Re: TT Hlubočepy - Barrandov
Napsal: 22.6.2011 18:04
Nevím kam to přesunout - musím konstatovat, že plevelíte už ČTYŘI témata se stejnou diskuzí - tak si jedno vyberte, protože zde už to budu mazat
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=20&t=538
Asi jsem nebyl plně pochopen - samozřejmě povinností řidiče je také přepravit cestující po předem dané trase, ale prostě nastanou občas (ve srovnání s celkovým počtem spojů) situace, kdy to nejde ať již z důvodu mimořádného odklonu či popletení řidiče. V obou případech se žel cestující trochu budou muset projít + v druhém to stojí řidiče prachy, ale všichni jsou živý a zdravý a to je přeci to hlavní.Fořtík píše:Souhlasím, ač je to někdy na palici, jako řidič to prostě zvládnout musíš. Romane, nemůžeš brát Milana zase tak vážně, vzpomeň si na loňský thriller Výjezd ze Smíchovského nádraží.9001 píše:Ale asi takhle. Když se ta linka vytvoří, jak se vytvoří, tak musí 99% procent vlaků projet správně. Nedá se brát paušální omluva, chudák řidič toho má hodně. Prostě je to jeho poviností jako další věci.
Souhlasím, ač je to někdy na palici, jako řidič to prostě zvládnout musíš. Romane, nemůžeš brát Milana zase tak vážně, vzpomeň si na loňský thriller Výjezd ze Smíchovského nádraží.9001 píše:Ale asi takhle. Když se ta linka vytvoří, jak se vytvoří, tak musí 99% procent vlaků projet správně. Nedá se brát paušální omluva, chudák řidič toho má hodně. Prostě je to jeho poviností jako další věci.
Tak si vyzkoušej jet opakovaně (3x, 4x) nějakou trasu ("kolečko") z bodu A do bodu B, takže cca polovinu trasy jedeš dvojnásobně často (případně několik dní - 2, 3 jezdit jedno kolečko a pak další jiné částečně s ním podobné) a prostě se ti chtě nechtě minimálně jednou "zamotá hlava" - zejména, když tě někdo něčím rozptýlí/poplete Což se ti stane lehce při neustálé ostražitosti, jestli se ti někdo někde neřítí do tvé dráhy, kterou nedokážeš změnit (a to i zpoza rohu či protijedoucí TRAM - jako mne dnes v Hlubočepých DC při vyjíždění na "mé volno" na komunikaci). A zodpovědnost má řidič samozřejmě za zdraví a životy vlastních cestujících i ostatních účastníků provozu - proto má důvod skutečně být ostražitý co se ohlídání bezpečí cestujících týče. Takže uhlídání trasy je viditelně až druhořadý úkol - a prostě jednou začas se to skoro každému (stejně jako neuhlídání chování ostatních - viz. příspěvek demona ve vlákně Nehody) uhlídat nepodaří.OMH píše:Na jednu stranu se řidiči ohánění velkou zodpovědností, jak musí být stále ve střehu a na druhou stranu naznačuješ, že řidič je dělník u pásu, který si neumí poradit se změnou režimu?MM-Mikulovsky píše:... vysoká pravděpodobnost problému v orientaci řidičů jakou linku momentálně jedou...
To jsem zase píchl na vosího hnízda
Na jednu stranu se řidiči ohánění velkou zodpovědností, jak musí být stále ve střehu a na druhou stranu naznačuješ, že řidič je dělník u pásu, který si neumí poradit se změnou režimu?MM-Mikulovsky píše:... vysoká pravděpodobnost problému v orinetaci řidičů jakou linku momentálně jedou...
No to snad né - na Malostranské, kde se oddělují trasy l. 12 a 20 je ROV, ale byla by jistě (dle vlastní zkušenosti s Kubáň - náhradní Stírka 24/14 Hercovka - Barrandov, jenž měla samozřejmě společný úsek Masaryčka - Moráň, který byl právě ukončen EOV) vysoká pravděpodobnost problému v orinetaci řidičů jakou linku momentálně jedou a podle toho správně podávat rady na případné dotazy neznalých cestujících.Proxy píše:A mělo by to nějaký význam, kromě toho, že tam bylo sjetí jako máku?MOp píše:Kdyby nebyly prestavky s oddelenim od vozu, mohl byt zajimavy prujezdny model 20+12 Sarka - Smichac - Palmovka a zpet.
A mělo by to nějaký význam, kromě toho, že tam bylo sjetí jako máku?MOp píše:Kdyby nebyly prestavky s oddelenim od vozu, mohl byt zajimavy prujezdny model 20+12 Sarka - Smichac - Palmovka a zpet.
To už u DPP neplatí, že se wany nesmí spolu spojovat? Nebude spíš každá ze dvou kusů spojena s nějakým PA RP (i když osobně bych preferoval dočasné přeřazení dvou VO souprav včele s wanou PA a naopak jedné soupravy PA RP do VO).martyn píše:...., které doplní souprava wan (garantované NP pořadí).
A to je co? Spíš jsi chtěl napsat NTD, že?MM-Mikulovsky píše:...NAT...