Re: Nehody_flame
Napsal: 15.8.2010 17:07
Díky za tipy s odkazy:D Já myslím, že teď už ta osoba nic říkat nemusí, tohle bohatě stačí na to, abych měl o něm kompletní obrázek co to je za ......
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=20&t=1588
Pánové se honili po městě v autě a nevyšlo to jako vždycky no ...Trhyy píše: To opravdu tramvaják musel riskovat, když za náma minimálně 100metrů nic nejelo ? Opravdu nemoh těch pár vteřin počkat ?
Možná se ti to bude zdát divný, ale momentálně mám jinačí starosti, než se scházet s nějakým nagelovaným chlapečkem z mělníka. A krom toho - cobychom si asi tak povídali? Řekl bych ti něco o tom, jak se jezdí ve městě, ohodnotil bych tvůj psychický stav a šel bych. Tvoje názory mě nezajímají, když ani nejsi schopen přiznat, kolik jsi jel a nepřipouštíš si obecné ohroženíTrhyy píše: Hele ty hrdino, já už se po 3. ptám jestli budeš hrdina i v reálu a řekneš mi to do očí a ne jenom za klávesnicí.
Tak kdy a kde ?
Tak náhodu Trhyy ?= 9001?Trhyy píše:Ale aspoň že tu jsou i normální lidi co uvažujou reálně viz. třeba uživatel 9001.
To snad radši ani ne, ještě cestou způsobíš další nehodu. :) Zase se ukazuje, že co BMW, to *****. Čest vyjímkám (a to Trhyy není).Trhyy píše:A když seš takovej hrdina za klávesnicí, seš schopnej mi to říct osobně ? Neni problem se sejít.
Hele ty hrdino, já už se po 3. ptám jestli budeš hrdina i v reálu a řekneš mi to do očí a ne jenom za klávesnicí.chemik87 píše:Pardon, omlouvám se všem slušným lidem, ale jestli mě někdo vytáčí, tak jsou to nagelovaní frajírci v černejch BMW, kteří si dokazují nevím co. Asi v mládí nevyrůstali v úplné rodině... Je těžké přiznat chybu
Dobře, budeme diskutovat.
§ 18 Rychlost jízdy
(1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled
Dobře, no, spočítejme si to. BMW jede X km/h. Náhle mu tam pomalou jízdou (do 10 km/h) vjede tramvaj. Auto jede. Řidič si uvědomuje překážku. Reakční čas je pár vteřin. Řidič šlape na brzdu a 30 metrů na ní stojí. BMW naráží do tramvaje. Tramvaj vylétává z kolejí jako papír.
Kolik se rovná X, že řidič nebyl schopen zastavit?
A kde bereš jistotu, že ta 80km/h je správně. Kdyby se mi něco podobného stalo, tak taky budu svoji rychlost uvádět co nejnižší. Jedno je jisté - po 30m brzdění mělo vozidlo ještě dost energie, aby vykolejilo tramvaj. Skutečnou rychlost tak bude muset určit vyšetřování, což nebude složité (naštěstí fyzika je jen jedna).9001 píše:Jinak uživatel Trhy má pravdu. Zní sice pro většinu z vás hodně špatně, ale faktem, je že soud bral VÝRAZNÉ překročení rychlosti, což 70 km/h ( 80km/h hodně hraniční) není Zvláštˇprotokolové vjádření řidiče, že auto viděl mu to jasně prohrává.
Můžu se zeptat, kolik ti je let?Trhyy píše: Jasně, tramvaj za nic nemůže, jenom mi měla dát přednost. Nevinné auto dá dycky přednost a podívá se jakou rychlostí auto co jede po hlavní jede a podle toho se rozhodne jestli vjede do silnice, nebo počká, pokud ty to neděláš a jenom se podíváš jak je auto daleko, tak se neřaď neprávem mezi slušný řidiče.
Tobě bych taky zažil někdy něco podobnýho a k tomu aby tě tam taky takovejdle chytrej člověk jako seš ty nechal v tom autě schořet.
A když seš takovej hrdina za klávesnicí, seš schopnej mi to říct osobně ? Neni problem se sejít.
Nechci se zaplétat do diskuse o této konkrétní nehodě - k tomuto obecnému tvrzení mám ale obecnou připomínku: Dát přednost znamená počínat si tak, aby ten, co přednost má, nemusel náhle měnit rychlost nebo směr jízdy. Takže pokud jede někdo po hlavní a já mu tam vjedu tak, že musí přibrzdit (rozuměj: nikoliv prudce), tak to možná není moc galantní, ale je to v pořádku. Kdyby toto všichni účastníci silničního provozu akceptovali, mohl by být provoz výrazně plynulejší. Jenže arogantní řidiči člověka brutálně vytroubí a po několika takových zkušenostech půlka lidí čeká, až na kilometr neuvidí auto - a před křižovatkou se tvoří kolony...Trhyy píše: I když bych jel 30 a tramvaj mi tam vjela, tak je řidič prase, protože tam má ceduli že ti má dát přednost v jízdě a těčka, takže žádný umožnování dokončit odbočení.
Takže ty nevíš kolik si jel, ale víš, že chyba je na straně tramvajáka? ZajímavéTrhyy píše:Nevim a i kdybych věděl, rozhodně to nebudu psát na forum o tramvajích kde je to samej inženýr