Zaměstnání info
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Zaměstnání info
To nedokážu říct přesně kolik každý z nich, ale na 100% odjezdili několik směn za měsíc. Takže určitě museli mít více než 10 hodin.
Re: Zaměstnání info
A kolik hodin odjezdili?
Re: Zaměstnání info
Já vím nejméně o 3 lidech z jedné vozovny kterým bylo řečeno, že je lidí dost a že je zákaz prodlužovat smlouvy na tento rok, pokud nejsi výpravčí, dispečer apod. A mají to zkusit za rok...
Re: Zaměstnání info
No znám asi 4 brigádní řidiče, a řekl bych, že spíše naopak. Mam informace, že musí směny odmítat, jelikož nestíhají jezdit. Např. známí z Vokovic jezdí 3-5 směn v týdnu a to další směny musí odřikat, jelikož se musí věnovat i jiným záležitostem.
Naposledy upravil(a) DavidD dne 11.1.2009 17:50, celkem upraveno 1 x.
Re: Zaměstnání info
No neznám nikoho, kdo loni jezdil a nebyla mu prodloužena smlouva. Pokud vím tak smlouvy se ruší lidem kterí stojí podnik víc peněz než si na té vedlejšce vidělají. Tzn jezdí cca 10 hodin měsičně.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaměstnání info
Podle tabulky je v kurzu 87kč/hodinu. A kurz pokud dobře vím tak je 8 hodin denně. (víkendy volné). A co se týká hodin tak normálně máš tu sazbu vyšší co je v plánovacím kalendáři tento měsíc je to 176 hodin. Co je navíc je jako přesčas tzn. více peněz. Co se týká příplátků noční-10%,víkend-35%,svátek 100%. Při směně delší jak 11 hodin nárok na dvě stravenky. Za stravenky platíš půlku takže cca 40 korun. A pak máš také nějaké možné škrty na danních pokud máš děti. Ale výsledek počítej cca 20-24 tisíc čistého.SindyDog píše:Jde o to, jak jsou plánované jízdy... Já bych klidně těch 16 hodin týdně najezdil, takže to by neměl být problém. A pokud mám zaměstnání, v době konání kurzu bych žádné finanční ohodnocení od DP nepobíral. Jen pro informaci, mohu se zeptat, na kolik peněz si přijde řidič pražské tramvaje? Pokud někdo chce odpovědět podrobněji -- kolik bere při kurzu, po nástupu do hpp a po tříměsíční lhůtě(příplatky, přesčas, noční..). Na stránkách DPP je 120/h, ale počítat to.. . A jaká je pracovní doba řidiče? Děkuji za připomínky!
Re: Zaměstnání info
Jde o to, jak jsou plánované jízdy... Já bych klidně těch 16 hodin týdně najezdil, takže to by neměl být problém. A pokud mám zaměstnání, v době konání kurzu bych žádné finanční ohodnocení od DP nepobíral. Jen pro informaci, mohu se zeptat, na kolik peněz si přijde řidič pražské tramvaje? Pokud někdo chce odpovědět podrobněji -- kolik bere při kurzu, po nástupu do hpp a po tříměsíční lhůtě(příplatky, přesčas, noční..). Na stránkách DPP je 120/h, ale počítat to.. . A jaká je pracovní doba řidiče? Děkuji za připomínky!
Re: Zaměstnání info
Z čeho soudíš že řidiči nejsou? Řidičů je asi nadbytek, protože JPT houfně neobnovuje smlouvy brigádníkům na tento rok.Brejšín píše:Jestli toto prošlo pak by se to stejnou cestou dalo prorazit protože řidiči opravdu nejsou. Chce to zkusit ale pekelně si rozmyslet jestli dokážete splnit svůj závazek a odjezdit ty hodiny.
Re: Zaměstnání info
Ano, toto je jediná možnost co jde. Jinak HPP.vávra píše:Z vlastní nedávné zkušenosti: kurz na vedlejší prac. poměr - normálně to opravdu zřejmě nejde, já si kurz udělal na podzim tak, že jsem byl v kurzu 10 týdnů zadarmo a pak přijetí na vedlejší prac. poměr. Ale to byl zvláštní případ spolupráce DP a dopravní fakulty.
Re: Zaměstnání info
Jestli toto prošlo pak by se to stejnou cestou dalo prorazit protože řidiči opravdu nejsou. Chce to zkusit ale pekelně si rozmyslet jestli dokážete splnit svůj závazek a odjezdit ty hodiny.
Re: Zaměstnání info
Z vlastní nedávné zkušenosti: kurz na vedlejší prac. poměr - normálně to opravdu zřejmě nejde, já si kurz udělal na podzim tak, že jsem byl v kurzu 10 týdnů zadarmo a pak přijetí na vedlejší prac. poměr. Ale to byl zvláštní případ spolupráce DP a dopravní fakulty.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: Zaměstnání info
Ale jo, dokud se udrží křída a močKGX 63 píše:Ve skoro 70-ti letech a číst si seminárky? To asi ne...Jabberwocky píše:Matošo: Kuš! Vzpoměň si, jak nedávno vědátor přejel "pytel". Když jsem to četl, hned mě napadlo, jestli on si na nudnějších úsecích trati nečetl seminárky...
Re: Zaměstnání info
Ve skoro 70-ti letech a číst si seminárky? To asi ne...Jabberwocky píše:Matošo: Kuš! Vzpoměň si, jak nedávno vědátor přejel "pytel". Když jsem to četl, hned mě napadlo, jestli on si na nudnějších úsecích trati nečetl seminárky...
K tomu zaměstnání. Padlo tady, že rovnou na vedlejšku to nejde. Ale jde. Loni na jaře ten případ nastal. Pan XY ačkoliv nebyl a ani není zaměstnancem DP si papíry udělal rovnou na vedlejšku. Ptáte-li se jak je to možné, odpovím rovnou musíte mít ty, resp. toho správného známého
Re: Zaměstnání info
To není špatný nápad - o prázdninách.. . Můj švagr ještě na studiích právě takto tramvaj řídil (při vysoké škole), i když je to už nějaký pátek, prý stačilo přijít pro vůz a hnedle dostal nějakou linku.. Já bych si představoval odjezdit pár hodin večer nebo o víkendech, ale jinak nemám vůbec představu, jak to funguje. A roupy nemám, není na ně čas. Máme měsíční miminko.. , malého tramvajáčka .
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: Zaměstnání info
Matošo: Kuš! Vzpoměň si, jak nedávno vědátor přejel "pytel". Když jsem to četl, hned mě napadlo, jestli on si na nudnějších úsecích trati nečetl seminárky...
SindyDog: To máte tedy, Vy záklaďáci, docela roupy ;-) Já jsem většinou večer rád, že jsem doma. Ačkoli já bych s tramvají nechtěl jezdit ani tak. Když pominu mizerná záda, tak celodenní koncentrace v pražském provozu, to bych opravdu nechtěl. K tomu zodpovědnost za haldu lidí a x tun těžko ubrzditelného železa...
Jinak jestli je to tak, jak píše Brejšín, tak by se ten kurs snad dal nějak splácat přes prázdniny. Ovšem chce to chápavého pana řídícího, aby přistoupil na ta škatulata s pracovním poměrem.
SindyDog: To máte tedy, Vy záklaďáci, docela roupy ;-) Já jsem většinou večer rád, že jsem doma. Ačkoli já bych s tramvají nechtěl jezdit ani tak. Když pominu mizerná záda, tak celodenní koncentrace v pražském provozu, to bych opravdu nechtěl. K tomu zodpovědnost za haldu lidí a x tun těžko ubrzditelného železa...
Jinak jestli je to tak, jak píše Brejšín, tak by se ten kurs snad dal nějak splácat přes prázdniny. Ovšem chce to chápavého pana řídícího, aby přistoupil na ta škatulata s pracovním poměrem.