Proxy píše:...Veškerou dokumentaci k posudku EIA...
Je tam i jiné zajímavé zjištění: na základě hlukového výpočtu a nějaké letošní vyhlášky bylo stanoveno, že nejmenší vzdálenost domů od trati musí být 122 m, jinak se musí řešit protihluková opatření. Což vlastně znamená konec jakékoli novostavbě či přeložce TT v existujících ulicích, leda že by někdo chtěl všechny domy v této vzdálenosti rekonstruovat. Například v ulici Na žertvách se z toho důvodu má budovat protihluková zeď, kvůli chystané výstavbě na autobusovém nádraží.
V souvislosti s tím je též komická věta "navrhovaná varianta navíc umožňuje rovnoměrné rozložení uličního prostoru a zdá se být vhodná pro založení širokého městského bulváru, jehož šíře je daná navrženým ochranným hlukovým pásmem." Když se totiž zohlední těch 122 metrů na obě strany, k tomu též nějaká rozumnější vzdálenost od Barrandovské radiály ze stejného důvodu, tak je ta trať
zhola zbytečná, protože povede prázdným územím kde se kvůli hluku nebude smět postavit vůbec nic - leda snad na malém cípku podél Holyně. Těch 122 metrů na té mapce zhruba odpovídá velikosti namalovaných čtvercových bloků.