TT Hlubočepy - Barrandov

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 02.12.2006 21:59

XSC píše:Těch 122m je zase typický úlet nějakého úředníka (nebo chybějící desetinná čárka).
Vyšlo jim to výpočtem, mají tam i hlukovou mapu. Velice však v té studii postrádám alternativní výpočet pro sníženou rychlost jízdy v noci! A jak Tom poznamenal, největší nepřesnost do výpočtu vnášejí parametry vozidla samotného. Jako výchozí materiály tam uváději nějakou metodiku z roku 1991, plus nějaký dodatek z roku 2004, to ještě neexistovaly reka s kapotovanými podvozky ani 14T. Též mi není známo zda se do studie zahrnuje jen jízdní hluk, nebo i kvílení měničů.
XSC píše:3 proudá dálnice je široká 34m, takže ten bulvár bych chtěl vidět :shock:
Boulevardem se rozumí celkové uspořádání komunikace včetně parkové zeleně a neobytných staveb. Ovšem při šířce 250 m si pod tím musíme představit třeba takový ten park na Proseku, co se v něm staví metro, jako kdyby tramvajová trať byla vedena prostředkem :shock:

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 02.12.2006 20:47

Tom píše:Modernější tramvaje snad takový hluk dělat nebudou. Ale samozřejmě nechci do toho nijak kecat jen 122 m je přecijen hodně.
Těch 122m je zase typický úlet nějakého úředníka (nebo chybějící desetinná čárka). Tímhle způsobem zachvíli nepůjde postavit vůbec nic. A široký městský bulvár už je blbost úplná. 3 proudá dálnice je široká 34m, takže ten bulvár bych chtěl vidět :shock: . Rekonstrukce Na žertvách je také šílenost. V rámci boje proti hluku tak vytvoříme totálně neprůchodnou ulici, ovšem stavební firma bude mít radost. Zajímavé je, že pro IAD to asi neplatí - viz plány na prodloužení Rohanského nábřeží, kolem kterého se vesele staví, přitom jde o 4 proudý přivaděč k MO.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 02.12.2006 20:16

Modernější tramvaje snad takový hluk dělat nebudou. Ale samozřejmě nechci do toho nijak kecat jen 122 m je přecijen hodně.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Prodloužení TT

Příspěvek od P_V » 02.12.2006 19:38

Proxy píše:...Veškerou dokumentaci k posudku EIA...
Je tam i jiné zajímavé zjištění: na základě hlukového výpočtu a nějaké letošní vyhlášky bylo stanoveno, že nejmenší vzdálenost domů od trati musí být 122 m, jinak se musí řešit protihluková opatření. Což vlastně znamená konec jakékoli novostavbě či přeložce TT v existujících ulicích, leda že by někdo chtěl všechny domy v této vzdálenosti rekonstruovat. Například v ulici Na žertvách se z toho důvodu má budovat protihluková zeď, kvůli chystané výstavbě na autobusovém nádraží.
V souvislosti s tím je též komická věta "navrhovaná varianta navíc umožňuje rovnoměrné rozložení uličního prostoru a zdá se být vhodná pro založení širokého městského bulváru, jehož šíře je daná navrženým ochranným hlukovým pásmem." Když se totiž zohlední těch 122 metrů na obě strany, k tomu též nějaká rozumnější vzdálenost od Barrandovské radiály ze stejného důvodu, tak je ta trať zhola zbytečná, protože povede prázdným územím kde se kvůli hluku nebude smět postavit vůbec nic - leda snad na malém cípku podél Holyně. Těch 122 metrů na té mapce zhruba odpovídá velikosti namalovaných čtvercových bloků.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Zastávka K Barrandovu

Příspěvek od XSC » 02.12.2006 19:30

Tak to je zase dobrý úlet. Je vidět, že Kotas sice tvoří zajímavě, ale zcela neprakticky. K těm lavičkám mám i jinou výhradu - kterýho idi*ta napadlo udělat je celé z kovu. V zimě se na tom sedět nedá, zatímco na dřevěných nebo umělohmotných to problém není.

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Význam zábradlí u laviček...

Příspěvek od Quetzalcoatl » 02.12.2006 17:14

...je částečně popsán zde.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Zastávka K Barrandovu

Příspěvek od demon » 02.12.2006 17:14

XSC píše:Tak jsem si (teprve) dnes všiml zcela nesmyslně umístěného zábradlí, které brání přístupu k lavičkám. Je to na obou stranách zastávky. Ví někdo, jaký to má význam?
Koukni sem: http://www.dp-arena.cz/index.php?option ... &Itemid=45

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Zastávka K Barrandovu

Příspěvek od XSC » 02.12.2006 16:45

Tak jsem si (teprve) dnes všiml zcela nesmyslně umístěného zábradlí, které brání přístupu k lavičkám. Je to na obou stranách zastávky. Ví někdo, jaký to má význam?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 02.12.2006 16:10

Zdá se to jenom mě, nebo ta TT je od Slivence i Holyně poměrně vzdálená. Spíš kdyby jí vedli po okraji Slivence tak by možná měla větší využití.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 02.12.2006 16:04

Absolut píše:Jojo situace souhlasí, ale ten harmonogram se mi nezdá.
spíš to bude později než už v roce 2009

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 02.12.2006 15:10

Jojo situace souhlasí, ale ten harmonogram se mi nezdá.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Prodloužení TT

Příspěvek od Proxy » 02.12.2006 14:47

Když už máme to tříleté výročí - tak zde máme i další informace o plánovaném prodloužení barrandovské tratě směrem ke Slivenci:

Veškerou dokumentaci k posudku EIA naleznete ke stažení na:
http://www.ceu.cz/eia_files/PHA262/PHA262__oznameni.zip

Z toho nejzajímavějsí věci naleznete v přílohách níže:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 01.12.2006 23:54

Myslil jsem nejspíše na to, jenom ještě neznám české technické slova. :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 01.12.2006 23:44

KZsoci píše:Ještě jedna otázka:

Je to pravda, že T3 s akcelerátorem a KT8D5 (vůz má střídač, který neumí rekupovat(?)) nemůže jezdít na TT, protože za jízdy na svahu na viaduktu nevodivosty by byly moc teplí?
Nevodivosty ne, ale odporníky a brzdové odpory ano. Je to pravda.

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 01.12.2006 23:11

Ještě jedna otázka:

Je to pravda, že T3 s akcelerátorem a KT8D5 (vůz má střídač, který neumí rekupovat(?)) nemůže jezdít na TT, protože za jízdy na svahu na viaduktu nevodivosty by byly moc teplí?

Zamčeno