Stránka 5 z 7

Re: Jednokolejky

Napsal: 20.5.2010 19:23
od kasme
8750 píše: ElWapp podle mně myslel tu červenou plochu před autem Dopravní značení. To vypadá spíš jako začátek vyhrazeného pruhu nebo cyklostezky. Třeba David - tramvajka vyhlédne z okna a poreferuje, co to je. :wink:
jo todle... :))

evidentně to vede na jižní "chodník"
viz http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... m.jpg.html

Re: Jednokolejky

Napsal: 20.5.2010 18:51
od pawel
prokouklo, pořádně. i like @3644

Re: Jednokolejky

Napsal: 20.5.2010 17:44
od ElWapp
Ano, přesně to myslím, možná jsem se špatně vyjádřil. Jde mi o ten pruh úplně vpravo, který jde tak nějak našikmo odnikud nikam. Souhlasím, trochu to vypadá, jako by tudy měli cyklisté odbočující od budoucího mostu na východ najíždět na nějakou cyklostezku...? Do cyklopruhu by se snad dokázali zařadit i bez toho, auta ve směru od fotografa budou mít červenou.

Re: Jednokolejky

Napsal: 20.5.2010 17:40
od 8750
kasme píše:tato červená plocha pro cyklisty je u všech "nových" křižovatek... :)
Ty asi myslíš vyčkávací prostor pro cyklisty, ale ElWapp podle mně myslel tu červenou plochu před autem Dopravní značení. To vypadá spíš jako začátek vyhrazeného pruhu nebo cyklostezky. Třeba David - tramvajka vyhlédne z okna a poreferuje, co to je. :wink:

Re: Jednokolejky

Napsal: 20.5.2010 17:22
od kasme
ElWapp píše:Jaké cyklozvěrstvo se to rýsuje na poslední fotce úplně vpravo za stromem (ta červená plocha)? Odkud kam to má vést?
tato červená plocha pro cyklisty je u všech "nových" křižovatek... :)

Re: Jednokolejky

Napsal: 20.5.2010 16:41
od ElWapp
Jaké cyklozvěrstvo se to rýsuje na poslední fotce úplně vpravo za stromem (ta červená plocha)? Odkud kam to má vést?

Re: Jednokolejky

Napsal: 20.5.2010 15:24
od Damir Holas
tramvajka píše:Dokončovací práce vrcholí, do večera se to musí stihnout :wink:
Fííha :) Tam to ale prokouklo :wink:

Re: Jednokolejky

Napsal: 20.5.2010 14:31
od tramvajka
Dokončovací práce vrcholí, do večera se to musí stihnout :wink: =D>
1.jpg
2.jpg
3.jpg

Re: Jednokolejky

Napsal: 19.5.2010 20:53
od MF
pozůstatek jednokolejky v Holešovicích po opadnutí vody

Re: Jednokolejky

Napsal: 19.5.2010 20:29
od trainzjohny
:uklizecka: Odsunuto z tématu "Rekonstrukce TT".

Jelikož je v plodných diskuzích už jiná diskuze která běžela souběžne, ponechám tuto dočasně stranou, později jí pak sloučím.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.5.2010 20:23
od MF
Fořtík píše: víš, jak to funguje, lidi si stěžujou na všechno...
Lidi jsou de.....í. Bohužel i tramvajací jsou většinou lidi... tím bych tuhle diskuzi rád ukončil, neb je to off-topic a motormoderátory požádal o přesun.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.5.2010 20:17
od Fořtík
MM-Mikulovsky píše:A jinak vím, že někteří kolegové v mém případě by nevolali a o změně průjezdu by rozhodli sami, dle viděné situace od rozjezdové výhybky – s názorem podobným zde nedávno prezentovaným 9001: „Nemůžu-li to za takové situace sám od sebe udělat, tak to abych již žádal povolení PD i k cestě na záchod.“
Já nevím, co furt všichni řeší, jestli někdo někoho otravuje. Jednou slyšíš od řidičů, že nechtěj otravovat dispečink, pak slyšíš jiný, jak mluví o tom, že je z dispečinku otravují atd. Krucipísek, jednou si máme plnit pracovní povinnosti, tak jaképak otravování. Hovor z/na dispečink beru jako součást svých povinností. Navíc děláš-li něco rozdílně oproti normální situaci se souhlasem dispečinku, tak je to vlastně tvoje krytí. Vem si, že bys na těch Petřinách třeba vykolejil, nebo že by si někdo na vozíčku stěžoval, že kvůli tvé libovůli musel manévrovat na kolejích - víš, jak to funguje, lidi si stěžujou na všechno...

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.5.2010 20:04
od MM-Mikulovsky
MF a 9001: K mnou uváděným příkladům jsem dal slovo "prý" - takže plně jim nevěřím, ale jak se říká "na každém šprochu pravdy trochu". Je to jak uvádí Fořtík, a proto by mně zajímalo, jaký mají na PD normy - mě připadá (z vlastních zkušeností) žádné a nebo minimálně dosti volné a výrazně tedy záleží na konkrétním člověku:
1.) jednomu dispečerovi vadí obsáhlost řidičova hlášení, a druhý při krátkém se táže na doplnění (což při nutných klíčovacích prodlevách hovor násobně prodlužuje)
2.) často slyším o dění na druhém konci města na netýkající se lince (např. že na Evropské se pohybuje vládní kolona a řidiči TRAM se mají chovat tak a tak/ v kolejišti se pohybují povolané či dokonce nepovolané osoby případně zvířata - pes, labuť/ IAD na kolejích kvůli výkopu či hasičům v jejím pruhu atd.), ale na druhou stranu, když podobný případ nahlásím já, tak hlášení neslyším (počítám, že dřív jsem já být varován nemohl - PD informaci od kolegů neměl), či dokonce uvíznu na i 20 minut bez informací v koloně tramvají! (Jako minulý týden ve čtvrtek, kdy jsem viděl protější spoj 17-tky na Strosmayeráku DC s výstražkama a řidičem držícím vysílačku, otočil se jen tak akorát do času na Výstavišti a zařadil se cca jako 6. tramvaj za tu původně uváděnou. Stál jsem jako druhý na Veletžní DC – tedy od dalších podle viditelného hloučku jakžtakž informovaných kolegů mě a další dělila rušná křižovatka - a než se to rozjelo byla ucpaná následujícími tramvajemi minimálně křižovatka u obratiště Výstaviště. Předpokládán, že příčinou byla nevolnost ve voze, protože kolona se rozjela po příjezdu sanitky - rád bych také věděl, odkud jeli, protože jedno stanoviště mají od události o zastávku k centru.)
3.) předjíždění tram linky 2 na Petřinách se vždy snažím hlásit PD s předstihem několika zastávek (většinou mi 18 přijela pozdě po BP ve Střešovicích), ale pamatuji si, že mi PD jednou volání ani nepřijal s dostatečně velkým předstihem (minimálně tří zastávek) a dokonce, ani zpětně nevolal – tak jako minimálně jednou na Barrandově (oproti jiným případům mnohem dříve stornovaných volání, díky pominutí důvodu) Jednou jsem navíc měl při zdárném spojení pocit ze stylu hovoru dispečera, že jej žádostí o povolení průjezdu 2. kolejí otravuji.
A jinak vím, že někteří kolegové v mém případě by nevolali a o změně průjezdu by rozhodli sami, dle viděné situace od rozjezdové výhybky – s názorem podobným zde nedávno prezentovaným 9001: „Nemůžu-li to za takové situace sám od sebe udělat, tak to abych již žádal povolení PD i k cestě na záchod.“

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.5.2010 18:04
od Fořtík
To máš tak - já bych řekl, že jádro pudla vězí v informacích a v jejich předávání. Dispečer je oprávněně nasrán, že nedostane informaci od řidiče v takovém rozsahu, se kterým se dá pracovat. Naopak, řidiči jsou velmi často nasraní na dispečink, že nedostanou informace o tom co se děje a minimálně jak dlouho se to bude ještě dít. A to je taky logické - cestující se jde nejdřív zeptat tebe jako řidiče. A když mu po 5 minutách stání řeknu, že pořád nic nevím, tak si připadám jeko idi-ot. Ale je to o lidech - někteří řidiči jsou zcela určitě schopni podat informaci, se kterou lze pracovat hned a naopak existují na dispečinku party, které informace o narušení dopravy a jiných mimořádnostech předávají i mezi řidiče. 8-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.5.2010 17:52
od 9001
MM a MF: Právě o tomhle to je. V podniku se buduje, taková morálka, že kdokoli je nad tebou. V tomto případě řidič - dispečer, takže nižší bere toho nahoře jako idiota s funkcí a dispečer zase blba řidiče, který není ničeho schopný.Byl si to ty kdo tu vyprávěl jak si řidič na Andělu vyhodil sedačku...

Pak se nesmíme divit jak ta komunikace občas dopadá. Je opravdu smutné, že tohle přiživují i noví lidé.