Aha takhle díky. Takže to jsou vlastně úplně jiné konstrukce mostovky...MOp píše:na krejcarku vedou uprostred mostu lana, ktera most vypinaji. aby se dalo vse promerit a zkontrolovat, nesmi po tom nic jezdit.
barrandovsky most neni pomoci lan napinan, takze neni co kontrolovat. pouze se zkoumaji trhlinky a to jde za provozu.
TT Hlubočepy - Barrandov
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
na krejcarku vedou uprostred mostu lana, ktera most vypinaji. aby se dalo vse promerit a zkontrolovat, nesmi po tom nic jezdit.Martin.KT8D5 píše:Já nevim moc tomu nerozumim proč na Krejcárku jo a ne na Hlubočepích?Proxy píše:Není nutná, na brrndovských estakádách je dostatečně široká revizní šachta.
barrandovsky most neni pomoci lan napinan, takze neni co kontrolovat. pouze se zkoumaji trhlinky a to jde za provozu.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
- Kontaktovat uživatele:
Není nutná, na brrndovských estakádách je dostatečně široká revizní šachta.Martin.KT8D5 píše:Nejsem si jist, ale něco jako každoroční revize mostovky jako na Krejcárku není?
Tys stejně naivní jako jáfricoolinek2 píše:No a ještě jsem se chcul zeptat, jestli někdo neví proč jsou takový ty boční panely v zastávce K Barrandovu před vjezdem do tunelu zahnědlý jako houmlesův chrup![]()


Naposledy upravil(a) Proxy dne 11.4.2005 9:46, celkem upraveno 2 x.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2453
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Je možný že by jsme se dočkali v horizontu měsíců na Barrandově nějaký, třeba i krátkodobý výluky, nebo budou příznivci X-12 muset doufat, že jim spadne z nebe urvaná trolej
No a ještě jsem se chcul zeptat, jestli někdo neví proč jsou takový ty boční panely v zastávce K Barrandovu před vjezdem do tunelu zahnědlý jako houmlesův chrup


No a ještě jsem se chcul zeptat, jestli někdo neví proč jsou takový ty boční panely v zastávce K Barrandovu před vjezdem do tunelu zahnědlý jako houmlesův chrup


- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
No tak tohle je hodně přitažené za vlasy. Počet vlaků X se zredukoval, protože se šetří a v ulicích se nechaly pouze vozovny, jejichž vlaky smí na Barrandov. Ovšem nemá to nic společného s jízdou zmíněného vozu na Barrandov, neb to ani nebylo x-ko, ale měřící jízdajara píše:Ano jednalo se o vokovické X-ko. Proto teď vozovny, které nemají vozy na trať na barandov nemají X-ka
- Járis
- Uživatel
- Příspěvky: 15
- Registrován: 22.1.2005 11:29
- Bydliště: Daleko od vozoven Pankrác a Motol
- Kontaktovat uživatele:
Petře děkuji za upozornění. Beru zpět. Myslel jsem že je řeč o T3.RP a podobně. OMLOUVÁM SEPetr píše:Fořtík mluví o vozech T3, které však na Barrandov nesmí. Stejný problém by měly i vozy KT8D5 - nechaldí se jim totož výzbroj z baterie (24 V), ale ze sítě (600 V), tudíž při výpadku napájení přestanou chladit a je problém....
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
TT Hlubočepy - Barrandov
Fořtík mluví o vozech T3, které však na Barrandov nesmí. Stejný problém by měly i vozy KT8D5 - nechaldí se jim totož výzbroj z baterie (24 V), ale ze sítě (600 V), tudíž při výpadku napájení přestanou chladit a je problém....Járis píše:Fořtíku koukal jsem do D1/2 § 30A 5. článek " Dojde-li v úseku klesání mezi zastávkami Geologická - Hlubočepy k výpadku trakční energie, mohou jedoucí vlaky plynule pokračovat až do zastávky Hlubočepy".Fořtík píše:Pokud se nemýlím, tak jakmile se v T3 dotknete (při ztrátě 600V) brzdy, musí se zastavit. Přibržďovat nelze. Pokud toto neplatí, tak to ale určitě v minulosti platilo...