TT Hlubočepy - Barrandov
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
To jo, linka 4 na Barrandov není špatná. Ale směrové vedení linky č. 16 po současných změnách opravdu hodně smrdí. V Řepích i na Korunní přišli cestující o jeden z významných směrů.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
Ad "Skoro nic se nezměnilo":
JJ. taky jsem si řikal. Konečně se na Barrandov dostane linka, jejíž zavedení se tam plánovalo již v roce 2003.
Nicméně jsem rád, že se tehdy upřednostnila čtrnáctka před čtyřkou a Barrandov tak dostal přímý spojení s Wenzelsplatzem.
JJ. taky jsem si řikal. Konečně se na Barrandov dostane linka, jejíž zavedení se tam plánovalo již v roce 2003.
Nicméně jsem rád, že se tehdy upřednostnila čtrnáctka před čtyřkou a Barrandov tak dostal přímý spojení s Wenzelsplatzem.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
Myslel jsem samozřejmě šotouše. Politici jsou mi u ...
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
Myslíš pána v kabátě vystupujícího z tramvaje a osobu čumící do/na blba v zastávce K Barrandovu (tehdy ještě měla vlasy)? Já poznávám ještě třetí osobu a tou je prezident..Absolut píše:Poznávám dva lidi. Moje maličkost je naštěstí mimo záběr
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
Ano, u focení dvou záběrů jste byl myslím přítomen ...Absolut píše:Poznávám dva lidi. Moje maličkost je naštěstí mimo záběr
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
Poznávám dva lidi. Moje maličkost je naštěstí mimo záběr
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
Dovolím si také zavzpomínat...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
...až mě ta původní žluť dlažby ve smyčce praštila do očí
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
No, tak dneska už je to celejch šest let od zahájení provozu s lidma. Jako by to bylo včera.
Tak aspoň krátkej videosesřtih, natočenej přesně před šesti lety.
http://www.youtube.com/watch?v=GOP2zRORBOg
a pár (nepříliš dobrých) fotkek...
Tak aspoň krátkej videosesřtih, natočenej přesně před šesti lety.
http://www.youtube.com/watch?v=GOP2zRORBOg
a pár (nepříliš dobrých) fotkek...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
Projekt je zpracován, k vidění např. zde v časopisu Metroprojektu.fricoolinek2 píše:Není ještě zpracován nějaký konenčný projekt na stavbu tratě do Holyně, se kterým už se nebude hýbat, že ne?
Ve střešovickém muzeu je zas k vidění velká mapa (vzadu vlevo), kde sice původní návrh zakreslen není, ale je tam zakresleno sídliště Barrandov v kompletní podobě, jak se nikdy nedostavělo.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
http://www.prazsketramvaje.cz/clanky/19 ... koleje.pdf
Zajímavý článěk z roku 1987. Překvapil mne především v tom, že plán řešení tratě na Barrandov se v tom článku ani moc nelišil od nynější skutečnosti. Zvlášť, když se prý ještě v roce 1990 upřednostňovala tunelová varianta (upřímně, tahle varianta mi připadala trochu přitažená za vlasy...).
Jenom si říkám, jak by vypadalo rozmístění zastávek, kdyby se postupovalo přesně podle tohoto projektu.
Zastávky V Bokách, Ateliéry, Chaplinova a Klukovická odpovídají dnešní skutečnosti poměrně přesně, vlastně se i tyto názvy zastávek uváděly ve vizualizacích z doby počátků výstavby TT (přelom let 2001-02). Jde mi spíš o stanice Jiřího Trnky, Centrum - západ a Holyně. Jako nejvíce pravděpodobná se mi jeví ta možnost, že Jiřího Trnky je dnešní konečná Sídliště Barrandov (což by pochopitelně odpovídalo i vzhledem k tomu, že se u konečné nalézá Trnkovo náměstí), zastávka Centrum - západ měla být umístěna na místě, kde je dodnes pole, ovšem dle tehdejšího socialistického plánování zřejmě až do těchto míst měla zasahovat dnešní Pražská čtvrť a konečná Holyně se měla zřejmě nacházet někde na kraji stejnojmené ex-vesnice, vlastně bych se nedivil tomu, kdyby sídlištní zástavba měla zasahovat podle 22 let starých plánů až do těchto míst (a pokud má oranžová barva značit zástavbu, tak to skutečně tak vypadá). Vlastně, když se to vezme kolem a kolem, tak se zastávek Centrum - západ a Holyně zřejmě dočkáme, možná se bude jejich umístění lišit vyrazněji, možná se bude lišit jen velmi nepatrně. Ovšem, toto všechno závisí na tom, zda se území za stávající smyčkou bude či nebude pořádně urbanizovat.
P.S.: Abych neplácal blbosti: Není ještě zpracován nějaký konenčný projekt na stavbu tratě do Holyně, se kterým už se nebude hýbat, že ne?
Zajímavý článěk z roku 1987. Překvapil mne především v tom, že plán řešení tratě na Barrandov se v tom článku ani moc nelišil od nynější skutečnosti. Zvlášť, když se prý ještě v roce 1990 upřednostňovala tunelová varianta (upřímně, tahle varianta mi připadala trochu přitažená za vlasy...).
Jenom si říkám, jak by vypadalo rozmístění zastávek, kdyby se postupovalo přesně podle tohoto projektu.
Zastávky V Bokách, Ateliéry, Chaplinova a Klukovická odpovídají dnešní skutečnosti poměrně přesně, vlastně se i tyto názvy zastávek uváděly ve vizualizacích z doby počátků výstavby TT (přelom let 2001-02). Jde mi spíš o stanice Jiřího Trnky, Centrum - západ a Holyně. Jako nejvíce pravděpodobná se mi jeví ta možnost, že Jiřího Trnky je dnešní konečná Sídliště Barrandov (což by pochopitelně odpovídalo i vzhledem k tomu, že se u konečné nalézá Trnkovo náměstí), zastávka Centrum - západ měla být umístěna na místě, kde je dodnes pole, ovšem dle tehdejšího socialistického plánování zřejmě až do těchto míst měla zasahovat dnešní Pražská čtvrť a konečná Holyně se měla zřejmě nacházet někde na kraji stejnojmené ex-vesnice, vlastně bych se nedivil tomu, kdyby sídlištní zástavba měla zasahovat podle 22 let starých plánů až do těchto míst (a pokud má oranžová barva značit zástavbu, tak to skutečně tak vypadá). Vlastně, když se to vezme kolem a kolem, tak se zastávek Centrum - západ a Holyně zřejmě dočkáme, možná se bude jejich umístění lišit vyrazněji, možná se bude lišit jen velmi nepatrně. Ovšem, toto všechno závisí na tom, zda se území za stávající smyčkou bude či nebude pořádně urbanizovat.
P.S.: Abych neplácal blbosti: Není ještě zpracován nějaký konenčný projekt na stavbu tratě do Holyně, se kterým už se nebude hýbat, že ne?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
Dneska jsem jel se 14T nahoru skoro "naplno".
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
Dnes jsem jel nahoru 14T a v pohodě to nebylo. Na začátku estakády bylo vlnění cítit. Je to znát hlavně v zadní části vozu.fricoolinek2 píše:Ještě tohle pondělí jsem se svezl se 14T nahoru "na plnej plyn" a bylo to úplně v pohodě. Kdyby se nepřikročilo k tomu OR, tak co by se stalo? Odnesla by to trať? Jinak si pamatuju, že už před rokem se takhle "blblo" a i 14T mohly na estakádách jen 40. Někdy na podzim to zrušily a 14T mohly zase "pádit". Nemůže to záviset i na roztažných vlastnostech kovu vůči různým teplotám (léto x zima)? Jinak co se týče dnešního stavu, tak zrušení těch OR na estakádě by přinesla jen naějká nákladná rekonstrukce?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
Ještě tohle pondělí jsem se svezl se 14T nahoru "na plnej plyn" a bylo to úplně v pohodě. Kdyby se nepřikročilo k tomu OR, tak co by se stalo? Odnesla by to trať? Jinak si pamatuju, že už před rokem se takhle "blblo" a i 14T mohly na estakádách jen 40. Někdy na podzim to zrušily a 14T mohly zase "pádit". Nemůže to záviset i na roztažných vlastnostech kovu vůči různým teplotám (léto x zima)? Jinak co se týče dnešního stavu, tak zrušení těch OR na estakádě by přinesla jen naějká nákladná rekonstrukce?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Hlubočepy - Barrandov
Vrabci si o klidné jízdě neštěbetají, vrabci o ní mluví dostatečně nahlas a pochvalně!
cituji: Jízda byla naprosto klidná i při rychlosti 60km/h.
cituji: Jízda byla naprosto klidná i při rychlosti 60km/h.