch relaxpasů tak za celý rok brigádničení na tramvaji jsem dostal passy v hodnotě 300,- na autobusech, kde brigádničím od září jsem dostal passy v hodnotě 250,- tak nevím podle čeho to rozdělují. Na hlavní poměr to snad budou dávat nám (THP-provozní) asi po novém roce.
Když jsme u těch relaxpasů tak za celý rok brigádničení na tramvaji jsem dostal passy v hodnotě 300,- na autobusech, kde brigádničím od září jsem dostal passy v hodnotě 250,- tak nevím podle čeho to rozdělují. Na hlavní poměr to snad budou dávat nám (THP-provozní) asi po novém roce.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KS 2009
On je Štěpán v tomhle směru nejspíš trochu zaslepen. Já sám dávám z výplaty do domácí kasy kus (jídlo, pití atd.), kus na společné platby (nájem, inkaso atd.), kus na auto (pojištění, nutné opravy, údržba atd.) a z toho zbytku celkem slušně vyžiju. To je ta básnička o tom, jak se máme krásně. Ovšem pak jsou tací zaměstnanci, kteří mají děti (které téměř nevidí), manželku (které kvůli službě v turnusu taky nevidí), psa a já nevim co ještě, k tomu navíc splácí dům, nebo byt (za Prahou, protože na Prahu nedosáhnou), auto (aby se měli jak dostat z venkova do práce) a další - a tihle zaměstanci od podniku očekávají, že když už svoje rodiny vidí velmi sporadicky, že podnik dostojí svým závazkům a růst mezd bude alespoň přímo úměrný zdražování. Tohle Štěpán asi nevidí, jinak by nemohl básnit o tom, jak se máme dobře...MF píše:Vysvětlovat to může, ale já těžko vysvětlím stavební spořitelně, že už nebudu platit hypotéku, že třeba zase za rok atd. Nevím co myslíš tím, že se máme líp. Já bych řekl, že ať dělám co dělám (a že dělám sakra hodně) mám se furt stejně - blbě. Magisrát by si měl uvědomit, že DP nebude nikdy ziskový a podle toho se chovat.Štěpán píše:Sice je to porušení kolektivní smlouvy, ale pokud vedení zmrazení mezd dostatečně vysvětlí, tak nevidím důvod stávkovat. Kdyby byl DP na úrovni soukromých firem a zmrazil platy, tak bych možná stávkoval, ale vzhledem k tomu, že se máme o hodně líp, tak nevidím důvod.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KS 2009
Nevím, radši jsem nehlasoval.
Jako brigádníkovi mě o poslední stávce volali. Já měl noční na nádraží, tak jsem vzal ranní 4.
Dvůr na Pankráci byl plnej černejch šerifů. Když jsem těsně před výjezdem měnil pojistku stěraču = i blinkrů.
Přišel se hned pan XY z výpravny ptát, zda-li opravdu pojedu. Na PA vyjelo všechno, to v SA byla lepší sranda, vůz ve vratech.
A den potom mě AVIE odřela zcela funglovou 8346 a to jsem stál!!! Zadní vůz 8213 - prima dvojice.
Teď jsem (i jako brigoš) dostal inflačních 550 ve flexipassech.
Je jasný, že opět budou volat... Posledně jsem byl poděkován a dokonce z malýho průseříčku v souvislosti s nezaviněnou nehodou den po té, dá se říct vytažen.
Ale u brigoše je situace zcela jiná. Fakt nevím... Jezdím rád a při stávce to byla ***** (tady funguje ochrana na sprostý slova jako je *****???, no tak zadnička). Po plzeňský jezdila snad jen pankrácká linka 4. A lidí bylo minimum, své cesty asi odložili? Ani auta nijak nepřekážela
Jako brigádníkovi mě o poslední stávce volali. Já měl noční na nádraží, tak jsem vzal ranní 4.
Dvůr na Pankráci byl plnej černejch šerifů. Když jsem těsně před výjezdem měnil pojistku stěraču = i blinkrů.
Přišel se hned pan XY z výpravny ptát, zda-li opravdu pojedu. Na PA vyjelo všechno, to v SA byla lepší sranda, vůz ve vratech.
A den potom mě AVIE odřela zcela funglovou 8346 a to jsem stál!!! Zadní vůz 8213 - prima dvojice.
Teď jsem (i jako brigoš) dostal inflačních 550 ve flexipassech.
Je jasný, že opět budou volat... Posledně jsem byl poděkován a dokonce z malýho průseříčku v souvislosti s nezaviněnou nehodou den po té, dá se říct vytažen.
Ale u brigoše je situace zcela jiná. Fakt nevím... Jezdím rád a při stávce to byla ***** (tady funguje ochrana na sprostý slova jako je *****???, no tak zadnička). Po plzeňský jezdila snad jen pankrácká linka 4. A lidí bylo minimum, své cesty asi odložili? Ani auta nijak nepřekážela
Re: KS 2009
cwapa: Jediné, co jste dokázali bylo odsunout nutnou reorganizaci drah o 10 let, které teď zatraceně chybějí.
Re: KS 2009
Vysvětlovat to může, ale já těžko vysvětlím stavební spořitelně, že už nebudu platit hypotéku, že třeba zase za rok atd. Nevím co myslíš tím, že se máme líp. Já bych řekl, že ať dělám co dělám (a že dělám sakra hodně) mám se furt stejně - blbě. Magisrát by si měl uvědomit, že DP nebude nikdy ziskový a podle toho se chovat.Štěpán píše:Sice je to porušení kolektivní smlouvy, ale pokud vedení zmrazení mezd dostatečně vysvětlí, tak nevidím důvod stávkovat. Kdyby byl DP na úrovni soukromých firem a zmrazil platy, tak bych možná stávkoval, ale vzhledem k tomu, že se máme o hodně líp, tak nevidím důvod.
Re: KS 2009
Já měl na mysli tu stávku několik let dozadu, kdy to nejezdilo asi týden. To co popisuješ Ty, bylo později a to už se odbory na dráze nedokázali domluvit. Na domluvě záleží ze všeho nejvíc, pamatuji když na dráze byly jen jedny odbory a pak jak začali vznikat další a další tak už byla domluva čím dál těžší. Myslím. že to samé je i u vás.Bobik píše:TO VIKtor (a zbytek):... A potom to taky chce nepodcenit komunikaci s veřejností - na stávku železničářů si vzpomínám, jenže spíš z tý horší stránky. Co si tak pamatuju, spousta lidí pro ni neviděla důvod, protože vlaky jezdí pozdě, jsou drahý, starý, špinavý a rozbitý tak za co by ty nádražáci chtěli víc peněz..... Nedělám si iluze, že u nás to bude jiný. Pokud se to podaří nějak (aspoň trochu) klientům vysvětlit, máme napůl vyhráno.
Re: KS 2009
Teď jsem si na DP-Aréně přečetl rozhovor s ředitelem DP a spíš mi to celé přijde jako takové lehké pošťouchnutí odborů k vyhrožování, aby se magistrát rozhoupal k vyšší dotaci.
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?opti ... &Itemid=46
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?opti ... &Itemid=46
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: KS 2009
No, "nátlaková akce" jak to MF na začátku nazval nemusí nutně znamenat stávku. I když tu si pod tím nejspíš hromada lidí představí jako první.
Re: KS 2009
Sice je to porušení kolektivní smlouvy, ale pokud vedení zmrazení mezd dostatečně vysvětlí, tak nevidím důvod stávkovat. Kdyby byl DP na úrovni soukromých firem a zmrazil platy, tak bych možná stávkoval, ale vzhledem k tomu, že se máme o hodně líp, tak nevidím důvod.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KS 2009
Drtivá většina "klientů" to stejně nepochopí i kdyby to bylo nakrásně podpořený kdejakýma právníma stanoviskama.Bobik píše:Pokud se to podaří nějak (aspoň trochu) klientům vysvětlit, máme napůl vyhráno.
99% odpůrců použije všeobecně oblíbenej argument s rukojmíma, takže jestli mě v tom podpoří někdo z venku je mi naprosto egál.
Tohle bych vůbec neřešil, do novin tiskový prohlášení s vysvětlenim situace a hotovo.