Stránka 3 z 7

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 23:20
od MOp
No a co, tak je tam dvacitka!

Ma to nekolik duvodu - prujezd stavenistem, spatne rozhledove pomery, za premostenim nekryty prejezd a hlavne vyckavaci prostor pred ssz kryjicim jednokolejku, kde muze byt schovany vlak, tudiz je velice zadouci, aby se zde jezdilo s nejvyssi opatrnosti..

Co se tyce esicka na premosteni a 15km/h - jakou nejvyssi dovolenou rychlosti se smi pojizdet oblouky o malem polomeru?

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 23:18
od Jakub
A není tam ta 20 spíš kvůli té docela ostře klikaté troleji, která by se dala snadno strhnout?

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 22:59
od MM-Mikulovsky
MF píše:....na Trojském mostě je třicítka snad odjakživa kvůli jeho setrvalému stavu a snad nad těma obloučkama nemusí viset nic ne?....
A stav těch oblouků stavěných (tak jako Trojský most) jako provizorní TT je asi jaký? Zejména když část sloupů trolejového vedení (na vlastním tubusu tunelu Blanka) není ukotvena v zemi, ale jen v betonových kvádrech! Všem dotčeným velmi děkuji za informace o stavu OR (omezených rychlostí). PS: Ta 20 za Nádražím Holešovice ZC je jistě, protože (dle fotky tramvajky download.php?id=8004&mode=view) není TT dokončená (tak jako např. na Letné - kde je 30). Rozdíl v OR mezi Letnou a podjezdem v Holešovicích může být způsoben tím, že 1. uvedená TT je ohraničená obrubníky, ale druhá nikoliv - při větších otřesech by se možná navršené štěrkové lože TT mohlo "rozjet" do strany.

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 21:18
od Jakub
Řešení problému s přihlašováním více vlaků bylo aktuální někdy mezi 14.-15. hodinou, potom už se to evidentně podařilo vyřešit.

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 21:01
od Fořtík
Když se vyjede z Holešovic zc, tak je tam hned 20 v délce asi 20 metrů (asi kdyby nějaký vyvrhel číhal za sloupem a následně by se vrhnul pod tram). Pak je OR dle ustanovení pro jízdu přes výhybky, přes most 30, na horské dráze 15, pak znovu výhybka a to je vše. Ještě jsem zaregistroval, že zmizela 20 před Trojskou DC. S přihlašováním jsem neměl nejmenší problém - ve směru z centra jsem jednou jel jako třetí za linkou 14 a cvičkou. ;-)

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 20:24
od kasme
Jakub píše:Zda se podařilo závadu odstranit nevím, snad to poví někdo z místních.
Za mé odpolední (pá cca 16.30 - 17.30) přítomnosti projelo několik dvojic dvojic bez problémů za sebou...

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 19:31
od gabuliatko
MF píše:To by mohla být rychlost pověšená před každým obloukem, aby se neřeklo. #-o
Pro vozy 14T by to nebylo špatné. 8-)

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 18:51
od Jakub
Trochu opožděně, leč dříve jsem se k netu nedostal. Včera odpoledne tam dispečeři řešili kýmsi nahlášený nedostatek, že zlobilo pouštění dvou vlaků jedoucích těsně za sebou (opakovaně se stalo, že druhý vlak jedoucí hned za prvním nebyl do úseku puštěn - respektive se řidič musel jít znovu navolit kličkou). Zda se podařilo závadu odstranit nevím, snad to poví někdo z místních.

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 18:43
od vávra
Pokud jsem se včera správně díval, v esíčku je rychlost do 15 km/h.

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 15:02
od Syrda
Při procházce ve čtvrtek dopoledne jediné nové "značky" byly nad výhybkami ("Zajišťovací výhybka"). Na holešovické straně mostu zůstalo OR 30 (nad zrušenou kolejí ZC), resp. konec OR (nad kolejí původně DC).

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 14:51
od MF
na pantografu byl vypadlý čep, mohlo se to stát kdekoliv jinde, tak zase neřešte kraviny. Já teda nevim, ale většina značek omezující rychlost je pro dementy. Pochopim to někde kde je nepřehledná situace, že tam je snížená rychlost třeba na třicet, protože je za rohem něco, ale na Trojském mostě je třicítka snad odjakživa kvůli jeho setrvalému stavu a snad nad těma obloučkama nemusí viset nic ne? To by mohla být rychlost pověšená před každým obloukem, aby se neřeklo. #-o

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 13:37
od MM-Mikulovsky
Kalanis píše:Cháchá. Proti tomu esíčku už brojí i T3. :lol: #-o
Alespoň si cestující možná všimnou, že TRAM má víc společného s horskou dráhou než s AUTY - ovšem narozdíl od ní se takové úseky projíždějí nízkou rychlostí (protože oproti ní i autům není její osazenstvo jištěno zádržnými systémy). Ještě jsem tam osobně nebyl, ale dle nějaké fotky mám pocit, že 30cítka přes most zůstala od Tróje až na jeho začátku, tak by mě zajímalo jestli je něco vyvěšeno nad oním esíčkem. Předpokládám, že sice na PTG musela být už nějaká drobná závada, ale při nižší rychlosti by průjezd mohl přečkat. Ovšem neodvažuji se tvrdit, že kolega jel rychleji než je v úseku vhodné - ne nařízené, ale usouzené podle stavu trati a jednotlivého TRAM vozu (např. velmi snadno rozhoupajícího se). PS: Hodně vozů dokáže rozhoupat poskakování i jednoho člověka či nejednou jsem si "jak na moři" připadal při výstupu/nástupu většího počtu cestujících.

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 12:52
od Kalanis
Cháchá. Proti tomu esíčku už brojí i T3. :lol: #-o

Re: Jednokolejky

Napsal: 22.5.2010 9:21
od Brejšín
MM-Mikulovský a všichni ukřivdění.

No to je skandál že to vypadlo, to je na popravu všech zúčastněných a na dvoustánkový článek v nedělním Blesku. #-o

Jenom bych doporučil se zamyslet k čemu je ověřovací provoz a zda má smysl jako v metru ho aplikovat týden bez cestujících aby náhodou .... . Z:idea:

Re: Jednokolejky

Napsal: 21.5.2010 23:58
od cwapa
krtinek píše: ___
Mimochodem Kasme, vynikající hudební podkres u videa :D
To jsi nepostřehl, že to byl komentář k tomu jak je to udělaný? :lol: