TT Hlubočepy - Barrandov
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Vím minimálně o třech místech na netu, kdy ty snímky jsouJosh píše:Chtěl bych poprosi pokud někdo má nafocené barrandovské stanice,
které nejsou nikde na netu uveřejněné jestli by mi je nemohl poslat,
stavím 3d modely těchto stanic a potřeboval bych podklady, nejsem z Prahy.
Předem děkuji
například:
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006112701
(a úplně dole na stránce jsou odkazy na detailní fotky jednotlivých zastávek)
nebo:
http://www.mhdcr.biz/TT_barrandov/dokon ... onceni.htm
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Kéž by to tak doopravdy bylo a teploty se držely nad 15-ti stupni.Proxy píše:Dobrá zpráva:
DPP již zřejmě považuje letošní "zimu" za skončenou, neboť v uplynulých dnech bylo na zastávce K Barrandovu opět demontováno zábradlí bránící cestujícím v přístupu k informačním panelům.
Zábradlí zde bylo instalováno loni na podzim s odůvodněním, že na některých místech zastávky by lidé mohli být zranění padajícím sněhem.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Dobrá zpráva:
DPP již zřejmě považuje letošní "zimu" za skončenou, neboť v uplynulých dnech bylo na zastávce K Barrandovu opět demontováno zábradlí bránící cestujícím v přístupu k informačním panelům.
Zábradlí zde bylo instalováno loni na podzim s odůvodněním, že na některých místech zastávky by lidé mohli být zranění padajícím sněhem.
viz. foto: http://www.planografie.com/ttbarrandov/ ... ov_031.jpg
DPP již zřejmě považuje letošní "zimu" za skončenou, neboť v uplynulých dnech bylo na zastávce K Barrandovu opět demontováno zábradlí bránící cestujícím v přístupu k informačním panelům.
Zábradlí zde bylo instalováno loni na podzim s odůvodněním, že na některých místech zastávky by lidé mohli být zranění padajícím sněhem.
viz. foto: http://www.planografie.com/ttbarrandov/ ... ov_031.jpg
Ono nový okna jsou hezká věc, ale fakticky to řešením není. Protože větrat je stejně potřeba, zvlášť v létě, a to pak jakákoliv okna ztrácejí smysl. Tlak by měl být především na stav tratě a vozů, tím by se dal hluk snížit dost podstatně.Proxy píše:Já jsem si hlavně všimnul nenápadné věty v závěru té zprávy, kde připouští jakousi výjimku - takže si myslím, že ve finále budou stačit pouze nějaké drobné úpravy oken.
Já bydlím v Lamačově ulici a původně se také hovořilo, že dostaneme nová protihluková okna - a krásná - jenže pak provedlo měření hygienikem a nic tak jsme si objednali vlastní měření a výsledek byl ten, že nám pouze vyměnili těsnění v oknech
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem si hlavně všimnul nenápadné věty v závěru té zprávy, kde připouští jakousi výjimku - takže si myslím, že ve finále budou stačit pouze nějaké drobné úpravy oken.P_V píše:Ano, jak to píšou v té hlukové studii: buď PHS (= nevzhledné posprejované čudo, tvořící bariéru v ulici a činící z jízdy tramvají zážitek esteticky srovnatelný s jízdou tunelem), nebo domy vybavené předsazenou skleněnou fasádou (= nevyvětráte si, protože místo čerstvého povětří budete čuchat puchy, které odvětrávají sousedi pod vámi, případně budete za drahé peníze provozovat hlučící rekuperačně-filtrační jednotku).
Já bydlím v Lamačově ulici a původně se také hovořilo, že dostaneme nová protihluková okna - a krásná - jenže pak provedlo měření hygienikem a nic tak jsme si objednali vlastní měření a výsledek byl ten, že nám pouze vyměnili těsnění v oknech
Ano, jak to píšou v té hlukové studii: buď PHS (= nevzhledné posprejované čudo, tvořící bariéru v ulici a činící z jízdy tramvají zážitek esteticky srovnatelný s jízdou tunelem), nebo domy vybavené předsazenou skleněnou fasádou (= nevyvětráte si, protože místo čerstvého povětří budete čuchat puchy, které odvětrávají sousedi pod vámi, případně budete za drahé peníze provozovat hlučící rekuperačně-filtrační jednotku).7080 píše:Dnešní normy možná ano. Spíš by to podle dnešních norem vypadalo jinak.
Jenže tehdy tam ta zástavba mohla vyrůst, dnes by jí to normy zakázaly.7080 píše:Nebude to poprvé, když se zalistuje historií budování tratě přes Kubánské náměstí, tak tam je jen vysoký násep a široko daleko nic. A jak to tam vypadá dneska. Jaká je tam zástavba.
Vezmi si tramvajovou trať jako základní prvek, kolem kterého vyroste nová výstavba.
Nebude to poprvé, když se zalistuje historií budování tratě přes Kubánské náměstí, tak tam je jen vysoký násep a široko daleko nic. A jak to tam vypadá dneska. Jaká je tam zástavba.Akribius píše:To je dobrý,tramvaje opravdu budou tedy muset jezdit asi neobydlenými prostory odkud pak povede napaječ k sídlišti:-))))
14T vydává větší rachot než T6,zejména na kříženích nebo poškozených tratích,což je,ehm,asi většina tratí.
Vezmi si tramvajovou trať jako základní prvek, kolem kterého vyroste nová výstavba.
Ten podjezd v ose Slivenec - Holyně by ale byl velice potřeba, a ta nová trať mu bude akorát překážet, pokud by se stavěl nekdy později. Nejen pro pěší - obyvatelé nové zástavby Holyně se budou chtít dostat domů také autem, a jinudy než problematickým úrovňovým křížením s radiálou, nebo jízdou skrz celý Barrandov to nepůjde.Proxy píše:Tohle je přesný a stále trvající omyl - prodloužení TT nebude kvůli Slivenci a Holyni, ale kvůli nové výstavbě v této oblasti
Navíc přiblížit TT ke Slivence je bez překročení Barrandovské radiály prakticky nemožné, a její podtunelování nebo přemostění by bylo natolik nákladné, že by se to nevyplatilo
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je přesný a stále trvající omyl - prodloužení TT nebude kvůli Slivenci a Holyni, ale kvůli nové výstavbě v této oblasti9001 píše:Zdá se to jenom mě, nebo ta TT je od Slivence i Holyně poměrně vzdálená. Spíš kdyby jí vedli po okraji Slivence tak by možná měla větší využití.
Navíc přiblížit TT ke Slivence je bez překročení Barrandovské radiály prakticky nemožné, a její podtunelování nebo přemostění by bylo natolik nákladné, že by se to nevyplatilo