Stránka 7 z 7

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 18.5.2010 21:05
od MM-Mikulovsky
9001: Jde mi o to, že rozhodně nejde při poruše SSZ použít jízdu na rozhled (od SSZ - respektive námezníků před ní, jako na splítce na Malé straně). Závadou na SSZ není jen její vypadnutí, ale i zablokování - v oběžníku popsané neodhlášení tramvají (při opuštění jednokolejného úseku) pomocí trolejových kontaktů, které lze následně provést v takovém případě ručně (pomocí kličky a "krabičky" u výjezdů). Následně je zase nutné tramvaje stojící před SSZ jinou krabičkou u nájezdů přihlásit. Ve dne za dobré viditelnosti (nevyskytnutí mlhy či oparu z řeky) si troufám vizuálně ověřit neobsazení jednokolejného úseku, ale za tmy, mlhy, oparu či jiného zhoršení viditelnosti ne! A to jsou situace, které dle mne oběžník nepopisuje a já vím jedno, pokud se v nějaké z nich vyskytnu, tak budu skutečně velmi opatrný a podle konkrétní situace posuzovat mojí ochotu do jednokolejného úseku vjet s tramvají (za několik desítek milionů) a desítkami až stovkami lidí.
PS: Takovéto a podobné závady na SSZ jsou naprosto běžné - dá se jistě říct, že každý den se na nějaké (ze všech pražských) vyskytnou.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 18.5.2010 19:12
od BerryML
No ty bys to potřeboval určitě :-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 18.5.2010 19:07
od 9001
Osobně nevím co tu pořád řešíte. SSZ tam je, pokud vypadne voláte na dispečink. Ještě jsem zapoměl. Musíte zastavit před námezdníkem. Co je na tom k nepochopení? Nebo o co tu vám tolik jde?

Mě přijde, že pomalu skončíme s tím, že budeme potřebovat směrnici nebo příkaz chodit na záchod. :roll:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 18.5.2010 18:52
od MM-Mikulovsky
Proxy píše:
MM-Mikulovsky píše:Ovšem velmi pochybuji, že by tam dozorovali i v případě výpadku SSZ během nočního provozu s pouze půlhodinovým intervalem!
Však jsme noční provoz na jednokolejce nedávno měli při nejmenované výluce :wink: a dispečeři stáli na obou stranách, protože noční spoje se dle JŘ ve vyloučeném úseku mohly potkat...
Ano, myslíš jistě Krejcárek - kde se dokonce jedním směrem (od Ohrady k Palmovce) zpětně pohybovalo. ovšem ta byla předem plánovaná a posádka KGX předem vyčleněná, ale jak by to bylo při náhlé situaci na Rámusáku? Kolik je v noci dispečerských posádek ve službě?
Jinak dnes se začal na vozovnách podepisovat oběžník - popisuje průjezd s funkční SSZ (při nefunkční - poruše se řidiči mají řídit pokyny provozního dispečinku a více není popsáno, respektive je tam nějaká „krkolomná“ poznámka, kterou chápu tak, že dispečink provede kontrolu volnosti úseku přes vysílačku a řidič vizuálně).

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 18.5.2010 9:15
od Tom 11
Něco ze včerejší kolaudace.. :wink:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 18.5.2010 0:31
od tramvajka
Tak jsem si byl úsek Nádraží Holešovice - Trojská v neděli pořádně prošotit :wink: . Tak tady je odkaz na fotky, které jsem vložil na FaceBook 8-) : http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=5895



( Aha, tak ono to jak-si nejde . Tak já to vložím ještě někam jinam, aby jste si to mohli prohlídnout ) .

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 17.5.2010 20:05
od Proxy
MM-Mikulovsky píše:Ovšem velmi pochybuji, že by tam dozorovali i v případě výpadku SSZ během nočního provozu s pouze půlhodinovým intervalem!
Však jsme noční provoz na jednokolejce nedávno měli při nejmenované výluce :wink: a dispečeři stáli na obou stranách, protože noční spoje se dle JŘ ve vyloučeném úseku mohly potkat...

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 17.5.2010 20:00
od XSC
MM-Mikulovsky píše:Ovšem velmi pochybuji, že by tam dozorovali i v případě výpadku SSZ během nočního provozu s pouze půlhodinovým intervalem!
Tak se použije prastaré železniční zabezpečení jednokolejky - převážení žezla. Na nějakou skříňku a kus klacku snad ještě DPP má :-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 17.5.2010 19:53
od Jake
Jak to bude vypadat v praxi nemůže vědět dopředu nikdo. :)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 17.5.2010 19:12
od Bobik
No tak Jake děkuju, tohle vím taky 8-) tos mi moc nepomohl. :D Mě právě zajímá jak bude vypadat v praxi to "organizační zajištění na příkaz provozního dispečinku."

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 17.5.2010 18:52
od MM-Mikulovsky
Počítám, že v případě vypadnutí SSZ na jednokolejném Rámusáku, by měli být kvůli dodržení tady citované D1/2 a výhledových podmínek dva dispečeři s vysílačkami - jeden u konce mostu v Holešovicích a druhý přesně na přejezdu nového tunelu v Tróji. Jeden druhého vysílačkou informuje, že pouští do úseku určitý počet tramvají a ten uvidí jejich průjezd. Oba během jejich průjezdu zastaví, respektive nepokynou řidičům ostatních tramvají ze svých směrů ke vjezdu do úseku. Po projetí oněch tramvají se totéž bude opakovat z opačné strany a tak dokola do zprovoznění SSZ. Ovšem velmi pochybuji, že by tam dozorovali i v případě výpadku SSZ během nočního provozu s pouze půlhodinovým intervalem!

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 17.5.2010 17:06
od Jake
D1/2
4. Dojde-li k poruše SSZ, lze projet úsekem pouze za podmínek:
a) přednost v jízdě je stanovena návěstmi,
b) lze použít jízdu na rozhled.
Pokud nejsou obě podmínky splněny, je další jízda vlaku možná pouze po organizačním zajištění na příkaz provozního dispečinku.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 17.5.2010 17:03
od Bobik
Taky mi přijde nejlepší něco ve smyslu drážního D3, já jen že za chvíli se bude jezdit a žádnej oběžník jsem ještě nepodepisoval, tak jestli "se to už ví" jak na to.

Jednokolejky

Napsal: 17.5.2010 16:58
od opocenskylukas
Bobik v Rekonstrukce TT píše:Tak mě napadlo, jak se vlastně bude v Troji postupovat, když vypadnou čočky? Zavolá se na CD a dál? Budou to nějak "řídit shora", tj přijedu, ohlásím se, dostanu volno a po průjezdu se zas odhlásím, nebo se bude čekat na dispečery a ti to budou nějak (každý na jednom konci a domluvou po vysílaččce mezi sebou) pytlikovat na místě?
V rámci co nejkratšího přerušení bych to viděl na to že se bude volat na dispečink a žádat o povolení vjezdu na jednokolejku.

Kvůli přesunutí následné diskuze přidána citace. Mod TJ