Nevím proč se o to zajímáš, ale zajištěné to nijak moc není, odjet by jsi asi nemohl, jelikož by si toho zajisté řidič všiml, už jen tím odpojením spojovacího kabelu..Mrkva píše:Zdravím,
chtěl bych se zeptat - často na lince 22 potkávám v druhém voze (T3) neúplně uzavřenou kabinu řidiče - prosklená zábrana vysoká cca 1.8m, vršek je otevřený - což umožňuje cestujícím manipulovat se stahovákem pantografu (nebo jak se tomu říká? a je to opravdu stahovák pantografu? prostě ta kulička na provázku) a pravděpodobně odpojovačem (nebo co je ta páka nad stanovištěm řidiče lehce vpravo?). Je to bezpečné? - Jsou tyto prvky nějak blokovány, když běží motor? Podle mého názoru, když by někdo začal stahovat pantograf při zapnutém motoru, vznikne elektrický oblouk, který by mohl poškodit vedení.
Jen tak mimochodem, jak hypoteticky "ukrást" druhý vůz ze soupravy? Odpojit kabel spojující oba vozy, spřáhlo, vlézt do kabiny, přepnout přepínač řízení a můžu jet? A ne, nechci to zkoušet - to poslední co chci je skončit za katrem za obecné ohrožení
Otevřená kabina?
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Otevřená kabina?
Otevřená kabina?
Zdravím,
chtěl bych se zeptat - často na lince 22 potkávám v druhém voze (T3) neúplně uzavřenou kabinu řidiče - prosklená zábrana vysoká cca 1.8m, vršek je otevřený - což umožňuje cestujícím manipulovat se stahovákem pantografu (nebo jak se tomu říká? a je to opravdu stahovák pantografu? prostě ta kulička na provázku) a pravděpodobně odpojovačem (nebo co je ta páka nad stanovištěm řidiče lehce vpravo?). Je to bezpečné? - Jsou tyto prvky nějak blokovány, když běží motor? Podle mého názoru, když by někdo začal stahovat pantograf při zapnutém motoru, vznikne elektrický oblouk, který by mohl poškodit vedení.
Jen tak mimochodem, jak hypoteticky "ukrást" druhý vůz ze soupravy? Odpojit kabel spojující oba vozy, spřáhlo, vlézt do kabiny, přepnout přepínač řízení a můžu jet? A ne, nechci to zkoušet - to poslední co chci je skončit za katrem za obecné ohrožení
chtěl bych se zeptat - často na lince 22 potkávám v druhém voze (T3) neúplně uzavřenou kabinu řidiče - prosklená zábrana vysoká cca 1.8m, vršek je otevřený - což umožňuje cestujícím manipulovat se stahovákem pantografu (nebo jak se tomu říká? a je to opravdu stahovák pantografu? prostě ta kulička na provázku) a pravděpodobně odpojovačem (nebo co je ta páka nad stanovištěm řidiče lehce vpravo?). Je to bezpečné? - Jsou tyto prvky nějak blokovány, když běží motor? Podle mého názoru, když by někdo začal stahovat pantograf při zapnutém motoru, vznikne elektrický oblouk, který by mohl poškodit vedení.
Jen tak mimochodem, jak hypoteticky "ukrást" druhý vůz ze soupravy? Odpojit kabel spojující oba vozy, spřáhlo, vlézt do kabiny, přepnout přepínač řízení a můžu jet? A ne, nechci to zkoušet - to poslední co chci je skončit za katrem za obecné ohrožení